Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tak nějak nežiju svůj život

Od: pinozenka odpovědí: 14 změna:

Dobrý den, poslední dobou mě trápí pocit jakési...Depersonalizace? Nevím, jestli se to tak dá nazvat, nejsem odborník. Zkrátka, mám pocit, že svůj život nežiju, že ho jen tak jako přežívám, dělám všechny věci jako dřív, plním svoje povinnosti, vykonávám koníčky, scházím se s blízkými, ale...Ten život v tom chybí. Jak kdyby mě to nezajímalo. Jak kdyby to byla jen povinnost, která se musí udělat, ale mě se to absolutně netýká, já jsem někde mimo to. Nic si nedokážu užít, z ničeho se neraduju...Napadlo mě, že je to možná útěk od problémů - mám samozřejmě starosti, jako každý,hodně povinností a práce, ale nemyslím, že by to bylo až tak extremní. A dost často si představuju život jiných, jak jim musí být fajn, jen mě je tak strašně prázdno a na nic... Čím myslíte, že to je? Co s tím dělat? Jak si začít vážit vlastního života, i s jeho stinnýma stránkama?

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x