Nemohu najít partnerku - kde dělám chybu?

Od: Datum: 30.12.13 19:36 odpovědí: 70 změna: 01.01.14 23:22

Ahoj,

Je mi 35, praci mam zajimavou, plat citajici nasobky prazskeho prumeru, rad varim, sportuju / fitko, miluju cestovani, postaram se o auto i zahradu, idiot taky nejsem (doufam), empatie by taky nejaka byla, komunikace a kompromis taky neni problem, pro vtip nejdu daleko, osklivej pry nejsem, mam rad kina/divadla i obecne kulturu, umim plynne anglicky, chci deti a rodinu vlastne co nejdriv...jenze partnerka stale nikde...zkousel jsem diskoteky, kluby, divadla, seznamky, jogu..zadny uspech...nevim kde delam chybu?

diky za nazor!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.12.13 19:38
avatar

to ti asi nikdo takhle neporadí, když sám nenacházíš žádný důvod. Znám pár lidí, co jsou k světu, dobrá partie, ale nesmí otevřít pusu... pak je to v háji. Neříkám, že je to tvůj případ. Ale to tady přece nemůžeme vědět :)

Začni jinak... jak víš, že nemáš úspech. Oslovíš je a pak...?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 19:51

vim, je to tezke neco vymyslet...nicmene jsem chtel proste obecny nazor, jestli nahodou neprehlizim neco hrozne jednoducheho

Kazdopadne po osloveni vetsinou nasleduje lehka konverzace (zalezi kde se clovek seznami => tema) a pak se pokusim slecnu nekam pozvat / vzit si cislo - tam konci vetsina pokusu, druhy filtr je 1.rande, kde clovek bud zjisti, ze je to bez jiskry nebo jsem nezaujal ja..

Datum: 30.12.13 20:05
avatar

možná jsi moc zaměřený na výsledek a působíš útočně, že je vylekáš (hrrr na ně). Nemáš šanci oslovit někoho dlouhodobě - sousedku, kolegyni, někoho na dovolené, kdo je týden na stejném místě a máš čas? :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 20:26

Rekl bych, ze ve vetsine pripadu jsem spis pasivnejsi...ale jinak mozna pravdu i mas. Jsem orientovany na vysledek a kdyz neco chci, tak to proste reknu..

v praci radsi ne - co je v dome..., sousedky = zadane, na dovolene zatim zadny uspech - precijen balit v zahranici ne-cesky nekde na cestach je pomerne obtizne/neperspektivni

vubec mi prijde, ze vsechny uz jsou tak nejak rozebrane...a zaroven vsechny nadavaji na zivot/partnera

Datum: 30.12.13 22:24
avatar

Tak spatne hledas, stejne jako ja. Kdyz tvrdis ze vsechny jsou zadane. Ja tvrdim to same, ale zase ctu o problemech zenskych, co jsou na tom podobne a taky hledaji.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 22:51

To je mozny... jen uz nejak nevim kde teda jinde hledat?

Nejaky neotrely napad?

Od: olaf71*
Datum: 30.12.13 19:39

máš zlatou platební kartu? tam by mohl být problém

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.13 19:43
avatar

A žádná ti zatím nepadla do oka z tvé strany nebo jsi odmítán ty? Určitě máš od žen nějakou zpětnou vazbu, je něco, co by opakovaly?

doplněno 30.12.13 20:22:

Pak těžko radit, budete muset hledat dál.

Ač jsem byla dříve proti seznamkám - nevěřím cizím lidem a nikdy člověk neví, zda se na druhé straně místo sympatického pětatřicátníka, neschovává 50ti letý úchyl apod. - mám dvě kamarádky, které se vdaly za parnery, které si našly právě na seznamce a klape jim to..Všichni jsou "plaší" a těžko by se potkali jinde. Třeba tudy vede cesta. Ono to přijde, když to člověk nějméně čeká.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 19:48

Je to jak kdy - obcas padne do oka, ale pak clovek zjisti, ze "vydrz, lecitel mi posle pres telefon energii" nebo nezaujme ona - neni tam jiskra..a nebo zaujme, ale clovek je spise kamaradem nez cokoli jineho.. duvody ruzne, myslim, ze se nic neopakuje..

Od: premek72
Datum: 30.12.13 19:47

Nejste pro ně příliš dokonalý a bezchybný?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 19:55

Nemyslim, mam plno chyb..a i kdyby ne, tak co s tim, bohuzel si kvuli tomu nohu neuriznu

Datum: 30.12.13 20:12
avatar

Tak vysoké nároky? Žádná není dokonalá. Je potřba vybrat tu, jejíž vady mě osobně nejméně vadí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.13 20:30
avatar

Mně by zajímalo, jestli to tak mají jen chlapi nebo obě pohlaví kus od kusu. Pro mě ten druhý člověk musí vyzařovat určité "pižmo" - musí mi "vonět" - být pro mě ta správná krevní skupina. Prostě tam musí být to něco co nejde pojmenovat. Líbila se mi spousta kluků - fyzicky, byli i hodní, zajištění, chytří - přesně takové, jaké by chtěli rodiče po mém boku - ale bez toho něco to prostě nešlo zkoušet..němělo by to cenu..není to nic co se objeví časem. Prostě to tam buď je hned a nebo není...

doplněno 30.12.13 21:41:

Aaaaa už se nám tam něco opakuje, ne že ne :) Ne, dělám si legraci. Možná vážně jen prostě strašně moc chceš a tlačíš na pilu.. Máš výhodu, jsi chlap.. Holka ve 35ti bez partnera, to už ty hodiny tikají tak, že člověk v noci nemůže přes ten kravál usnout.. ;) Na jaře až bude hezky, vyraž na kolo nebo na brusle - cyklistické trasy se holkama jen hemží a třeba to vyjde ;)

doplněno 30.12.13 22:01:

@nikc - že by poraďte fungovalo i jako seznamka? Oba nezadaní... ;)

K tomu mám jeden příběh.. Kdysi, když mi bylo xxnáct, psala jsem si jen tak z nudy, s lidmi na chatu. Dva kluci, si se mnou zůstali psát a povýšili na ICQ.. S jedním jsem přerušila kontakt a ten druhý, byl mladší než já - cca dva roky - tak jsem ho "dohodila" ségře. Té se nelíbil a tak jsme si občas všichni sem tam napsali. On odjel do zahraničí. Po cca 13ti letech, ho ségra seznámila se svou nejlepší kamarádkou, on se vrátí do Čech a budou spolu žít. Zatím si náramně rozumí.. Nebýt toho chatu tenkrát, asi by se nepotkali.. :)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 20:37

Chodil jsem s holkou co na zacatku bylo to "neco", bylo to super..a pak si nasla jinyho (2,5roku vztah). Byl jsem i s holkou kde to neco tam na zacatku nebylo, ale rozumeli jsme si a najednou to bylo taky uzasny...a pak si nasla jinyho (1rok vztah). Tak ti nevim..

Datum: 30.12.13 21:46

tady s tím komentářem souhlasím. Nedávno jsem četla jeden skvělý článek v angličtině, sice byl pro ženy, ale myslím, že u vás to platit může taky. Když se s druhým pohlavím bavíte, musíte si oba "padnout do noty". A tam bývá často problém, protože se celý život snažíte naučit různé fígle, věty, gesta atd., jak zapůsobit. Pravdou ale je, že nezapůsobíte, dokud nebudete sám sebou a uvolněný. Je to dost lehké takhle říct a říká to každý. Ale až zase někdy budete na rande, prostě se nalaďte na stejnou vlnu, opřete se volně do pohodlné sedačky a klidně mlčte, do ničeho sebe ani ji nenuťte, pokud vám to pomůže, třeba si představte, že už jste spolu měsíce a že spolu snídáte v klidu doma :D

Snad vám může toto pomoct, protože z vašeho popisu mě opravdu nenapadá jiný důvod, proč by vám to nevycházelo :D Hodně štěstí :)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 22:04

jooo brusle jsem zacal letos, jen kvuli tomu budu pokracovat ..treba mne nejaka v me nemotornosti zachrani ;)

Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 20:33

Ano, mozna moje definice vhodne partnrky: "hodna, chytra a aby se mi libila" je pro tuto dobu prilis a bude stacit aspon kombinace 2/3

Od: mirka1
Datum: 30.12.13 21:55

Hod sem fotku, ta je lepší než tisíc slov.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 22:00

tady je - takova fun fotka z prace kdyz jsme delali kalendar pro kolegyni s jejim svetrem

Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 22:16

a nebo to je fakt v ksichtu

Datum: 30.12.13 22:23
avatar

nemyslim si.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mirka1
Datum: 30.12.13 23:24

Docela hezkej, jestli to není v tom, že děláš chytrýho, jsi ješitný, vychloubáš se, tím bys taky mohl protějšek odradit. Já jsem se jednou rozešla s perfektní partií, ani jsem mu neřekla proč, každý se mě divil. Víš proč, je to hloupý, ale bylo mu cítit z pusy, blbý co.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.13 23:26
avatar

rekla si mu to nekdy? Aby s tim neco delal? Treba mel nejake vazne problemy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mirka1
Datum: 30.12.13 23:39

Myslíš mě? Nikdy jsem mu to neřekla, jen mamince, ta totiž to celé zprostředkovala. Naše rodiny se znaly, on byl asi o 10 let starší, velmi perspektivní a bohatý člověk, Švýcar moc hodný. K nám domů přišel i s rodiči jak se kdysi chodilo na námluvy. Dali jsme si sraz a byli jsme tancovat, ale pořád jsem to cítila, nemohla bych mu dát ani pusu. Doma jsem to pak řekla mamince, to bylo pro obě rodiny velké zklamání, oni s námi už nikdy nepromluvili. I po létech mi to rodiče vyčítali, že prý se to dalo vyléčit, ale holt blbá holka je holt blbá.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 23:41

hmm, myslim, ze se nevychloubam - naopak mam pocit, ze kdyz neco nevim na 100%, tak radsi reknu ze nevim a vlastne naopak mam rad, kdyz mne nekdo ukaze ze nemam pravdu ja.. Na druhou stranu si pomerne verim, ze nejsem hnup a pokud neco vim, tak to klidne reknu a rad to i vysvetlim proc... Mozna to je chyba a drzet pusu?

Od: mirka1
Datum: 30.12.13 23:50

Tak aspon na začátku, by snad bylo lepší fakt držet pusu, spíš obdivovat a souhlasit se vším co řekne ona, naslouchat a přikyvovat, myslet si můžeš co chceš. Hlavně se bav o tom, co zajímá jí. Až se do tebe zabouchne tak pak můžeš trochu povolit uzdu, ale opatrně...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.13 16:22
avatar

Fajn, tykadelka nemas:)) Slusi ti to

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 30.12.13 21:51

Ahoj Gotcho,

je těžké někoho najít. Je mi 35 let. Taky hledám na Lidé.cz, na Štěstí a nic. Občas mi někdo napíše něco hezkého, ale na fotce se mi nelíbí nebo si se mnou dlouho píše a pak přestane najednou psát. Nebo se ani sejít nechtějí. Někteří mi napíšou, proč někoho tak pěkná žena nemá a pak už nenapíšou. Někteří se mi možná "bojí" napsat. Jiným když napíšu, tak neodepíšou... A to mi koukal jeden 10x na profil a když jsem mu napsala něco neutrálního, tak odezva byla taková, že opět jen koukal 9x na profil. Jeden mi koukal 5x na profil a když jsem mu napsala, jak se má, tak mě poslal slušně do háje.

doplněno 30.12.13 23:51:

Připadá mi, že hodně mužů jednoduše koukají jen na profily, aby zaplnili volný čas a to mají místo vztahu. Ale neodvažují se Vás někam pozvat. A ten, co se odváží, se mi nelíbí. Ale spoustu se mi jich i líbí. A na Badoo poznáte, kdo kliknul na tlačítko líbí, když kliknu, že se mi líbí a já jim napíšu a oni neodepíšou. Jen kouknou na profil. Mají z čeho vybírat. Chtějí tu nejlepší.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.12.13 22:00
avatar

a je to ! není co řešit a dál hledat . ! držím všechny čtyři palečky...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 22:02

Mozna jsme fakt jen narocni...zbytecne..nevim...

Od: nikc®
Datum: 31.12.13 00:22

Já jsem trochu náročná, přiznávám. Nemám ráda, když mi někdo říká, co mám dělat nebo když dělá muž chytrýho. Nebo když mě někdo do něčeho nutí. Mám ráda absolutní volnost. Jak mě chce někdo omezovat, to je konec. Nerada se podřizuju, ale vzhlížet k partnerovi, chci. Aby mě vedl trochu to ano.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 30.12.13 23:57

Vidite a ja mam presne opacnou perspektivu :) Na badoo jsem jistou dobu byl...az do chvile kdy mi kamaradkami bylo receno, ze jim pise klidne i 50-150 chlapu denne..coz odpovida i moji realite - protoze doopravdy jsem psal vicemene vsem co mne nejakym zpusobem zaujaly. Odpovedi ovsem bylo pramalo a z badoo jsem videl na zivo presne 0 holek.. :)

Na druhou stranu nechapu, kdyz uz klikne "libi" a dostane zpravu, ze neodepise...pokud se mi podle tech par atributu na webu nekdo libi, moc rad s nim nekam pujdu zjistit jestli je v realu aspon z poloviny dobry (na webu si clovek dela vlastne jen iluze z tech par klasifikovanych informaci..)

Od: nikc®
Datum: 31.12.13 00:57

Měla jsem rande jen s jedním z Badoo.

doplněno 31.12.13 00:58:

ženatý nebyl, ale moc mladý. Ženatí jsou i na Lidé.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mirka1
Datum: 31.12.13 00:01

Prosím tě jak můžeš na Lidé, Badoo hledat partnera, píšeš, že oni chtějí tu nejlepší a jak to tam poznáš kdo je dobrý a kdo ne. Jsou to všichni ženatí ouchylové. Taky jsem si psala s jedním a pak jsem zjistila, že je to cikán s osmi děckama a třema manželkama.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 31.12.13 00:03

a presne proto, kdyz se objevi normalni kluk, nechapu proc treba ty seznamky nefungujou a nechodi clovek 2x tydne na rande :)

Od: mirka1
Datum: 31.12.13 00:17

Taky jsem jednomu napsala, aby za mnou přijel když se mu tak líbím, že bychom se setkali. On mě odepsal, jestli bych mu neposlala peníze na cestu asi tak 500 stovek. )

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 31.12.13 00:24

jesismarja... Tak ja bych mel mit radost, ze tehle lidi je hodne, sance se teoreticky zvedaji :) ...ale jinak je to smutny :(

Od: nikc®
Datum: 31.12.13 00:55

A poslalas?

doplněno 01.01.14 17:06:

A on zas drzý. To bych mu napsala.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mirka1
Datum: 01.01.14 16:51

Psal jak mě miluje a už u mě zůstane, ale jak si řekl peníze na cestu tak jsem mu řekla že ne. Napsal mi, že když jsem lakomá, tak si žádnýho chlapa nenajdu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 31.12.13 01:05

Tak jak jinak si to vysvětlit? Nejhorší nehledaj přece.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 31.12.13 01:25

Mam nemily pocit, ze to je dnesni dobou... Kariera, kazdej v usich mp3 (vcetne mne), na ulici kdyz by clovek nekoho oslovil, tak malem dostane pres pusu, ze je uchylak...na lidi na seznamkach je taky nahlizeno jako na zoufalce/uchylaky (casto opravnene evidentne)..

Kdyz se kouknu kolem sebe tak vetsina kamaradu uz maji 1-2 deti... Nechci aby to znelo zoufale nebo ze si stezuje clovek, vubec ne - jen mne to prekvapuje a ukolebat se odpovedi "holt si jeste nepotkal tu pravou, to casem prijde" mi obcas nejde a hledam reseni :)

Nehlede na to, ze i ja, byt chlap, mam biologicky hodiny a nechci mit v 90ti pubertaka s kterym si nebudu moct sednout na pivo, protoze mi vypadava proteza :)

Datum: 31.12.13 16:26
avatar

Tak jako seznamovani na netu vidim jako megazlo, myslim chaty atd! Ti bych radeji sla nekam mezi turisty atd! Jinak, ono seznamovat se stylem hledam partnera... po dvaceti letech na chatech s klidem rikam, ze to nikomu nevyslo, vyslo to lidem, co prisli mezi lidi a ne se cilem se hned seznamit. On pak clovek jednoduse skonci ve skatulce "zoufalec" a kdo by to pak chtel

doplněno 31.12.13 16:46:

Jeste dodam, ze bych se pri seznamovani nezminovala o financich, me by to u chlapa odradilo:( Naopak zlatokopek muzes mit asi hafo - ale ty moc pro rodinu nebyvaji;) A cilene zlatokopku snad nechces! Ze by byl problem v rozebranem druhem pohlavi, hosi, to snad nemyslite vazne? Mozna beni taky uplne stastny hned rikat plany s ronou atd. to vetsinou vydesi (nejen chlapa). Fotku uz jsem videla, muzskej si hezkej. Ta treba jen fakt hledas na nevhodnych mistech. Najdi si treba nejakou komunitu s pro tebe zajimavym tematem, srazy atd, pak mas jistotu potkani se s lidma podobnych zajmu atd. Jsem cerstva ctyricatnice a rozhodne nemam pocit, ze by bylo prebrano, nebyli volni chlapi v mym veku, nebo ze jak je nekde psano byli ti "normalni" rozebrani a zbyvali cvoci atd;). Mimochodem, i Sheldon nasel (a Amy je z tech vsech bab i pres svoji roztomilou potrhlost nejhodnejsi a nejferovejsi)!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.13 02:22
avatar

Zkusil jsi "rychlý rande"? Tam je o slušně zajištěný chlapy zájem, chodí tam úřednice, právničky, prostě "ženské na úrovni", které by Ti mohly vyhovovat. Já jsem na tom dost podobně, i s tím věkem, akorát asi ještě mnohem méně "atraktivní" - nemám ani zdaleka plat v násobcích pražského průměru, moc nevařím, nechodím do fitka, na kole "švindluju" s elektromotorem :) Cíl stejný, úspěšnost zatím bohužel taky.

Klasické seznamky asi nemají cenu. Fakt je pravda, že tam ty holky dostanou nejmíň 50 odpovědí denně i když vypadají jako sestra panáčka Michelina nebo tam vůbec nemají fotku - vím od známých, takže jsou odpověďmi doslova zahlcené. Vidím tu i další problém - v našich letech je těžké najít alespoň trochu solidní holku, ty "normální" mají dávno rodinu, ty co zbývají mají téměř vždy nějaký hodně zásadní problém (tím se nechci nikoho dotknout). Dost často se na založení rodiny prostě nehodí i když jinak jsou v pohodě - odmítají se jakkoliv omezit, přizpůsobit jiné situaci, mají už nějaký zažitý "styl" nebo jsou obětí ideálů z červené knihovny a očekávají nemožné.

Btw. píšeš že jsi hodně "orientovaný na výsledek". A to může být problém pokud je to z Tebe hodně cítit. Je to vidět i z otázky - chceš po ostatních, abysme se zamysleli, ale sám si po sobě otázku ani nepřečteš a neopravíš chyby (zbytečná ztráta času, že). Možná se pletu, ale mám pocit, že ženské prostě namají rády, když je někdo bere jako plánovanou položku do domácnosti a "pořizuje" si je velmi viditelně za určitým účelem. Tak ke vztahům bohatší chlapi často přistupují. Některým ženským vyhovuje nechat se "koupit" a prostě za zlatou klec poskytovat nějaké "služby", ale ty normálnější spíš chtějí být skutečnou "rovnocennou" partnerkou, nechtějí být za pár let vyměněny za novější model jako třeba pračka. Možná je z Tebe cítit nervozita a snaha vše odbýt co nejrychleji, protože Tvůj čas je drahý. Dokázal by sis vůbec udělat čas na ženskou i když už ji budeš mít "jistou"? Nebo bude "cíl splněn" a když si chce s někým promluvit, ať si koupí psa? Dokážeš brát partnerku a rodinu jako to nejdůležitější v životě?

Je lepší být spíš víc v pohodě, nebrat vztahy a kontakty příliš vážně, třeba investovat "zbytečně" čas i tam, kde to nevypadá na 100% úspěch. Sítě kontaktů bývají hodně složité. Třeba něco uděláš pro nějakou ne úplně ideální holku, ona se o Tobě někde zmíní, možných náhod je nekonečně. Sám se divím, jakými nejrůznějšími způsoby se seznámili kamarádi, často to bylo přes několik lidí nebo naprostá náhoda.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: gotcha*
Datum: 31.12.13 02:38

Diky za vycerpavajici odpoved, vazim si toho.

Rychlo rande jsem zkusil - 2x. Je pravdou, ze mne ani na jednom zadna nezaujala. Ale chystam se to zkusit znovu.

Mozna se to nezda, ale rodina a zena je pro mne priorita cislo jedna. Moc dobre si uvedomuju, ze i kdyz prace/penize jsou super, tak az se za par let budu na sebe koukat, tak nechci videt, ze jsem zvednul pro nejakyho pana v US cislo v excelu o 5%...ale chci videt dceru a syna, ze za mnou budou moct kdykoli prijit pro radu, jit na hokej, uplest svetr nebo jit na pivo...A pokud jsem si neco po sobe neprecetl, mozna to bude i tema par sklenickama vina, omlouvam se :)

No zda se, ze vsechno je jen nahoda a i kdyz se clovek snazi tomu stesticku jit naproti, jeste to proste jen neprislo :)

doplněno 31.12.13 02:41:

Jen jsem chtel doplnit, ze naprosto souhlasim s tim "problemem zadanosti" - normalni uz chlapa maji..asi jsme nekde neco propasli :)

Od: nikc®
Datum: 31.12.13 11:59

Stejně tak pohlední chlapi jsou zahlcení odpověďmi. Proto neodepisují, si myslím. Po tom, co jsem viděla doma, jak otec mojí mamku peskuje a nic jiného, mě samozřejmě taky, si dávám sakra pozor, abych nepotkala podobného. Neumí říct jediný hezký slovo. Žádná pochvala, děkuju, jen urážky a ponižování. Ani mluvit před ním jsem nemohla, protože co jsem řekla, byla blbost. Ze začátku se může zdát fajn a po pár letech nebo měsících se projeví jeho pravá povaha, úchylná. Proto ani děti raději nechci. Pro jistotu. Ze 3 tis. měsíčně mateřská, to je opravdu dost na to, abych mohla od něj kdykoliv odejít, že? Nevíte, čím si ty holky, co nejsou pro rodinu, prošly! Samy být nechtějí, jinak by nešly do seznamky. Stejně tak je spousta mužů na seznamkách, co nejsou pro rodinu a chtějí si jen užít. Na takové narážím zas já. Nevím, čím si oni prošli, tak si netroufám je odsuzovat za to. A máte pravdu, ti solidní chlapi jsou už zadaní. Tím se nechci dotknout tazatele. Ten je výjimka. Výjimky jsou všude.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.13 13:23
avatar

Kdepak, pohlední chlapi ani náhodou nejsou tak zahlcení odpověďmi. Kamarád si zařídil i několik "pokusných" profilů, z čistě výzkumných důvodů, protože mu bylo divné, že mu nikdo nepíše ačkoliv má byt, auto, solidní práci a nevypadá nějak hrozně. I na profilu "ideálního chlapa" se objevila tak 1,2 odpovědi denně, ale na profilech "ženských" to byly denně desítky, i když tam ani nedal fotku a i jinak to nepřeháněl. U profilů s fotkou (raději něříkat, kde je bral:) bylo odpovědí denně 50-100. Je to fakt neuvěřitelný rozdíl.

Btw. ten přístup Tebou popsaný není asi úplně správný. Jasně, je zde riziko výběru chlapa podobného jako je otec, i když nevědomky samozřejmě. Ale není to jistota. Chce to zkoušet, testovat reakce, zjistit jak se daný chlap chová, když se přestane kontrolovat. Jak se chová v přítomnosti svých přátel, jak se chová k okolí. Klidně se na něj nenápadně poptat, třeba si ho i nechat "prověřit" - vím, zní to divně, ale dneska se najdou různí podvodníci. Není hned nutné si ho brát a mít s ním dítě. Už když spolu budete třeba pár měsíců "nezávazně" bydlet se hodně povahových rysů projeví a získáš čas ho pořádně otestovat. A rozeznat chlapy, kteří se snaží něco budovat od těch, kteří si chtějí jen užívat, to není tak složité. Je ale pravda, že na první pohled jsou ti "užívači" mnohem atraktivnější, aktivnější, ženská má pocit, že je to ideální chlap, protože je s ním pořád nějaká zábava.

Nechtít děti, to je vůbec nejhorší možný přístup. Podobně se chovala teta, zůstala sama a teď ji to hrozně štve. Tvrdí, že kdyby se mohla znovu rozhodnout, brala by i "nedokonalého" chlapa. Takhle se na děti vykašlala, dělala jen kariéru, bavila se a k čemu jí to teď je? Bez urážky - myslím si, že patříš k těm ženským, které se nedokážou přenést vůbec přes nic. Po prvním malém problému nebo objevení nějaké chyby na partnerovi hned ukončují vztah. Jenomže nikdo není dokonalý, každý má jak dobré tak i špatné vlastnosti, které si někdy ani neuvědomuje. Chce to prostě zkoušet, dokázat se přizpůsobit, nedůležité chyby tolerovat. A hlavně nehledat ideál popsaný v červené knihovně, to je fikce úplně mimo realitu...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 31.12.13 15:31

Rozhodně nehledám idelá popsanýv červené knihovně. Ani tyto knížky vůbec nečtu a na televizi tyto filmy nevyhledávám. Výjimečně na to koukám. Už dávno nehledám ideál. Mám jednoho kamaráda, se kterým si rozumím a půl roku si píšeme. Ale bydlí 400 km ode mě, tak až na jaře se možná sejdeme.

Moje teta je taky sama, bez muže snad odjakživa a děti taky žádné. Přitom je miluje. A já je mám taky ráda.

Ono je těžké být tolerantní, když v netoleranci vyrůstáš. Mě otec netoleroval ani náhodou. Hledal na mě jenom chyby a byl nespokojen, ať jsem cokoliv udělala. A máma a sestra to samé. To je nakažlivé chování. Říkal, že jsou všichni mí vrstevníci lepší než já. Ale oni s ním pak vánoční svátky nestráví, ani mu dárek nedají. Jenom mě přehlížel. Máma z lásky k němu se chovala stejně a jsem pro ní jen problémová a sestra a teta to samé. Pokud oni mě nemaj rádi, tak jak já je mám zbožňovat a sama sebe? Jsem tím taky nakažená a na potenciálních partnerech hledám taky chyby. Kdyby mě měl otec rád a od dětství, byl by ze mě jiný člověk. A nemusela bych se léčit psychoterapií. Měla by mě ráda máma a sestra. On je štít mezi námi.

doplněno 01.01.14 17:21:

Nehledám na chlapech chyby. Nedělám to. Ale mám tu smůlu, že mě chtěj jen ty, které nechci já. Ti, co se mi líbí, mě nechtějí. A líbit se mi prostě musí. Zrovna dneska Emma Smetana říkala v jednom rozhovoru, že líbit se jí partner musí i fyzicky. Tak to prostě je. Přece nebudu s chlapem, ze kterého mi bude špatně při pohledu na něj.

doplněno 01.01.14 17:56:

Dřív jsem to dělala, dneska ty chyby nehledám.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mirka1
Datum: 01.01.14 17:05

Víš takovéhle testování, jednou přišel muž, u kterého se mi zastavilo srdce, kdykoliv jsem ho viděla. Láska na první pohled jak blesk z čistého nebe. Nebylo co řešit, všechno šlo stranou, nehledala jsem na něm chyby, podle mě řádné neměl a i kdyby je měl, nevadily. Spěchali jsme se svatbou tak, jako by jsme se báli jeden o druhého, že by se mohlo něco stát. Taky se stalo, 14 dní před svatbou tragicky zahynul. Znala jsem ho 3 měsíce, nejkrásnější 3 měsíce v mém životě.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ivik®
Datum: 31.12.13 08:41
avatar

Milý Gotcho,tak upřímnou zpověď od maldého muže jsem dlouho nečetla.Mám stejný problém,ačkoliv se od vás liším: je mi 50,jsem zajištěná,docela pohledná,rozvedená,vím co chci,ale také co nechci ,podle známých docela inteligentní a přemýšlivá.A to je asi ten kámen úrazu.Taky nemůžu najít toho, s kým bych si rozumněla, prostě fajn normálního chlapa.Nechci někoho jen pro to,aby ostatní řekli, že jsem nějaká divná , že jsem sama..Hledejte ze všech sil, nezoufejte,vyhledávejte příležitosti, protože pak už v tom mým věku je to všechno ještě mnohem složitější a těžší.Moje dcera, je jí 30 let,prožila 2 delší vztahy a pak byla rok sama,teď si našla muže, snad už se zadaří,uvidíme...Neztrácejte naději,někde ta druhá půlka prdýlky je...

doplněno 31.12.13 13:33:

Moje hledání nejprve začalo na seznamce ještě s jednou kolegyní z práce, která má také stejný problém a stejné "úspěchy " jako já.

Měla jsem první setkání s mužem, který přijel v BMW asi za 2,5 mega a šli jsme do kavárny na kafe.Hned se mi pochlubil, jaký si nechal udělat nový zuby místo těch shnilých...Udělalo se mi z něj šoufl a bylo po jiskření...

Druhý setkání s dalším: přišel v tak ušmudlané a seprané košili, že jsem nechápala,říká se, že chlapi takové věci přehlíží a neřeší, ale tohle bylo hrozný,na nohách měl sešmajdaný sandály o 3 čísla větší,v ruce žmoulal nějakou peněženku nebo co to bylo, původní barva měla být oranžová, ale neím to jistě...

Třetí mi v mejlech tvrdil, že je mu 52 let, ale netušil, že je ze stejného města a že ho znám přes jednoho kamaráda, který mi řekl, že muje 59 leta a je v důchodu.Navíc ve skutečnosti vypadal tak na 75.

Tak vidíte,není to k zasmání,zamyšlení nebo na rezignaci?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: olaf71*
Datum: 31.12.13 09:16

pohledná,zajištěná,inteligentní padesátnice, to je vzorná udička

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ivik®
Datum: 31.12.13 13:08
avatar

Hele,dělej si prču z někoho jinýho,jo?Tohle je vážná věc...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: olaf71*
Datum: 31.12.13 13:14

hele, já to myslel vážně

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 31.12.13 15:37

Zdravím iviku, mě se stalo a to několikrát, že na rande nikdo nepřišel. Ani omluva mi nepřišla a jednou dokonce přišel někdo úplně jiný. Navíc seděl někde venku a nevěděla jsem, který z nich to, je jen tušila. A jednou jeden chtěl, abych šla rovnou k němu do auta. Nešla jsem.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 31.12.13 15:59

dekuji za povzbuzeni :)

Ja jsem presvedcen, ze se jednoho dne najde - jen se zacinam bat, abych s pribyvajicim vekem nebral moc velky kompromis a neskoncilo to spatne.. rozvod/boj o deti/spatna domaci atmosfera je pro mne nocni mura, chci chodit domu s nadsenim ze uvidim svou milovanou...

Rande co clovek zaziva jsou obcas doopravdy zabava..uz se tomu jen smeju :)

par prikladu:

1) slecna se mi opila flaskou vina a pak chtela ke mne domu..pricemz nezapomnela rict, ze u ni doma na ni ceka pritel ..tak sem ji poslal tagem domu..

2) po par uvodnich vetach dalsi slecna se zeptala: "kolik vydelavas", "co mas za auto"? ..v klidu jsem dojedl a pak se omluvil, ze tohle nevyjde..

3) z dalsi jsem nevyrazil nic nez, ze chodi na tenis...a cte knizky..a tocila se kolem toho porad...

Obcas mam pocit, ze rezignace je dobre reseni, ale na druhou stranu to vlastne reseni neni, jen tvareni se, ze problem neexistuje...a tak uz se vsemu jen smeju

Datum: 31.12.13 11:34
avatar

Neboj nejsi sam je nas vic !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 31.12.13 16:28

U mě v práci ještě dvě v mém věku jsou samy.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.13 16:21
avatar

Kde delas chybu? Ze si zjevne myslis, ze jsi dokonalej! Do haje! Snad je nam obema jasny, ze byt popsane pravda, ze tu ve 35 nepises o absenci pritelkyne. Jinak pobavilo, pak jedine posli foto:-D Treba zjistime, ze mas na hlave zelena tykadelka. Jestli ale opravdu veris popsanemu, pak bych opravdu doporucila psychologa se zamerenim na vztahy. Mimochodem, muj znamy takto po netech narika jeste ve ctyriceti! Vsichni jsou stastni, maji vztahy a on chudacek. Vetsinou otevre vrata do hlavy "vis, ja hledam rivnej vztah, nechci jako drivejsi, kazda ze me delala ubozaka" a podibne. To zadna neda, chlapa co furt narika, to je na nervy (jeste kdyz kyda o opore a v zasade jen sobe. Vsiml jsi si, ze zde neni ani slovo o tom, co drive holka vadilo? Neverim, ze normalni, zdravej chlap ma problemy s tim si najit babu. Nemaj s tim problem ani postizeni atd. Tak ti tezko poradime, kdyz sam nejsi ochoten "neco" videt

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 31.12.13 18:40

fotka viz nahore :)

Nemyslim si, ze jsem dokonalej - vim kde mam mezery a kde jsem zpetne delal chyby. Napriklad jsem 2x slysel, ze si vedle mne pripadaj, ze nejsou samy sebou. Mozna to je tim, ze rad o vecech diskutuju a bohuzel za vsim vidim logiku a chci svuj/partnerky nazor mit podporen nejakym dukazem. (argument "proste proto" je lehce absurdni)

Rozhodne nejsem typ co si stezuje - sam to nenavidim (dela to tata a je to silene otravny). Podle mne pokud bych nechtel nic videt, tak nejsem ani tady, prave naopak - videt chci a nekde zacit musim, tak proc ne tady, na "anonymnim" miste kde lide mohou videt nejakou banalitu co prehlizim.. (kamaradu uz jsem se ptal, atp)

diky za nazor, pomohl!

Od: lenkal
Datum: 31.12.13 16:35

cauky,

no z te fotky mne napada, jestli nejsi moc vazny nebo vlazny. jestli nepusobis odtazite, malo usmevu a tak.. ale neznam te...

Taky muzi casto delaji na prvnim rande chybu v tom, ze sice pozvou holku, ale (a tady se asi strhne diskuze a silena hadka...) neumi ji ani zaplatit to jedno blbe kafe. Nejde o to ji pozvat na veceri o peti chodech, ale proste treba jen na to kafe a nebat se, ze proste v nejhorsim vyhodis 45,- korun českých. Muzi se casto tak silene boji, ze "proinvestuji", ze se z nich stanou takovi harpagoni... pak mne napada, jestli treba nechavas "partnerku" , aby si s tebou mohla povidat - muzi casto tak silene dbaji na vlastni "sebeprezentaci", ze zapomenou, ze ona by jim treba taky rada sdelila, co dela, jak je vyznamna nebo jak se ji ne/dari a podobne. z rande jsem sama parkrat odesla s pocitem, ze jsem se setkala s tlučhubou, ktery mi tam dve hodiny vykladal, jaky je podnikatel a uspesny manažer, nechal me si za sebe zaplatit a nedozvedel se ode mne vůbec nic - protoze ho zajimal jen on sam a jeho chlubeni. Kdyz jsem ho pak pozadala, jestli by mi zavolal, tak mi rekl, ze at zavolam ja, protoze minule mi prece volal on... tak pokud delas taky takove seky, tak bych se ani nedivila :D :D ale nic z toho si neber jako utok na sebe, spis tak lovim v pameti sve zkusenosti s muzi...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 31.12.13 16:42

Ahoj lenkol, s takovým, co mě nepustil ke slovu jsem se taky setkala. Hodinu mluvil o sobě, o své práci a kamarádech a zážitcích. Já vše jen odkývala a za hodinu si uvědomil, že jsem nic neřekla a já už neměla ani chuť mluvit, tak mluvil dál on. Nevím, jestli ho napadlo, že mě to odradilo.

doplněno 01.01.14 17:14:

Iviku, to jsem četla a byla to super vtipná knížka. Tak dlouho jsem nenasmála u žádné knížky. Ale ta autorka nakonec chlapa našla i ta její kamarádka.

doplněno 01.01.14 17:15:

Přes Štěstí hledala

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ivik®
Datum: 01.01.14 09:14
avatar

Pro Nick a Lenkal: Mluvíte mi z duše a ze zkušeností.Opravdu jsem se i já setkala s tím,že se týden neozval, protože jsem prostě byla s voláním na řadě já.Dále jsem s jedním seděla u kafe asi 2 hodiny a byl to z jeho strany 2hodinový monolog.Chtěla jsem muže se zcela vyřešenou minulostí a nakonec z jednoho vylezlo, že je měsíc už podruhé rozvedený a očividně mu šlo jen o to,aby měl urychleně náhradu do postele.Jeden mi také večer kolem 11 hodiny volal, že by chtěl, abych k němu přišla hned a v telefonu tak divně funěl, že jsem pojala podezření , že u toho onanuje...Udělalo se mi opět zle...Na netu jsem před časem našla takovou knížku, psala to jedna z nás a popisovala tam právě spoustu zkušeností a zážitků s tím,jak hledala chlapa přes seznamku.Myslím, že se to přímo jmenovalo Jak jsem hledala chlapa nebo tak nějak.Velmi poučné psaní...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.01.14 17:05
avatar

S tim funenim to me rozesmalo ,mas u mne bod

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 31.12.13 18:48

Nerekl bych vlazny/vazny, ale ve chvili kdy potkam nejakou slecnu co mne zaujme tak jsem mnohem vic nervoznejsi / pasivnejsi nez obvykle. (Min mluvim, vse pravdepodobne az prilis rozmyslim..)

S placenim problem nemam, delam to vzdy. Ale samozrejme mne potesi kdyz slecna chce zaplatit pulku.

Sebereprezentace = ja vlastne o sobe celkem malo mluvim, vlastne asi to delam tak, ze pokud najdu spolecny zajem (napriklad cestovani), tak se da povidat kde clovek byl, ale spise ze strachu ze by to mohlo vypadat blbe, tak nechci vypravet vse...

dekuju za zkusenosti :)

Od: nikc®
Datum: 31.12.13 16:35

Po mojí kamarádce chlapy hrozně letěli. Ať jsem s ní šla na disko nebo na festival, tak chlapa vždy sehnala. A to měla vážný vztah. Ale ještě k tomu si užívala. Nevím, jak to dělala, že po ní tak jeli. Po někom je větší poptávka a po jiném menší. Byla pohledná, ale já docela taky.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: neon®
Datum: 31.12.13 17:19
avatar

A gotcha a kolik jsi měl prosimtě vztahů? Jaká je tvoje partnerská minulost?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 31.12.13 18:49

1) 8,5roku

2) 2 roky

3) 2,5 roku

4) 1 rok

5) pak uz jen kratke znamosti, ktere nevydrzely (od roku 2009)

 

Od: neon®
Datum: 01.01.14 12:49
avatar

Tak evidentně problém s tím, že by s tebou holka nechtěla být není. Kolikrát ses rozešel ty a kolikrát ona? Zažils někdy odmítnutí, s tím, že jsi ji moc chtěl? A tím pádem sis to pořádně protrpěl? Mě přijde, že toto je pro většinu "natvrdlých", egoistických lidí, což je skoro většina, potřeba, aby si prošli aspoň jednou v životě drsným odmítnutím a utrpením. Pak si teprv začneme více vážit toho druhého a vůbec všeho. Pří ztrátě něčeho cenného teprve poznáme jeho hodnotu. Není problém v tom, že jsi je odmítal ty? Že máš vysoké nároky?

Jak jsi na tom s kamarádama? Řekl bys, že jich máš spoustu? Nebo pár, nebo žádné? A když už máš kámoše, tak kolik jich je uplně nejlepších, že jim můžeš svěřit všechno?

Já třeba zjistil, že jsem uzavřenější víc než jsem čekal. Nesvěřuju se lidem, od toho jsem měl vztahy, partnerky. Ale poslední vztah ztroskotal také třeba na tom, že nemám moc zájem o společnost, ona měla. Pak taky asi mám moc svoji pravdu, jsem logicky zaměřený asi jako ty a sice dávám najevo jak chci slyšet její názor, ale v podstatě mezi náma probíhal neustálý argumentační boj, takové slovní, logické pření. Každý bojoval o svoji pravdu. Zpětně vidím, že argumentování by mělo být hozeno za hlavu. A měly sme se více milovat. Přestat mluvit a obejmout se a být z ticha. Protože logika, argumentace jsou uplně ukradené. Důležité je něco za tím.

Co jsi za znamení? Nejsi náhodou vodnář nebo kozoroh?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gotcha*
Datum: 01.01.14 20:36

Rekl bych ze pomer kdo koho opustil je tak 50/50 a pomerne nedavno jsem si prosel blaznivim zamilovanim a naslednym "ne, budeme jen kamaradi". Myslim, ze mas pravdu v tom, ze clovek potrebuje dostat trosku pres drzku, aby si zacal vic vazit a myslim, ze jsem si tim prosel. Napriklad s jednou, kterou jsem chtel pozadat o ruku a nez se stalo, tak si nasla jinyho

Rekl bych, ze blizkych kamaradu mam cca 15 a z toho 3, kterym reknu cokoli a vim, ze tam jsou. Nevim jestli je to hodne nebo malo, ale vidim rozdil mezi kamarady a znamymi, kterych je..hodne. Partnerce samozrejme reknu cokoli - ovsem nejhorsi je, kdyz zjistis, ze partnerka udela min nez kamarad..to zamrzi.

To co popisujes o argumentacnim boji ma svoji logiku a delam to. Nerad se hadam, ale asi potrebuju dojit k nejakemu zaveru at je jakykoli. Otevrena temata (zvlast ta vazna) neumim nechavat jen tak. Podle mne se tim frustrace jen prohloubi..na druhou stranu, ale netrvam na svem a neni problem reseni problemu rozumne odlozit pokud neni nalada atp..nemam uprostred debaty problem rict: "nechces se ted misto debaty pomilovat a pak si neco dobryho uvarit?". Nesouhlasim s tim, ze logika a argumentace jsou ukradene - komunikace proste podle mne byt musi ;)

Jsem narozen ve znameni Vah (18.10.78) a uprimne vazne pochybuju o tom, ze postaveni hvezd/planet vuci zemi, ktere si clovek nejak pojmenoval ma co do cineni jaci jsme ..ale to je jina debata

Datum: 01.01.14 21:03

Ahoj,

přečetla jsem skoro vše, co tu bylo napsáno.

Myslím, že problémem všech dnešních single lidí, kteří touží po tom mít partnera je, že mají mnohem méně příležitostí k seznámení, než tobu bylo třeba před 20 lety, kdy se chodilo na zábavy, mladí se sdružovali se svými zájmy a měli tak možnost se seznámit.

Diskotéka o 500 lidech v Praze rozhodně neodpovídá oné komornosti vesnických zábav, kam člověk odjel třeba aspoň na prázdniny nebo dovolenou. Dobře už to slyším, diskotéky a zábavy to je tak pro dvacetiletý puberťáky.

Je to zvláštní, jak si všichni představujeme, jak bychom se chtěli romanticky seznámit, jak by měl partner vypadat, jak by se měl chovat, co by měl dělat atd. Ale kde bereme tyhle vzory a odkud - z filmů, které absolutně nevypovídají nic o reálném životě, který ve skutečnosti žijeme. Chceme, aby všechno bylo podle našich představ a vůbec nebereme v úvahu představy partnera a už vůbec nedokážeme mezi představami partnerů dělat kompromisy. Každý si možná řekne, proč budu dělat kompromisy, to pak nebudu šťastný tak, jak si představuji.

Ale tady začíná ten první kompromis, ke kterému je třeba dojít dříve či později, protože pokud ho nepřijmu, třeba do konce života, a je to dost pravděpodobné, nenajdu nikoho jako svého partnera. Abudu single až do smrti.

Když se na tuto situaci podívám zcela formálně a "obchodně", jsem ten kdo něco chce a případný partner je ten, který mi to dá. Ale většinou obě strany mají podmínky takové smlouvy a každy si těmito podmínkami sjednává to, co je pro něj podstatné a důležité a v čem nechce ustoupit, teprve podpisem obou přijímá ten druhý podmínky první a obráceně. A aby k tomu všemu mohlo dojít, musí se nejdříve domluvit na podmínkách, z něčeho slevit z toho nedůležitého a naopak trvat na tom důležitém, bez čeho se nemůžu obejít. Ale to, bez čeho se nedá obejít je ve skutečnosti strašně málo.

Znamená to tedy slevit ze svých romantických ideálů , jak jsem o nich psala na začátku, ale je pravdou, že vždy by zde mělo být to něco, co nás na druhém fascinuje, to proč se nám líbí, což se dá najít ve chvíli, kdy toho člověka aspoň trochu poznáme, nemusí to být zrovna láska na první pohled, jak je nám často ve filmech předkládáno.

Tak to je moje rada, chytrý pochopí, hloupého netrkne.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: gotcha*
Datum: 01.01.14 23:22

Naprosty souhlas. Nenapsal bych to lepe...

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.