Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Angína a antibiotika

Od: celestynka* odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

ve čtvrtek jsem byla u lékaře, protože mi bolelo v krku a měla jsem potíže s polykáním. Doktorka mi nasadila antibiotika - Ospen, s tím, že mám angínu. Je sobota a bolest v krku neustopila, přidaly se horečky a vykašlávání hlendů a přijde mi, že se čepy na mandlích rozrůstají .. Proč atb. nezabírají? Mám čekat? Nebo je třeba atb vyměnit. .. děkuji za odpvěď!

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

miklous*
hodnocení

0x
Zdravím. Vydržet! Příznaky začnou ustupovat cca po dvou dnech užívání. Takže během dneška už by mělo být lépe...
p.s.: přeji brzké uzdravení
doplněno 25.01.14 13:11: Nezapomeňte na probiotika ...a snižovat horečku.
celestynka*
hodnocení

děkuji ...zábaly a kloklání vody se solí (fuj!) praktikuju... Já se svojí praktickou lékařkou nejsem spokojená delší dobu a tak mi napadlo, jestli vůbec poznala že to angína je (neudělala výtěr, ani nenabrala krev) ... :/

cuca*

Pokud nejsi spokojena vymen ji.

Ja nemocna nebyvam, atb mam poprve.ovsem kdyby mije mel predepisovat furt tak odmitnu, ano taky jsem slyšela ze by to meli napred vzit ster ci krev, no duveruju mu.

A ano probiotika bud kapsle, ale staci jogurt, cetla jsem syrovatku susenou, ta atb totiz bohuzel zabiji i ty hodne strevni bakferie.no a rika se ze ve strevech sidli nase imunita.takze po nemoci se chvili setrit a vitaminovat.

celestynka*
hodnocení

Já jsem z malého města, a jsou ty lékařky dvě..a ta druhá už nepřijímá (protože je fakt dobrá a chodí k ní každý) :D A zase se mi dojíždět nikam nechce..hlavně když bude člověku špatně že jo..ale asi mi nic jinýho nezbyde :/ Díky za rady! Jogurtíky mam nakoupené :)

cuca*
hodnocení

0x

Ahojky, tak to jsme na tom stejne, tedy podle priznaku ja lepe.taky mi ve ctvrtek dali antibiotika, penicilin.ovsem mne se to zlepsilo, teplotu nema m, krk citim trochu.bolest.