Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám pár dotazů ohledně FIO banky. Zjistil jsem že výběr z cizího bankomatu stojí 30 Kč, ve starších příspěvcích na poradte jsem ale našel, že pokud si vyberu z bankomatu ČSOB tak stojí jen 6 Kč, což jsem už nikde nenašel, takže to už asi není aktuální že? A jinak, pokud si vyberu každý měsíc maximálně 10 krát ve FIO bankomatech tak je to zdarma? Zároveň mě zajímá jestli je tu někdo kdo vybírá běžně z cizích bankomatů, což by často čekalo i mě. Také mě zajímá za jak dlouho mi bude vystavena platební karta od založení účtu, pokud jsem to na stránkách banky přehlédl, tak se omlouvám.
Děkuji za reakci, trochu mě zmátlo i těch 10 výběrů, někde jsem četl že zdarma je pouze prvních 10 výběrů a další bez ohledu na měsíc jsou zpoplatněny. Nebo je to tak, že pokud si každý měsíc vyberu max. 10 krát je to stále zdarma?
Jsem v tomhle ohledu laik, ale zajímá mě ještě samotná platební karta. Pokud budu chtít učinit první výběr z bankomatu, musím ji, jak jsem ze stránek pochopil, aktivovat přes internet banking a zadat vlastní PIN? Je vůbec možné IB při běžném účtu vůbec nepoužívát a např. výpisy z účtu si nechat papírově zasílat?
Kartu můžete aktivovat v bankomatu třeab jen dotazem na stav. Výběrů zdarma je 10/měs s vlastího bakomatu, je to z důvodu, že existují různí škodiči a vybírají i stokrát měsíčně nejnižší částku. Při pořízení karty dostanete dva výběry zdarma z cizích bankomatů a za každé čtyři tisíce utracené kartou získáte jeden výběr z cizího zdarma - nejvýše pět výběrů/měs. Přehled o počtu volných výběrů najdete v internetovém nebo mobilním bankovnictví.