Problém s přibráním váhy

Od: Datum: 25.02.14 18:49 odpovědí: 4 změna: 26.02.14 15:26

Dobrý den,

Začal bych tím,že jsem kluk věk 20 let a vážím pouze 56 Kg .Měřím kolem 178 cm. Z toho soudím,že jsem hodně podvyživený. Už několikrát jsem se ptal lékaře co s moji podvýživou dělat a však ten pouze řekl ať vyčkám,že přiberu časem. Váha mne omezuje v hodně věcech a i v tom co bych chtěl v budoucnu dělat. Začal jsem aktivně posilovat 3 měsíce zpět a do toho i hodně jím . Sem tam si zahraju fotbálek s kamarády a to je tak vše.

Má tu někdo zkušenosti s nabíráním váhy? Děkuji za všechny rady.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: alfa
Datum: 25.02.14 19:19

Nechte si zkontrolovat štítnou žlázu (odběr krve) u endokrinologa. Možná udělá i další testy. Můžete buď přes žádanku od praktického lékaře nebo si domluvit vyšetření sám. Radši se nechat zkontrolovat a ujistit se co a jak. Buď máte hubenost od přírody anebo je někde problém :(

Ohodnoceno: 0x
 
Od: wamp®
Datum: 25.02.14 20:01
avatar

A hojA jak vypadají a vypadali ve tvém věku tví rodiče?Zkus se zeptat nebo mrknout na fotky.Myslím,že to bude genetické.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 26.02.14 00:53
avatar

Hodně jíst nestačí, důležité je správně jíst. Vyzáblost není geneticky podmíněná, je jen důsledkem nesprávné životosprávy. Taky jsem měl hrozně nízkou hmotnost v těchto letech, u mě to bylo hlavně nedostatkem železa. Pokud piješ mléko a jíš mléčné výrobky, železo prostě nemáš - mléko doslova odbourává železo. A kdo nemá železo, má nízkou kvalitu krve a nemá svaly. Kdo posiluje, musí si na tohle dát velký pozor, jinak hrozí cévní problémy. Doporučuji si vařit pravidelně jáhly - kaši. Fakt to pomůže srovnat hladinu železa. Hodně omezit cukr a slazené pití - cukr blokuje trávení a překyseluje organizmus. Překyselení se organizmus snaží vyrovnat odebíráním zásaditého vápníku doslova odevšad - zuby, kosti, klouby, svaly a to je špatně. Nepřehánět to s mléčnými výrobky. Jíst vydatně, ale rozumně - snídaně - chleba s něčím, klasický oběd třeba, vyhýbat se silně kořeněným jídlům, jídlům s velkým obsahem konzervantů a barviv. Samozřejmě nekouřit, pravidelně nechlastat, nepít kafe. Můžeš mít problém se vstřebáváním živin, občas si dej česnek, nevařený, třeba večer do nějaké polévky. Je v něm hodně vitamínu C a působí jako slabé přírodní antibiotikum - pokud se ti něco "namnožilo" v organizmu díky překyselení, pomůže se toho zbavit. A nemá cenu se snažit jíst nějaké vitamíny v tabletách - je to chemie která jen zatíží organizmus a stejně se z toho skoro nic nevstřebá.

Lidé dnes sní každý odpad a myslí si, že "tělo si z toho vybere". Ale tak to nefunguje. Tělo zpracuje vše co mu dáme. Když mu některý prvek odepřeme nebo jej naopak nějakým jedem přesytíme, vždy se to dřív nebo později projeví na jeho funkci. Buď ihned třeba zvracením nebo průjmem, nebo později v podobě nějaké "civilizační" choroby, extrémní tloušťkou/vyzáblostí, rozpadem kostí, zubů, nervových vláken atd.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.02.14 15:26
avatar

Dobrý den. Je tu několik důležitých věcí, které je potřeba zmínit. Můžete mít nějakou nemoc, to znamená, jak správně říká alfa a megacruiser. Třeba špatná žláza je poměrně dost důležitá. Také jde samozřejmě o to, co jíte. Pokud nepřijímáte dostatečné množství bílkovin, tak nikdy nepřiberete na váze ani jeden gram. Můžete se cpát horem-dolem, ale pořád budete takový, jaký jste teď. Musíte jíst dostatek složených cukrů a dostatek bílkovin. Ideální je jíst alespoň 2g proteinů na jeden kg tělené hmotnosti. Tak si zkuste dát dohromady, to co za den sníte a najděte si na netu tabulku výživových hodnot s jednotlivými potravinami a uvidíte, že máte dost velký deficit. Pokud chcete nabrat svalovou hmotu, musíte přijímat alespoň 3g bílkovin na kg! O cvičení se rozepisovat nebudu, na to jste se neptal ;) Takže radím: udělat si dobrý jídelníček, k tomu dobrý trénink a popř. jít za lékařem a nechat se vyšetřiit. Ale osobně si myslím, že Váš problém je ve složení jídelníčku. Pochybuju, že jíte to, co máte a to, že píšete s tím fotbalem, tím nepřiberete vůbec nic, musíte posilovat a cvičit objemové cviky.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.