Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

30 denní lhůta reklamace

Od: luke324* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

reklamoval jsem zboží v obchodě ALPINE Pro dne 28.12.2013. Dne 30.1.2014 jsem byl telefonicky informován, že moje reklamace je vyřízena a mám se pro ni zastavit. Znamená to, že prodejce překročil lhůtu 30 dnů?

Předem děkuji za opdpověď.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

A kdy byla vyrizena? to ze ti zavolal az 30.1. nic neznamena. Prodejce nemusi hlasit kdyz je reklamace vyrizena.

kuchtik00*

To právě není pravda, prodejce informovat o vyřízení reklamace musí - viz např. dtest.cz/...

Sám jsem cca měsíc dozadu díky tomuhle dostal peníze zpátky..

 

hodnocení

0x

Záleží jestli tam to už neleží nějakou dobu. Jestli jenom neupozorňují, že to tambleží. Podstatný je kdy to přišlo.

 

qqqqqqq
hodnocení

0x

27. 1. 2014 jste se měl informovat a věděl byste.

 

iojoi
hodnocení

0x

Lhůta by byla překročena, pokud byste si sjednali, že za vyřízení reklamace je považován den, kdy vám zavolají. Měl jste jít do Alpine Pro den po lhůtě a chtít opravenou věc.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]