Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nárok na proplacení služeb advokáta

Od: bobo® odpovědí: 3 změna:

Stala se mi autonehoda,kterou jsem nezavinil.Jelikož došlo při ní k úmrtí,tak na radu policie jsem si najal právníka neboť mi bylo sděleno podezření ze spáchání zločinu usmrcení z nedbalosti . Po vyšetření policií a usnesení zastavení stíhání z důvodu,že viník nehody zemřel se případ tedy nedostal k soudu. Mám tedy nárok na odškodnění z povinného ručení .Dostanu zpět peníze vynaložené na služby advokáta a poplatky za vypracování znaleckých posudků ( o bolestném a ocenění vozidla )?

Děkuji za odpověď

doplněno 28.02.14 11:02:

Ano měl jsem na mysli jestli mám na to nárok jako požkozený z povinného ručení vyníka.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

sebod*
hodnocení

2x

Ano, máte nárok na proplacení VEŠKERÝCH nákladů, které Vám v souvislosti s touto pojistnou událostí nastaly.

buss
hodnocení

0x

Ano, pokud se k tomu pojistitel písemně zavázal, vizte vaši smlouvu, podmínky.

doplněno 28.02.14 10:55:

sebod, furt jde o pojistné podmínky (způsob rozsahu plnění). A jde o právo na pojistné plnění.

sebod*

buss. Já si ale myslím, že tazatel bude žádat plnění od pojišťovny viníka z jeho povinného pojištění.

doplněno 28.02.14 13:50:

Máte nárok na proplacení všeho, co jste musel platit v důsledku škodné události. Máte nárok na proplacení i poškozených osobních věcí - oděv, zničený mobil atd... Dcera kdysi měla v okamžiku nehody v autě nákup (potraviny, drogerie apod) v hodnotě cca 2.000,- Kč. Během "letu" auta vzduchem, bylo tohle vše rozmetáno po okolí. I to bylo hrazeno z pojištění. Měla v autě brašnu se školními a především výtvarnými potřebami. Bylo hrazeno vše.

Byl jste zraněn - jezdil jste k lékaři, bral léky, platil pobyt v nemocnici. V důsledku vyřizování následků havarie jste provolal více financí, než obvykle. Nechodil jste do práce - ušlá mzda. Bolestné...ztížené spol.uplatnění...