Vyhodí mě asi ze školy

Od: Datum: 12.01.14 04:22 odpovědí: 8 změna: 12.01.14 18:25

Studovala jsem vejšku jenže mě z ní asi vyhodí, protože za tento semestr mám asi 3 kredity. Jenže bych ji chtěa dodělat, hlavně kvůli sobě, jenže to nejde. Chtěla jsem se to naučit všechno během prosince, jenže toho bylo nějak moc, a navíc mamce vadilo, že jsem furt doma a řvala na mě že nic nedělám, a že v mým věku už chodila do práce (taky už byla s kýmsi těhotná) a že jsem děvka(fakt mi to řekla, přitom jsem ještě z nikým nechodila ), a při tom se fakt nedalo učit. Když jsem jí řekla, že se musím učit, že budu dělat zkoušky tak mi řekla, že si o sobě myslím že su něco víc když studuju vejšku. Takže jsem udělala jen jednu zkoušku z dementního předmětu kterou by zvládl i retard, ostatní jsem neudělala nebo mě k nim ani nepustili. Ted mě taky vyhodili z brigády, protože mě tam nesnášeli na navíc jsem tam měsíc nebyla-neměla jsem tam napsaný směny, jinak jsem tam byla od září do konce listopadu každej den od 2 do 10 kromě úterý když jsme měli školu do 7. To že mě vyhodili jsem jí ještě neřekla, ale už si dokážu představit co bude za melu doma. Už nevím co mám dál dělat, mamku to nezajímá, tatka na mě kašle, sourozenci se baví jen spolu, takže nemám nikoho kdo by mě třeba pomohl s učením, nebo by mi aspon zlepšil náladu a hlavně se bojím toho že mě fakt vyrazí se školy, když třeba jsem zvládala co jsme dělali na cvičeních, jenže na zkouškách to bylo horší, na ty jsem se musela učit ponocích nebo někde v resturaci abych nemusela poslouchat jak sourozenci dělají bordel po baráku. Kdyby mě ted vyhodili, můžu si na tu školu dat znova přihlášku?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: colephelps
Datum: 12.01.14 06:57