Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Milostný trojuhelník

Od: gustavos* odpovědí: 13 změna:

Ahoj. Uz jsem parkrat premyslel zda jsem napsat. Nejsem si totiz jist zda vase rady budou k necemu dobre kdyz neznate vsechny podrobne okolnosti. Nicmene se vam pokusim nastinit aspon zaklad a budu rad za rady.

Jedna se o dve holky. S jednou chodim rok - Monika a druhou jsem poznal pred pul rokem - Adela. S Adelou jsem byl kamarad ale posledni mesice se to zacalo menit.. a ja nevim co dal.

Je mi neco pres dvacet let. Studuji, mam 2 prace, delam velmi aktivne sport.. proste se nezastavim. Mam toho dost ale nevadi mi to. Lepsi nez se doma nudit. Nekourim nepiju. Bydlim s rodici. Nejsem moc spolecensky. Ted bych popsal moniku i adelu se vsemi vecmi co na nich ocenuju a naopak.