Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Začal bych tím,že jsem kluk věk 20 let a vážím pouze 56 Kg .Měřím kolem 178 cm. Z toho soudím,že jsem hodně podvyživený. Už několikrát jsem se ptal lékaře co s moji podvýživou dělat a však ten pouze řekl ať vyčkám,že přiberu časem. Váha mne omezuje v hodně věcech a i v tom co bych chtěl v budoucnu dělat. Začal jsem aktivně posilovat 3 měsíce zpět a do toho i hodně jím . Sem tam si zahraju fotbálek s kamarády a to je tak vše.
Má tu někdo zkušenosti s nabíráním váhy? Děkuji za všechny rady.
A hojA jak vypadají a vypadali ve tvém věku tví rodiče?Zkus se zeptat nebo mrknout na fotky.Myslím,že to bude genetické.