Prestava me bavit

Od: Datum: 14.03.14 08:30 odpovědí: 14 změna: 22.03.14 09:43
Ahoj,
Je mi 20,mam pritele a jsme spolu 8 mesicu.Ja jsem na gymplu a muj pritel pracuje a tady se nachazi kamen urazu.Pracuje jako strojnik v jedne nejmenovane firme a odjizdi kazdy tyden asi 100 km pryc a v patek se vraci na vikend domu.Nejdriv mi to nevadilo.Prijel po tydnu,uzili jsme si vikend a zase odjel.Jenze ted si uz musim priznat,ze me to prestava pomalicku bavit.On je skvely chlap a miluju ho,ale asi bych chtela "vic" nez ho mit jen na vikend(samozrejme po te,co je doma s rodici a chce si tech par dnu uzit i s nema,coz ale chapu).Treba dneska-mamka chtela jed za brachou,ktery bydli cca120 km daleko.Nejdriv jsem rekla,ze nepujdu teda do skoly a pojedu s ni,vratime se v nedeli.Pritel mel puvodne prijed totiz az pristi patek.Nakonec mi vcera zavolal,ze prijede dneska.Byla jsem dost na vazkach,ale vedela jsem ,ze by me stvalo,ze bych prijela v nedeli,byla s pritelem na par hodin a "sbohem za tyden".Zustala jsem doma,mamka jela smutna sama a ja jsem ted smutna,jestli jsem neudelala chybu a nemela jed s ni za neterinkou a synoveckem.Pritel dneska prijede zase az vecer ...Jak by jste se zachovali vy?
P.S.Jeste jednou zduraznuji,ze pritele mam moc rada,jen bych ho "chtela vice".A to me unavuje,kdyz to stale nefunguje.
Prace ho tam nebavi.Nerad tam jezdi,ale je to prace a penize potrebuje,nemuzu mu to zakazat.
Dekuji.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: vlasatec*
Datum: 14.03.14 08:36
Pokud se s ním nechcete rozejít tak dokud mu nenajdete alternativu k jeho práci tak těžko něco nadelate.
doplněno 14.03.14 08:38: Jsem se svou holkou jednou za 14dni a to ještě jen přes den. Co já bych dal za každý vikend... Takže asi tak... Lásce neporučíš. Když se ale máme sejít tak jde všechno stranou.
Ohodnoceno: 1x

Datum: 14.03.14 08:39