Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s reklamací

Od: mh23® odpovědí: 7 změna:

Dobrý den , již minule jsem zde řešil problém s reklamací tabletu a ještě jsem jej nedořešil.

Tablet jsem reklamoval dne 28.1.2014.

Dne 10.2.2014 jsem byl vyzván k odběru opraveného tabletu. Já jsem si ho ale nevyzvedl , protože jsem řešil místo opravy zboží vrácení peněz.

Dne 18.2.2014 jej byla vyzvednout manželka ,potom ho donesla domů a při otevření krabice zjistila. že jí dali úplně jiný tablet (stejná značka , horší řada, jiná barva tabletu i příslušenství).

Dne 19.2.2014 jsem ho byl znovu zavést na prodejnu a doteď čekáme.Zatím nepřišla z alfacompu žádná výzva k odběru , nebo vůbec jak problém řeší.

Dnes je 8.3.2014 a já si myslím, že už konečně budu mít nárok na vrácení hotovosti. A toto bych potřeboval potvrdit, jen nevím jak na ně, můžu to zkusit s tím, že jim došla reklamační lhůta? ta je ze zákona 30 dní a v součtu to už je myslím více.Záměnu tabletu beru na 100 procent jako jejich chybu , i když si do protokolu dali dalších 30 dní.

Předem děkuji za rady , protože je to pro nás opravdu už vyčerpávající a otravné.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Pokud zadaze penize misto opraveneho pristroje, je treba na to pri reklamaci upozornit a pisemne potvrdit.

hodnocení

původní tablet byl 3x reklamován, poté nám dali nový kus , který vydržel 3 dny a znovu reklamace. Jde mi tu lhůtu na vyřízení reklamace , která podle mě vypršela.samozřejmě jsem požadoval vrácení peněz.

 

pavel56*
hodnocení

0x

Při první reklamaci nemáte nárok na vrácení peněz to až při 3 opravě.Na vrácení peněz máte právo pokud zboží koupíte přes internet a vracíte ho do 14 dnů!

hodnocení

Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní , a tu podle mě nestihli využít , proto chci žádat o vrácení peněz a doufám , že na to nárok mám.

pavel56*

Ano ale oni budou argumentovat že byl 10.2 opraven a vy jste ho nevyzvedl!To že pak manželka donesla jiný tak to nevím jak to řešit.Divím se já mam z Alfacompem zatím dobré zkušenost.

hodnocení

Nevyzvedl 10.2 ale vyzvedl 18.2 a to , že v jejich servise to někdo popletl ,přece my nemůžeme a už vůbec se mi kvůli toho nechce čekat až ten můj někde seženou.Jak mám pak vědět,jestli ten můj vlastně opravili?

pavel56*

Potom jedině posbírat papíry a obrátit se na ČOI všechno doložit co,kdy kde a že podle Vás nedodrželi termín reklamace a oni to prošetří.Jednou jsem takto řešil reklamaci ve Zverimexu stále točil a vymlouval se tak jsem se obrátil na ČOI a fešák dovyskakoval když dostal pokutu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]