Nejste přihlášen/a.
Reklamaci zašlete na vlastní náklady a v případě oprávněné reklamace, musíte doložit nějakým dokladem, kolik Vás to stálo a požádat o vrácení. Alespoň toť má zkušenost.
doplněno 15.01.14 19:57:@ringo - zarazila mě jejich odpověď "které jsme dříve také hradili" - dříve, to je kdy? Pokud byste zboží kupoval minulý rok v době, kdy platil starý občanský zákoník, měli by se v obchodě, řídit tím starým a původním reklamačním řádem - obchodními podmínkami.
Pokud je to malá firma, je možné se pokusit s nimi lidsky domluvit a upozornit je, že jste nikdy nechtěl proplatit náklady spojené s předchozími reklamacemi, ač jste na ně měl nárok, ale rozhodnutí bude jen na nich. Šla bych na to pokorou.
Musím říct, že jsem dosud měla s prodejci velmi dobré zkušenosti a vždy mi ve všem vyšli vstříc. Chytrý prodejce ví, že spokojený zákazník se vrátí..
doplněno 15.01.14 21:13:Zákazník má nárok na vrácení poštovného v případě uznané reklamace, to není Váš případ. Oni jsou tedy bohužel v právu. Pokud máte ještě někde doklady k poštovnému z předchozích reklamací, tak jim je můžete zaslat k proplacení. Oni by Vám poškozené zboží měli vrátit na Vaše náklady - dělá se to tak, že jim je předem zaplatíte na účet - po dohodě s obchodem. (za dobrotu na žebrotu ).
No prodejce a zároveň opravna mi odepsal: Ze zákona sice máte nárok na úhradu poštovného, ovšem nemáte nárok na bezplatné zaslání zboží od nás zpět k vám, které jsme vždy také hradili.
Jak to tedy je? Popř. je někde odkaz na netu?
Už chápu, oni Vám nové zboží nechtějí zdarma doručit domů. To se přiznám, že nevím jak argumentovat. Asi bych požádal odbornou poradnu pro zákazníky.
Asi bych to zkusil tím, že jsem si již dopravu zboží zaplatil při prvním dodání. Je jen na nich, jak Vám předají nové zboží. Je třeba kouknou na jejich obchodní podmínky, chvilku tam hledat a nesouhlasit s jejich sdělením.
Prodejce vám uhradí částku kterou jste zaplatil když jste zboží posílal do reklamace.Když vám přišlo zboží z reklamace tak jste neplatil asi nic nebo snad ano?Já tedy ne zboží přišlo zpět poštou a já oskenoval podací lístek z pošty když jsem posílal zboží do reklamace a opravný list a poslal emailem prodejci.
No, upřesním to. Já dvakrát úspěšně reklamoval a nikdy po nich nic nechtěl. Teď už reklamaci odmítli /to neřeším/, ale chtějí ať si to vyzvednu osobně. takže bych jel přes půl republiky pro nefunkční /ale přesto určitou cenu mající/ krám.
Pak vám asi nezbude než se s nimi domluvit a poštovné zaplatit protože se jedná o neuznanou reklamaci.
Tak mi právě odpověděli :
Dobrý den pane ...
Nedlužíme Vám ani jedno poštovné.
Zákon prodejcům ukládá uhradit kupujícímu (pokud o to požádá) poštovné při zaslání vadného výrobku prodejci. Zákon však prodejcům neukládá, aby bezvadné zboží na svůj náklad odesílali kupujícímu zpět. To už by byla trochu silná káva, je tedy na kupujícím jak si bezvadné zboží vyzvedne či nechá zaslat na své náklady zpět.
Poštovné k nám jste uhradil Vy, poštovné od nás hradí však naše společnost. Tudíž v ceně poštovného si vzájemně nic nedlužíme.
Zákon dále říká, že o poštovné si musíte prodejce požádat do 30-ti dní od zaslání zboží zpět prodejci _ viz. §509. Aniž bychom tuto žádost od Vás chtěli jsme Vám bezvadné zboží vždy zaslali na naše náklady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.