Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak správně svařovat elektrodou MMA

Od: riki56* odpovědí: 6 změna:

Ahoj, jsem amatér ve svařování a rád bych věděl, jak správně svařovat obalovanou elektrodou, ať rutilkou nebo bazickou. Já vím, je to otázka složitá a obsáhlá, ale alespoň něco o svařování, děkuji riki56

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

to se nedá vysvětlit chce to praxi ale základy jsou tady

svarbazar.cz/...

doplněno 06.03.14 22:19:

tak mezi těma elektrodama jsou nepatrné rozdíly

Bazické svařovací elektrody se používají pro ruční obloukové svařování.
EB 121 jsou určeny pro svařování namáhaných součástí energetických zařízení, lodních i stavebních konstrukcí z oceli pevnosti cca 480 MPa.
EB 123 jsou určeny pro svařování namáhaných, tlakových nádob potrubí a kotlů z oceli do pevnosti cca 500 MPa.
EB 125 jsou určeny pro svařování běžných konstrukčních ocelí o pevnosti 420 - 480 MPa. Použitelná také pro stehování.
OK 48.00 všeobecného použití pro svařování nelegovaných a nízkolegovaných ocelí.
OK 48.05 je určena pro svařování běžných nelegovaných a nízkolegovaných ocelí zvláště pro svařování tenkostěnných trubek.

To jsem samozdřejmě okopíroval :-D

Jinak plus na elektrodu minus na kostru(svařovaný materiál)

doplněno 07.03.14 20:50:

pro takové domácí vaření můžete jakékoliv elektrody ta polarita +- můžete přehodit to ani nepoznáte

riki56*
hodnocení

díky za odpověď, vše jsem pročetl,a ještě bych chtěl vědět ,konkrétní příklad, elektroda E-B 121 , svářečka ESAB LHF 400, na jakou polaritu elektrodu připojit, na plus nebo mínus? ... ještě otázku, elektroda OK 48 00 je srovnatelná jako E-B 121? díky..

riki56*
hodnocení