30 denní lhůta reklamace

Od: Datum: 02.02.14 12:00 odpovědí: 5 změna: 03.02.14 08:46

Dobrý den,

reklamoval jsem zboží v obchodě ALPINE Pro dne 28.12.2013. Dne 30.1.2014 jsem byl telefonicky informován, že moje reklamace je vyřízena a mám se pro ni zastavit. Znamená to, že prodejce překročil lhůtu 30 dnů?

Předem děkuji za opdpověď.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.02.14 12:02
avatar

A kdy byla vyrizena? to ze ti zavolal az 30.1. nic neznamena. Prodejce nemusi hlasit kdyz je reklamace vyrizena.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.02.14 08:46

To právě není pravda, prodejce informovat o vyřízení reklamace musí - viz např. http://www.dtest.cz/nejcastej…izeni-reklamace-informovat/28

Sám jsem cca měsíc dozadu díky tomuhle dostal peníze zpátky..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dexx®
Datum: 02.02.14 12:02
avatar

Záleží jestli tam to už neleží nějakou dobu. Jestli jenom neupozorňují, že to tambleží. Podstatný je kdy to přišlo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: qqqqqqq
Datum: 02.02.14 12:05

27. 1. 2014 jste se měl informovat a věděl byste.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: iojoi
Datum: 02.02.14 12:36

Lhůta by byla překročena, pokud byste si sjednali, že za vyřízení reklamace je považován den, kdy vám zavolají. Měl jste jít do Alpine Pro den po lhůtě a chtít opravenou věc.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.