Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dluhy u OSSZ a ZP

Od: hook odpovědí: 7 změna:

Dobrý den , už jsem nešťasný mám dluhy okolo 100 tis. na pojištění jelikož pracuju jako OSVČ a nemám peníze jak to

splácet , vím udělal jsem si to sám ale muže někdo poradit jak z toho ven? Existuje nějaký nepatrný konkurz ale

nemám žádný majetek takže nevím co dál ... prosím kdo poradí ... Děkuji všem ...

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

buss
hodnocení

2x

Se divím, že to ještě nemá exekutor. Proč nebyly domluveny splátky? Nejhorší je dělat mtrvého.

doplněno 11.01.14 22:54:

A to ještě není pojem o výšce penále, že?

sebod*
hodnocení

1x

Další závazky máte v jaké výši (půjčky atd...)?

jm*
hodnocení

0x

Domluvte se s OSSZ a ZP na splátkovém kalendáři. Rádi Vám vyhoví, uvidíte :)

Nenechte to dojít do stádia, kdy to předaj exekutorovi, navýší se Vám to ještě o náklady exekutora.

akmalibu
hodnocení

0x

Dobrý den,

řešením ve Vašem případě by mohl být nyní od nového roku insolvenční návrh spojený s návrhe na povolení oddlužení. Dluhy na povinném zdravotním pojištění a na sociálce se sice považují za dluhy z podnikání, nicméně od nového roku je po velké novele insolvenčního zákona možné požádat o oddlužení i jakožto podnikatel.

S pozdravem

AK MK

pt®
hodnocení

0x

Takto vysoký dluh nevznikne ze dne na den, to jste to nechal dlouho být. A co rodina, příbuzní, rodiče, prarodiče? Požádejte je o pomoc, ale hlavně hned v pondělí je úřední den, tak běžte osobně na zdr. poj. a na OSSZ a domluvte se na splátkovém kalendáři, jen nic již neodkládejte. - pt

hook
hodnocení

Jo díky za odpovědi , já vím že jsem to nechal dojít daleko jelikož jsem stale věřil že to dokážu dát do pořádku

ale teď vím že asi ne ... sociálka ani zdravka o splátkách nechcou ani slyšet ... tak nevím jak dál ...

Ale i tak děkuju za odpovědi .

sebod*