Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nemáte někdo podobnou nepříjemnou zkušenost při braní probiotik? A čím by to mohlo být způsobeno? Začala jsem brát probiotika kvůli častým problémům s trávením, nafouklým břichem a špatné imunitě. Nejdříve mě to překvapilo, protože mi přišlo, že se vše zlepšuje.Ale po několika týdnech vždy jednou za čas jsem měla nafouklé břicho a průjem celý den. Potom zase zlepšení. Nakonec mě to odradilo, ale nevím, čím to mohlo být. Budu ráda, když se někdo podělí, zda pomohla probiotika vám, případně co jiného..Děkuji
Nejsem lékař a ani přesně nevím, co jsou "probiotika". Ale vím, že různá antibiotika a?biotika velmi zatěžují trávicí trakt, lékař by při napsání podobného léku měl doporučit stravovací režim, aby nedošlo k větším problémům.
Hopíku, probiotika podporují obnovu a činnost střevní mikroflóry, obsahují kmeny přirozených zdravých bakterií. Střva nezatěžuje, právě naopak. Snaží se je osídlit původními "hodnými" kmeny bakterií.
Probiotika pomáhají (a jsou doporučována) třeba po léčbě antibiotiky, které v těle vymlátí komplet všechno, jak to dobré, tak špatné. Probiotika se mohou užívat při oslabené imunitě a zažívacích potížích.
Souhlasím s martinaa. Užívání probiotik má svou výhodu. Při braní ATB mi byly doporučeny mojí doktorkou také právě probiotika, aby nezatěžovaly střevní mikroflóru, konkrétně doporučila biopron 9. Zabraňují výskytu průjmu, mykózy a jiných problémů a opravdu zabírají. Nyní je užívám každý den k posílení imunity a pro lepší zažívání. Při srovnání s jinými vitamíny, zatím tato probiotika jsou pro mě nejlepší.
HOP: jak píšou kolegyně : nezaměnovat s antibiotiky ani ničim obdobným. Spíše to zaměnuj s pojmy ( treré znáš) ACTIMEL. Je to něco obdobného, tedy jako obdobně neškodné, ale pomáhající. probiotika upravuji břišní floru a kdo má jakékoli problémy se zažíváním, žlučníkem, tak se to doporučuje. Výsledek zpochybnitelný, ale většina to pochvaluje , že to pomáhá.
Ohledně průjmů: leda nějaké kontraindikace