Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prevzeti dobirky - jak to chodí?

Od: walktall* odpovědí: 6 změna:

Kdyz si objednam pres net zbozi a prijde mi do ruheho dne postou, tak dostanu listek do schranky nebo mi to donese postacka?A A jeste jeden dotaz...Kdyz jsem nepotvrdil objednavku kliknutim na policko souhlasim s odeslanim objednavky, pak jsem chtel zbozi odebrat ale nebylo to mozne na jejicj strankach, zavrel jsem prohlizec , pak jsem sel zpet na ty stranky a v kosiku nic nebylo.Na mail mi nic neprislo.Prosim odpovezte i na ten muj prvni dotaz.Diky.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar milancukrar

Pošta si dělá co chce. Doručování je občas velice špatné. Proto si nechávám posílat dobírky do firmy, abych nemusel na poštu.

Někdy i přesto strčí lístek do schránky, že adresát nezastižen. Je to jen o kvalitě lidí!

lidka*

Přesně tak Milane! Česká pošta je asi nepoučitelná a jede stále ve starých kolejích. Zdražování - to jí jde velice dobře, ale služby na úrovni jako před 20 lety. Vlastně horší, protože hodně věcí ruší a vylepšuje k obrazu svému a svému pohodlí. U nás má polední přestávku už od 10,30 hod do 13,30 hod - no prostě děs a běs!*bum*Ale i tak přeji všem hezký večer.

Hodná Liduško, každé pondělí chodím na poštu Pardubice2 s 30 dopisy. Poslání zabere asi 1,5-2 minuty. Čekat musím někdy i 10-15 minut. Organizace je hrozná až strašná. Monopol!

 

lidka*
hodnocení

0x

Toto je výpis z dodacích podmínek České pošty:

Dodání:
Před doručováním Zásilkového balíku Česká pošta oznámí adresátovi příchod takového balíku na ukládací poštu. Adresát si následně může uložený balík na poště vyzvednout, nebo telefonicky požádat o jeho doručení běžnou doručovací pochůzkou.

Jinak záleží na obchodních podmínách té které společnosti, u které si objednáváte zboží. Dokonce se v některých případech můžete rozhodnou a zvolit způsob dodání. U druhé otázky se obtížně odpovídá. Ale doporučila bych, v případě, že si nejste jistý, že byla Vaše objednávka akceptována - pošlete na jejich kontaktní adresu email s dotazem na vyřízení objednávky. U mé poslední objednávky mi došel email s poděkováním a potvrzením objednávky. Ale zase je to třeba u jiných obchodních společností různé.

 

alf*
hodnocení

0x

to je různé, podle nálady pošty, teď právě, je to půl hodiny, zvonění, žena vyšla ven, nikdo nikde jen ve schránce oznámenka že adresát nezastižen, táhněte na poštu. To tak rychle ani nemohla napsat to oznámení.

Správně by to měli přivézt. Někdy přivezou někdy utečou a to u nás je téměř stále někdo doma. systém jsme nikdy nepochopili, tka dělám alespoň to, že si chodím pro zásilky v 16:58 a ještě trvám na tom že si chci vsadit a protože tou dobou mají terminál již uzavřený.

Pokud jsi objednávku neodeslal tak prostě žádná není. Tak by to mělo být.

 

lm®
hodnocení

0x

Podle mne to nejspíš objednané nemáte,když jste nepotvril objednávku a ani Vám neposlali potvrzení objednávky,ve většině případů Vám minimálně toto pošlou.Ale aby jste se vyhnul duplicitě(v případě nové objednávky) raději si ověřte e-mailem nebo telef.,jestli to tam přeci jen nemají.

Česká pošta to je horor. U nás vymyslel poštmistr následující postup:když Vás pošťačky nezastihnou v 9 ráno doma, tak zásilky odvezou do 11km vzdáleného místa a Vy si ji můžete vyzvednout na poště nejdříve následující pracovní den opět na naší poště.Proti této nesmyslnosti marně bojuje celá obec,marně...O zdražování a celkové kvalitě lépe nemluvit...Kde jsou ty časy ,kdy jsem milému poslala na vojnu v pondělí dopis (s 1kč známkou) a ve čtvrtek jsem četla odpověď. Dnes 10Kč a dopis nejspíš nedojde.,...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]