Aukro-nezaplaceni koupeneho predmetu

Od: Datum: 13.01.14 18:11 odpovědí: 5 změna: 14.01.14 06:36

Dobry den,

chtel bych se zeptat co mohu delat v pripade, ze prodam vec na Aukru a kupujici se nema k zaplaseni ani nijak nekomunikuje?

Muzu po nem castku nejak vymahat nebo predmet radeji prodat dale?

Dekuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.01.14 18:15
avatar

Zdravím, obraťte se na Aukro tým, centrum sporů. Ono se může stát ledacos, nemocné dítě, hospitalizace, požár... ale většina vychcánků prostě nezaplatí a zdar.

Pokud nemáte žádnou újmu, záleží na Vás, zda spor zahájíte, nebo ne - každopádně negativní hodnocení je nad jasné.

doplněno 13.01.14 21:24:

df - týýýjo, to je aukro fakt takhle laxní? To by mě teda zvedlo ze židle*bum*, naštěstí jsem zatím nic podobného nemusela řešit a asi bych to ani neřešila. Prostě negativ, black list a vystavit znovu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 13.01.14 18:21
avatar

Záleží na tom, jak máte nastavené podmínky. Znalí prodejci si na stránce "O mně" stanoví, že třeba do týdne musí být zaplaceno, jinak dávají negativ a zboží dají znovu do aukce.

Na Vašem místě bych po týdnu nekomunikace dal znovu do prodeje...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: df
Datum: 13.01.14 21:04

Po mé mnohaleté zkušenosti na aukru je to jasné...S neplatičem nic neuděláte..Takže znovu vystavit...ale až po tom, co to bude řešit aukro v centru sporů...Oni ho vyzvou... aby do cca 3 dnů zaplatil a když to neudělá...tak je budete znovu kontaktovat...Oni Vám na to odpoví...že uživatel neměl zatím žádné problémy a dál to řešit nebudou...a tak to je tak vše co oni dělají... Takže.. uživateli dáte negativum..a vystavíte znova..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.01.14 21:55
avatar

Centrum sporů je v celku k ničemu. Lepší je napsat hned Aukru.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.01.14 06:36
avatar

Jak zde již bylo psáno,po několika dnech můžete vyzvat kupujícího přes centrum sporů.Tuším že kupující má na reakci 30 dnů,poté můžete zažádat Aukro o vrácení provize z prodeje.Vystavit zboží znovu můžete klidně hned,pokud jste si jistý,že kupující už zájem neprojeví. Ikdyž klidně mu můžete odeslat emailem "odstoupení od smlouvy",aby jste nemusel řešit případ,kdy zboží opět prodáte a první kupující by se po pár dnech ozval.

Jinak jak zde bylo psáno,ne nadarmo je možnost vyplnit "stránku o mě" a tam si zadejte podmínky, které by měl kupující dodržet ;)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.