Carcassone - rozsireni - nejasna pravidla

Od: Datum: 09.03.14 18:53 odpovědí: 2 změna: 11.03.14 19:48

Dobry den,

dokoupili jsem rozsireni Carcassone a mam nejake nejasnost v pravidlech:

1) V rozsireni 8 j jedna karticka mesta, kde je nakresleny uprstred klaster a ted nevim, ja kto brat. Bere se klaster zvlast? Nebo je to bezne policko mesta. Me napadlo, ze b to mohlo byt tak, ze nekdo by treba mel kus mesta druhy byt vytahl tuto karticku pridal by ji k mestu toho druheho a zabral si ten klaster. Takze prvni by pak dostal doby za mesto a druhy za klaster pokud by byl obestaven 8 kartami.

2) baraz (8. rozsireni) hrajeme bez toho licitovani. Jak to je 1. polozi baraz. 2. hrac vynda 2 karty (hraji 2) 1 si vebere jako prvni kartu, tu druhou si pak vezme ten druhy kdo pak hraje prvni nebo druhy?

3) nejasnosti ohledne hradu (8 rozsireni) kdyz dam na mesto hrad. A pak se v okoli uzavre jiny objekt - dostanu body za ten objekt v okoli + za hrad a kolik je v otm pirpade za hrad stejne jako by bylo za mesto? A ted druha vec pokud v okoli uzavre objekt ten samy hrac - jak se to pocita: dostane body za hrad (mesto) 4 body a pak dejme tomu 9 bodu za klaster, ktery uzavrel a pak je dostane jeste jednou?

No snad jsem to napsala srozumitelne

Dekuji vsem za pomoc.

Tofi


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: brumla*
Datum: 11.03.14 14:19

My to hrajeme následovně:

1) Klášter na kartičce města nebereme jako klášter. Mohlo by se to plést při počítání bodů v uzavřeném městě, kdy by si dotyčný mohl nárokovat i město

2) 1.hráč položí bazar.Dá na bazar volnou figurku (pokud nemá, nelze bazar aktivovat). 2.hráč vyndá dvě karty. 1.hráč si vybere kartu. 2. hráč si vezme tu co zbyla. 1. hráč si vezme figurku z bazaru zpět k sobě. 2.hráč použije vybranou kartu. 1. hráč použije vybranou kartu. 2.hráč už bere klasicky kartu z hromádky a hra pokračuje obvyklým způsobem...

3) pokud se dá na město hrad, body se dostávají pouze za první uzavřený objekt. Pokud se v jednom kole uzavře více objektů, pak si majitel hradu může vybrat objekt. Pokud objekt uzavře majitel hradu, pak získává ještě jednou body. Např. Uzavřel jsem cestu a jsem majitel hradu. Cesta má 6 bodů. Za hrad si připíšu dalších 6 bodů. Figurku si poté z hradu vezmu. Za hrad se nikdy nepočítají body jako za město.

doplněno 11.03.14 14:29:

http://www.hrajeme.cz/Hrajeme/Files/08_Mosty_a_hrady.pdf

Ohodnoceno: 2x
 
Od: tofi®
Datum: 11.03.14 19:48

Moc dekuji - nebylo mi to jasne a chtela jsem to od zacatku hrat spravne

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.