Zubař mě odmítl zaregistrovat

Od: Datum: 28.01.14 19:58 odpovědí: 13 změna: 29.01.14 20:32

Dobrý den.Před měsícem jsem si našel nového zubaře,jelikož mi současný nevyhovoval.Zašel jsem do orddinace a zeptal jsem se sestry jestli registrují nové pacienty.Sestra zašla za zubařem,vrátila se a řekla,že ano.Tak mě objednala na další měsíc.Dnes jsem přišel do ordinace a sestra si ode mě vzala kartičku pojištovny a opčansky prukaz,pak se ještě vrátila a chtěla mé tel. číslo a emai.Tak jsem měl zato,že už konečně budu mít novéhé stomatologa o kterém se ve městě říká,že je jeden z nejlepších.Vstoupil jsem do ordinace,lékař byl velmi příjemný,hned se začal ptát jaký mám problém.Pak jsem se posadil do křesla a lékař mi prohlídl chrup.Přiznám se,že asi není v nejlepším stavu.Po prohlídce mi zdělil,že mě nezaregistruje,že mě jen ošetří s tím problémem co jsem přišel,ale registraci mi u něj neudělá.Ještě se zeptal,jestli mám svého stomatologa a já jsem mu řekl,že jsem od něj odešel kvuli jeho arogantnimu chování,prostě se mi nelíbilo jak se choval k pacientum,tak bych se chtěl léčit u Vás.Znovu mi řekl,že mě nezaregistruje a at se vrátím k puvodnímu zuubaři.Tak jsem byl rád,že mi aspon opravil poškozený zub za který jsem tam teda nechal 1500KČ,ale nelituji těch peněz protože vím,že je to kvalitní práce.Jen mě mrzí,že pan zubař se muže takhle rozhodnout z minuty na minutu,koho si vezme za stálého pacienta.Když jednou řeknou,že registrují nové paciety a objednají ho,tak si myslím,že by to takhle měnit neměl.Co si o tom myslíte vy?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.01.14 20:08
avatar

Myslím si, že se pan doktor rozhodl po nahlédnutí do vaší dutiny ústní, kterou posoudil jako značně zanedbanou, což zubaři opravdu nemají rádi. Nechci se Vás dotknout, ale v době, kdy je zubařů opravdu velký nedostatek, je velký luxus ponechat svůj chrup dojít až do takového stavu, že Vás zubař odmítne zaregistrovat. Pokud není preventivních prohlídek, většina zubařů Vás nebude mít ráda. *nevi*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: foo*
Datum: 28.01.14 20:17

Ano, možné to je. Odmítly mě takto dva zubaři. Máme v rodině zvýšenou kazivost nebo jak to napsat a prej je to dědičný. Babička ve svých 50ti letech měla již všechny zuby venku, matka ve svých 40ti letech má již přes polovinu zubů též venku a já ve svých 22 letech mam venku 6 zubů *zed* . Zubaři z toho nadšení vážně nejsou ale ten co mě přijal vzal v úvahu to, že za to nemohu.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: buss®
Datum: 28.01.14 20:17

Ano, může odmítnout. Asi by byl kvůli stavu chrupu zatížen.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.14 20:21
avatar

Zcela opačný problém. Dcera i vnučka u zubařky co šla do důchodu a ta co nastoupila po ní, řekla, že o pacienty co chodí jen 2x za rok na preventivku a mají zuby zdravé nestojí. Na štěstí je vzala moje zubařka, zubař prý nemá jako obvodní peníze z registrovaných co nic nepotřebují. Zubařů je málo, dělají si co chtějí a zákon jim to dovolí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: naoko
Datum: 28.01.14 21:00

Proč by vás regisroval a za 30kč opravoval chrup, když totéž může udělat bez registrace za 1500. A protože neseženete jiného ( všichni mají plno, ovšem v čekárně vždy sedí překvapivě max 2-3 pacienti), ještě rád se vrátíte k tomuhle . A on tedy joo, opraví vám zase za hotovostní platbu zub ( tedy zcela vyjímečně protože je dobrák) . Stomatologové jsou stát ve státě.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 12345*
Datum: 28.01.14 21:24

Tak tohle nechápu-ten dotaz, když by se každej doktor měl prat o pacienty, ne? na mě byl naštvanej dětskej lékař že od něj odcházím. A s těma penězama co píše naoko když ty peníze dostane od pojištovny, ne? přece někde v novinách psali, že jsou lidi, kteří mají napsaný zákroky, který ani neprožili jen aby měli doktoři peníze navíc, a z evidenci pacienta jsou taky nějaký love navíc pro doktora.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.14 21:26

Jenom 2-3 lidi? Já když jdu k zubaři, tak v čekárně nikdo neni, nanejvýš počkam pár minut, než zubař ošetří předchozího pacienta.

Ono existuje něco jako objednání a najít třeba jenom hodinu pro novýho pacienta nemusí být lehký.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.14 22:03

Přijde mi to celkem zvláštní. Nejdřív jakože všechno v pohodě a pak Vám najednou sdělí, že Vás nezaregistruje. To, že třeba nemáte chrup v dobrém stavu, to mi přijde pro zubaře spíše výhoda - více zákroků = více peněz od pojišťovny a od pacienta (v případě doplatku). Jestli třeba nemáte některé zuby "zmršené" od předchozího zubaře a ten "nový" se bojí případných komplikací s "opravou"...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: andrea1*
Datum: 28.01.14 22:53

V případě, že nemáte zubaře se lze obrátit na zdravotní pojišťovnu, která vám lékaře zajistí. Otázka je jak ten zubař bude dobrý. Dobří zubaři mají plno. Na preventivní kontroly se musí chodit 1x za půl roku. V případě, že nechodíte, pojišťovna zákrok zubaři nezaplatí.Takže vám potom zubař účtuje plnou taxu. Lékař se může měnit 1x za tři měsíce. Proto Vám byla naúčtována celá částka, aby jste se mohl vrátit k původnímu nebo jinému zubaři.

doplněno 29.01.14 00:34:

Bohužel, je na zubaři koho si vezme do péče. Je pravda, že jsou zubaři a to i ti dobří, kteří hledí na zisk z pacienta. Znám opravdu dobrého zubaře, který nedělá obyčejné můstky, ale jenom porcelánové, které jsou 2x dražší. Hledí zkrátka na kšeft. Mají moderně vybavené ordinace a také si účtují podstatně vyšší ceny. O sociálně slabší pacienty, o kterých se domnívají, že nebudou moci platit drahé zákroky, nemají zájem. Je prostě taková doba, že je zubařů málo a ti toho využívají a pacienty si vybírají. Tím nechci tvrdit, že je to váš případ.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.01.14 19:35

Pozor na tvrzení,že Vám pojišťovna zajistí jakéhokoliv lékaře.

Když jsem před několika měsíci potřebovala nutně najít endokrinologa,obrátila jsem se na pobočku své pojišťovny.

Dozvěděla jsem se,že pojišťovny nikomu lékaře nehledají,jsou to prý nesmylsy,kterými lid krmí tisk a televize.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.14 23:33

Jen jsem zapoměl dodat,že těch 1500Kč,bylo za čep a dostavbu zubu.Jen prostě nechápu proč souhlasil s registrací a pak mě odmítnul.Zákrok byl během chvilky hotovej a uplně bezbolestnej.Prostě mě jen mrzí,že jsem u tak dobrého zubaře nemohl zustat.

doplněno 28.01.14 23:35:

Ted jsem si uvědomil,že ani těch 30KČ poplatek si nevzal

Od: naoko
Datum: 29.01.14 19:38

30 si nevzal, vždyť u něj nejste registrovaný. Ale těch 1500 jste platil jak?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.01.14 20:32

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.