Řešení problémů s mobilním operátorem

Od: Datum: 13.01.14 11:47 odpovědí: 8 změna: 13.01.14 17:20

Dobrý den. Mám problémy s mobilním operátorem, konkrétně s T-mobile. V říjnu loňského roku mi končila smlouva na mobilní internet. V srpnu jsem posílala výpověď od smlouvy. V této výpovědi byla bohužel chyba, o které jsem nevěděla. Dne 25.9. jsem volala na operátorskou linku aby mi řekli, zda tato výpověď přišla a pokud ano, proč se nic neděje. Bylo mi řečeno, že mail obdrželi, ale že byl sepsaný špatně a tudíž na něj nereagovali. A si podám žádost novou. Ještě ten den jsem jsem, podle instrukcí, sepsala výpověď a odeslala. Po chvíli mi přišel mail, že mám ve výpovědi chybu. Hned jsem ji opravila a poslal zpátky. Za 11 dnů mi přišla odpověď, že jsem nestihla podat výpověď včas a že mi smlouvu neukončí, ba naopak prodlouží na další 2 roky. Jde mi o to, zda s tím můžu něco udělat a internet zruši. Internet nepoužívám, leží mi doma. Zaráží mne hlavně to, že první chybu, v dostatečné časové lhůtě před ukončením, úplně přešli a neřešili, že je něco špatně a při druhé chybě mne okamžitě, do par hodin kontaktovali. Mohl by v tom být záměr? Nevím si vůbec rady a opravdu nechci platit 400,- měsíčně na další dva roky za věc, kterou nechci a nevyužiju. Moc děkuji za rady, jak se zachovat a jestli mám šanci s tím něco udelat. Mahr


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.01.14 12:01
avatar

Záleží co máte ve smlouvě, ale stejně si moc neumím představit, co by ve výpovědi mohlo být špatně a jakou lhůtu jste nestihla?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mahr85
Datum: 13.01.14 12:13

Je to 7pracovních dnů a oni se mi s chybou ozvali v den, kdy to bylo už jen 6pracovních dnů do ukončení... Měla jsem chybu v tom, že jsem internet odhlašovala pod svým jménem a číslem a ne pod číslem internetu...

Datum: 13.01.14 12:17
avatar

Zkuste jim napsat, že jste to konzultovala s právníkem a výpověď ač podaná pod vaším čísle a jménem je platná, nebo je nezpochybnitelné o jakou smlouvu šlo. Tudíž žádáte o okamžité ukončení smlouvy a potvrzení výpovědi, nebo nic dál platit nehodláte.

Ohodnoceno: 5x
 
Datum: 13.01.14 12:24

Raději bych navštívil pobočku osobně s kopií všech mailů. I pokud v něm byla nějaká chyba, tak jste jím stejně dala najevo svoji vůli dát výpověď. Při osobním jednání na provozovně a pod tlakem, že jim tam uděláte scénu se s nimi většinou dá dohodnout.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: mahr85
Datum: 13.01.14 12:42

Ja hlavne ten den mluvila s operatorem a vysvetlila jim presne, co chci udelat. Takze v zaznamech hovoru to budou mit, ze jsem chtela ukoncit internet...Budou mi pry volat z reklamacniho,ale muze to trvat i mesic :(

Datum: 13.01.14 13:13

Opravdu tam běžte osobně (a tvařte se tam sebevědomě a asertivně trvejte na zrušení. Netvařte se tam jako mouchy snězte si mě). Mám za sebou spoustu telefonátů s operátorkami a je to ztracený čas. Jsou to opičky cvičené na odbývání zákazníků.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: naoko
Datum: 13.01.14 15:29

http://www.asociace-sos.cz/zm…-elektronickych-komunikacich/

T mobil to tak měl, že jste se musela ozvat nejpozději 7 dní před skončením smlouvy, že ji nechcete prodloužit. JInak ji automaticky prodloužili. Novela zákona ze srpna 2013 má dle ČTÚ okamžitou platnost, ale je v ní uvedeno, že operátoři na změny mají 6 měsíců. Toho se drželi jak kl횝ata a teď nejpozději od února 2014 už ji musí zahrnout do svých OP. Déle už to prodlužovat nemůžou.

Jasně, to že jste udělala chybu ve výpovědi loni v srpnu vám schválně včas neoznámili. Na konci září už bylo asi pro vás pozdě, to jste právě prošvihla těch 7 dní.

Běžte si to vyhádat do prodejny , chtějte na všechno písemné potvrzení. Zašlete vedení spol. T mobil stížnost doporučeným dopisem i s dodejkou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.01.14 17:20
avatar

Na pobočku nechoďte, to je zbytečná ztráta času, protože pobočka toto vyřídit nemůže. Jen by od Vás převzala podklady a předala by je reklamačnímu oddělení. Obrate se na reklamační oddělení rovnou.

Vše vytiskněte a zašlete buď jako reklamaci nebo jako stížnost na pochybení ze strany T-mobile. Komunikujte doporučenými dopisy s dodejkami, případně to zkuste protřednictvím e-mailu (info@t-mobile.cz) nebo zavolejte na zákaznickou linku (4603), proklikejte se k operátorovi a nechte se přepojit na reklamace.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.