Problém s reklamací

Od: Datum: 08.03.14 10:36 odpovědí: 7 změna: 08.03.14 15:02

Dobrý den , již minule jsem zde řešil problém s reklamací tabletu a ještě jsem jej nedořešil.

Tablet jsem reklamoval dne 28.1.2014.

Dne 10.2.2014 jsem byl vyzván k odběru opraveného tabletu. Já jsem si ho ale nevyzvedl , protože jsem řešil místo opravy zboží vrácení peněz.

Dne 18.2.2014 jej byla vyzvednout manželka ,potom ho donesla domů a při otevření krabice zjistila. že jí dali úplně jiný tablet (stejná značka , horší řada, jiná barva tabletu i příslušenství).

Dne 19.2.2014 jsem ho byl znovu zavést na prodejnu a doteď čekáme.Zatím nepřišla z alfacompu žádná výzva k odběru , nebo vůbec jak problém řeší.

Dnes je 8.3.2014 a já si myslím, že už konečně budu mít nárok na vrácení hotovosti. A toto bych potřeboval potvrdit, jen nevím jak na ně, můžu to zkusit s tím, že jim došla reklamační lhůta? ta je ze zákona 30 dní a v součtu to už je myslím více.Záměnu tabletu beru na 100 procent jako jejich chybu , i když si do protokolu dali dalších 30 dní.

Předem děkuji za rady , protože je to pro nás opravdu už vyčerpávající a otravné.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.03.14 11:24
avatar

Pokud zadaze penize misto opraveneho pristroje, je treba na to pri reklamaci upozornit a pisemne potvrdit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mh23®
Datum: 08.03.14 12:08

původní tablet byl 3x reklamován, poté nám dali nový kus , který vydržel 3 dny a znovu reklamace. Jde mi tu lhůtu na vyřízení reklamace , která podle mě vypršela.samozřejmě jsem požadoval vrácení peněz.

Datum: 08.03.14 11:57

Při první reklamaci nemáte nárok na vrácení peněz to až při 3 opravě.Na vrácení peněz máte právo pokud zboží koupíte přes internet a vracíte ho do 14 dnů!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mh23®
Datum: 08.03.14 12:10

Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní , a tu podle mě nestihli využít , proto chci žádat o vrácení peněz a doufám , že na to nárok mám.

Datum: 08.03.14 13:06

Ano ale oni budou argumentovat že byl 10.2 opraven a vy jste ho nevyzvedl!To že pak manželka donesla jiný tak to nevím jak to řešit.Divím se já mam z Alfacompem zatím dobré zkušenost.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mh23®
Datum: 08.03.14 14:48

Nevyzvedl 10.2 ale vyzvedl 18.2 a to , že v jejich servise to někdo popletl ,přece my nemůžeme a už vůbec se mi kvůli toho nechce čekat až ten můj někde seženou.Jak mám pak vědět,jestli ten můj vlastně opravili?

Datum: 08.03.14 15:02

Potom jedině posbírat papíry a obrátit se na ČOI všechno doložit co,kdy kde a že podle Vás nedodrželi termín reklamace a oni to prošetří.Jednou jsem takto řešil reklamaci ve Zverimexu stále točil a vymlouval se tak jsem se obrátil na ČOI a fešák dovyskakoval když dostal pokutu.

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.