Nejste přihlášen/a.
19/12 12 jsem se nechala zblbnout operátorem /O2/ a skončilo to smlouvou a novým tarifem s novým číslem /původní tarif mi převedli na předplac.kartu,kvůli zachování čísla/,nyní mi napsali,že uzavřený nový tarif již neposkytují a tedy mě převedou na jiný a samozřejmě dražší...
Ten úplně původní starý tarif jsem měla snad asi 10 let a přestože ho již dávno neposkytovali,tak stále bez jakýchkoli problémů fungoval...
Mohou si dovolit převod bez mého svolení?
dík za odpovědi )
Řešila jsem stejný problém. Písemně (ve vyúčtování) - Vás písemně upozorní, že Váš tarif ruší a převedou na konkrétní Free tarif a pokud s tím nesouhlasíte, máte asi 30 dní na odstoupení od smlouvy. Vaše jediná možnost je, buď na to přistoupit nebo odstoupit od smlouvy.
doplněno 13.01.14 20:20:@hop Kdepak, operátor starý tarif opravdu nabízet nemusí. Klidně ho může zrušit. Jen je to tím pádem porušení smlouvy z jeho strany a možnost od smlouvy odstoupit. (byla) jsem u O2 dlouholetý zákazník a toto byla první věc, pro kterou mě definitivně naštvali!
doplněno 13.01.14 20:35:@hop Ty staré tarify ruší a převádí dle mého průběžně od cca poloviny loňského roku a neřekli, kdy už budou mít převedeno vše. Mně paní volala cca na konci listopadu. Dokonce mi tvrdila, že od smlouvy odstoupit nemohu. Šla jsem na pobočku, tam mi řekli, že hovor na výpověď nestačí, že musím počkat, až mi to přijde písemně. Kdy, to mi nepoví. Nedočkala jsem se, protože jsem odstoupila od smlouvy ve čtvrtek pro nesouhlas s novými VOP a od pátku budu oficiálně u jedné virtuální konkurence. Dnes mi ještě nabízeli nějaký neveřejný tarif, když u nich zůstanu, ale ani tak nebyl výhodnější.
doplněno 13.01.14 20:38:
Nemohou a rozhodně je můžete potrestat zrušením smlouvy a odchodem k jinému operátorovi.
doplněno 13.01.14 21:19:martinaa: Bez vašeho souhlasu nemohou, jenže podobné věci se často řeší tak, že když do určité doby neprotestujete, tak se předpokládá váš souhlas. Když jim souhlas (byť mlčky) nedáte, tak můžete beztrestně odejít jinam.
Rumíček - ale mohou, a taky to udělají. Cocklit píše, že pošlou písemné vyjádření o změně tarifu - mně přišla jen sms, že za měsíc mi vyprší tarif a že mi ho automaticky převedou na jiný a prodlouží. Pokud nezavolám a neukončím to.
A já blbec to pustila z hlavy, za měsíc šup a měla jsem dražší tarif, který sám, tedy bez mého svolení (kterým se rozumělo to, že jsem neprotestovala), naskočil. A věřte, že trvalo tři dny, než jsem to na pobočce vyřešila a nový tarif, který se zapsal automaticky na rok, zrušila dopisem a odvoláním. T-mobile nikdy více.
doplněno 14.01.14 08:47:Přesně tak, a když jsme na to měíc zapomněla, předpokládali můj souhlas - ačkoli jsem žádný nevyslovila..
jj přesně jak píše Hop- měl jsem prastarý tarif Relax Bronz (cca od roku 97?98? nwn) u kyslíku a předloni i se změnou (bral jsem si na mobil+ nový) smlouvy na další 2 roky,přičemž mi zůstal onen tarif! Tento jsem změnil teprve až před vánoci.Jinak také mi volali nekdy i 2x do měsíce a vždy chtěli změnu tarifu ale nikdy neuspěli!Až jsem chtěl já sám!
Základem je dobře si přečíst smlouvu, což jen u pouličního prodeje nebo prodeje přes telefon docela problém.
Jasně, že všechno nemohou dále poskytovat, ceny i trendy se mění (před 10 lety žádný daotvý tarif nebyl).
Něco jiného je předplacená karta /ktedit/ a smlouva. Tam se také uvádí doba platnosti (většinou 12 měsíců) a pak buď prodloužení (většinou autrmatické, přece operátor nepříjde o zákazníka) nebo konec (ale proč by to dělal).
Opravdu to chce číst vše podrobně a před podpisem! Ať se pak nevidíte.
Dobrý den, zřejmě může, protože já jsem teď u svého operátora taky zjistila, že mi změnili tarif bez toho, aby mě o tom předem informovali. Udělali to, když mi smlouva přešla na dobu neurčitou a určili mi tarif, který by mi mohl vyhovovat. Úplně se ale netrefili a žádný z těch jejich tarifů se mi teď moc nezamlouvá, tak bych chtěla zkusit nějakého menšího operátora, který mi bude moct nabídnout lepší ceny. Doporučíte mi někoho prosím?
řešil jsem podobný problém,přešel jsem k gomobilu a platím třeninu proti původním fakturám,ale možná je ještě lepší...
Já jsem se těch malých operátorů bála, pořád jsem si myslela, že ty nízké ceny nemůžou být jen tak, že v tom musí být nějaký háček ale pak jsem to riskla, zkusila jsem jít k Fayn.cz a jsem moc spokojená, ty účty se oproti původnímu operátorovi nedají vůbec srovnávat...
Dobrý den, to moc ráda slyším. A mohla bych se zeptat, kdybych se k nim rozhodla jít, tak jestli by mi dali nové číslo nebo jestli bych si mohla nechat svoje současné? Moc děkuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.