Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Řešení problémů s mobilním operátorem

Od: mahr85 odpovědí: 8 změna:

Dobrý den. Mám problémy s mobilním operátorem, konkrétně s T-mobile. V říjnu loňského roku mi končila smlouva na mobilní internet. V srpnu jsem posílala výpověď od smlouvy. V této výpovědi byla bohužel chyba, o které jsem nevěděla. Dne 25.9. jsem volala na operátorskou linku aby mi řekli, zda tato výpověď přišla a pokud ano, proč se nic neděje. Bylo mi řečeno, že mail obdrželi, ale že byl sepsaný špatně a tudíž na něj nereagovali. Ať si podám žádost novou. Ještě ten den jsem jsem, podle instrukcí, sepsala výpověď a odeslala. Po chvíli mi přišel mail, že mám ve výpovědi chybu. Hned jsem ji opravila a poslal zpátky. Za 11 dnů mi přišla odpověď, že jsem nestihla podat výpověď včas a že mi smlouvu neukončí, ba naopak prodlouží na další 2 roky. Jde mi o to, zda s tím můžu něco udělat a internet zruši. Internet nepoužívám, leží mi doma. Zaráží mne hlavně to, že první chybu, v dostatečné časové lhůtě před ukončením, úplně přešli a neřešili, že je něco špatně a při druhé chybě mne okamžitě, do par hodin kontaktovali. Mohl by v tom být záměr? Nevím si vůbec rady a opravdu nechci platit 400,- měsíčně na další dva roky za věc, kterou nechci a nevyužiju. Moc děkuji za rady, jak se zachovat a jestli mám šanci s tím něco udelat. Mahr

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Raději bych navštívil pobočku osobně s kopií všech mailů. I pokud v něm byla nějaká chyba, tak jste jím stejně dala najevo svoji vůli dát výpověď. Při osobním jednání na provozovně a pod tlakem, že jim tam uděláte scénu se s nimi většinou dá dohodnout.

mahr85
hodnocení

Ja hlavne ten den mluvila s operatorem a vysvetlila jim presne, co chci udelat. Takze v zaznamech hovoru to budou mit, ze jsem chtela ukoncit internet...Budou mi pry volat z reklamacniho,ale muze to trvat i mesic :(

Opravdu tam běžte osobně (a tvařte se tam sebevědomě a asertivně trvejte na zrušení. Netvařte se tam jako mouchy snězte si mě). Mám za sebou spoustu telefonátů s operátorkami a je to ztracený čas. Jsou to opičky cvičené na odbývání zákazníků.

 

hodnocení

0x
avatar ringo

Záleží co máte ve smlouvě, ale stejně si moc neumím představit, co by ve výpovědi mohlo být špatně a jakou lhůtu jste nestihla?

mahr85
hodnocení

Je to 7pracovních dnů a oni se mi s chybou ozvali v den, kdy to bylo už jen 6pracovních dnů do ukončení... Měla jsem chybu v tom, že jsem internet odhlašovala pod svým jménem a číslem a ne pod číslem internetu...

Zkuste jim napsat, že jste to konzultovala s právníkem a výpověď ač podaná pod vaším čísle a jménem je platná, neboť je nezpochybnitelné o jakou smlouvu šlo. Tudíž žádáte o okamžité ukončení smlouvy a potvrzení výpovědi, neboť nic dál platit nehodláte.

 

naoko
hodnocení

0x

asociace-sos.cz/...

T mobil to tak měl, že jste se musela ozvat nejpozději 7 dní před skončením smlouvy, že ji nechcete prodloužit. JInak ji automaticky prodloužili. Novela zákona ze srpna 2013 má dle ČTÚ okamžitou platnost, ale je v ní uvedeno, že operátoři na změny mají 6 měsíců. Toho se drželi jak klíšťata a teď nejpozději od února 2014 už ji musí zahrnout do svých OP. Déle už to prodlužovat nemůžou.

Jasně, to že jste udělala chybu ve výpovědi loni v srpnu vám schválně včas neoznámili. Na konci září už bylo asi pro vás pozdě, to jste právě prošvihla těch 7 dní.

Běžte si to vyhádat do prodejny , chtějte na všechno písemné potvrzení. Zašlete vedení spol. T mobil stížnost doporučeným dopisem i s dodejkou.

 

iz*
hodnocení

0x

Na pobočku nechoďte, to je zbytečná ztráta času, protože pobočka toto vyřídit nemůže. Jen by od Vás převzala podklady a předala by je reklamačnímu oddělení. Obraťte se na reklamační oddělení rovnou.

Vše vytiskněte a zašlete buď jako reklamaci nebo jako stížnost na pochybení ze strany T-mobile. Komunikujte doporučenými dopisy s dodejkami, případně to zkuste protřednictvím e-mailu (info@t-mobile.cz) nebo zavolejte na zákaznickou linku (4603), proklikejte se k operátorovi a nechte se přepojit na reklamace.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]