Platba za elekrinu je dvakrat

Od: Datum: 10.01.14 09:23 odpovědí: 3 změna: 10.01.14 16:49

Uzavřela jsem smlouvu s dodavatelem elektřiny CENTROPOL s tím, že se postará o vše _ tedy i o výpověď smlouvy s firmou ČEZ. Nyní jsem na tom tak, že na rozpisu bezhotovostní platby SIPO mám od května dodavatele elektřiny dva. Čez výpověď odmítl a CENTROPOL dal přesto zálohu automaticky strhnout. Částky se mi platí z účtu a tak vůbec nevím, jak se zachovat, komu elektřinu v případě, že zruším trvalý příkaz, zaplatit, abych neporušila podmínky ani jedné z firem a neplatila sankce. Zatím mi nikdo nedokázal poradit. Má někdo s tímto zkušenost?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.01.14 10:24
avatar

Centropol je sviňa. (No, on ČEZ taky není beránek, ale v tomto případě je, myslím, na forhontě.)

Můj nápad je tento:

1. bych si nechal od ČEZu vystavit potvrzení o tom, že je vaším dodavatelem.

2. S tímto potvrzením bych napsal na Centropol, že neplnil dohodnuté podmínky, (nezařídil výpověď), že nedošlo k naplnění předmětu smlouvy, tedy k dodání energie, a že tedy od smlouvy odstupujete.

3. Věškeré platby na Centropol bych zablokoval. (Když to neeuděláte, budete muset stržené platby pracně vymáhat zpět; takhle ať se snaží Centropol.)

Jinak jsou různé poradny, možná buste se mohli obrátit i na telefonní číslo 299 149 009 či 222 767 221. To je poradna D-testu, porady jsou zdarma, telefon platíte dle svého tarifu.

doplněno 10.01.14 11:24:

Možná ještě spíš než odstupuji od smlouvy bych napsal stahuji žádost (smlouva v podstatě nevznikla)., a zárověň bych je požádal, aby vrátili neoprávněně staženou platbu. A do toho D-testu si zavolejte. Ostatně mají i mailovou poradnu Nějak jsem povoral ten odkaz, tak znovu: http://www.dtest.cz/clanek-15…-problem-volejte-nasi-poradnu.

doplněno 10.01.14 12:00:

Neuspěli jste s reklamací zboží? Chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy? Přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon? Nebo si jen nejste jisti, jaká práva jako spotřebitel máte? Pomůžeme vám.



Kontaktujte nás na telefonním čísle 299 149 009 či 222 767 221. Veškeré poradenství poskytujemebezplatně, za volání platíte pouze cenu běžného hovorného dle vašeho tarifu.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: naoko
Datum: 10.01.14 14:10

Přesně tenhle problém probírali včera v televizních novinách. Nevím jestli šlo o stejné společnosti ale určitě to bylo o stejné sprosťárně.



Přehrajte si zprávy bylo to myslím na ČT 1 nebo Nova. Říkali jak postupovat, moc jsem tomu nevěnovala pozonost. Jinak bych udělala to, co radí pán nade mnou

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.01.14 16:49

Nikdy bych dodavatele elektřiny neměnil.Je to státem garantovaný podvod.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.