Nejste přihlášen/a.
Při nákupu mobilu za 4500 jsem byl nadšený jen chvilku. Velmi brzy jsem zjistil, že ve sluchátku chrčí a praská a je někdy nemožné rozumět tomu co protistrana říká. Byl jsme to reklamovat vyměnili mi sluchátko. První dojem O.K. ale po pár hovorech opět stejný problém. On se ten problém totiž neprojevuje vždy. Někdy to dělá a někdy ne. A je jedno zda jsme v tramvaji, v tunelu, v lese nebo obchodě ( vliv kovu třeba) a taky to někdy nělá na stejném místě ( třeba na chatě ). Hovořím často s jedním číslem a někdy to dělá a někdy ne. Tím dávám najevo, že to pokaždé jiná situace a jiná protistrana. No hrůza. Dal jsem to zas do reklamace a tentokrát mobil poslali do servisu ( předtím to měnili sami, mají autorizovaný servis). Mám to dva dny a je to tady znovu. nechci už opravu, chci buď jiný kus nebo peníze zpět. Mám to dva měsíce a už 2x v reklamaci. Jak postupovat, když obchodník pořád tvrdí, že to zas a zas opraví a že dodavatel tvrdí, že se to dá opravit. Jak postupovat? Děkuji
jedná se o mobilni-telefony.heureka./...
nikde jsem nenašel v recenzích , že škvrčení je tam normální, navíc zvuk má být dobrý at se jedná o jakýkoli mobil. Nejde o to zda je dobře slyšitelný, ale ozývají se praskavé zvuky.
Ohledně druhé odpovědi: asi jste mi neporozuměla. Prodejce mobil v zákonné lhůtě vždy opravil, ale výsledek byl stejný. A protože se to projevuje tak v 10% hovorů, tak to při přebírání mobilu zpět hned nezjistím.
Prodavačka mi řekla, když to bude dělat dál, tak to přinesu potřetí, počtvrté a pak se uvidí. Ale já si mobil přece nekupuji proto, bay většinu času trávil v reklamaci. Navíc potřebuji využívat funkce chytrého telefonu.
Jak tedy postupovat?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.