Nejste přihlášen/a.
Dobrý den potřebuji nutně pomoci.
Minulý týden jsem přišla o hlas a měla jsem suchý kašel, byla jsem s tím u lékaře, dostala nějaké tabletky. Hlas se mi vrátil. Kašel bohužel ale neodešel. Kašel po 5dnech trochu ustoupil ale jakmile mluvím souvisle např. 2-3minuty jakobych měla něco na mandlích a rozkašlu se. Je to takový suchý, dávivý kašel a natahuje mě na zvracení. Máte nějakou radu co s tím?
Tohle trápí dva členy naší rodiny už nějakou chvíli. Dojídají antibiotika, už nechraptí, ale kuckají nasucho až do dávení. Včera jsme to, celá rodina probírali. Postižení mají vyzkoušené sirupy, kloktání šalvějí a já nevím čím vším. Když byli potichu, tak byli v pohodě, ale po dvou větách už kuckali. Cucali šalvějové bonbony z drogerie, kde jsou za 25 kč a v lékárně za 80 kč. Je to veliká nepříjemnost a asi to bude chtít delší dobu na úplné uzdrvení.
Už nevím, jak se ty prášky jmenují, berou se na noc, aby se pacient vyspal. Pak s nimi začali dělat drahoty, protože je smažky používali na výrobu drog. Ale stále existují. Neléčí, jen kašel na dobu působení přestane. Ten priznitz, to je velká pomoc!
Měla jsem podobný problém.A kašel mne překvapil v nejnevhodnější dobu-v obchodě,při telefonování apod.Pomohly mi cucací bonbony z irského lišejníku,koupené v lékárně.A taky prieznitzové obklady na krk:namočená žínka v teplé vodě na krk,na to igelit a na to telpý šátek.To jsem si dávala na noc.Zkuste.A ještě je dobrý sirup STODAL.Brala jsem tak 1 deci 5xdenně.S.
doplněno 27.12.13 20:51:Dithiaden tabl. jsou na léčení alergie-způsobují útlum organismu,pomáhají tehdy,když se jedná o příčinu alergického kašle.Spíše je potřeba zjistit,jaká příčina toho kašle je.Pokud je to po viroze,tak pomůže také šťáva z 1 citronu smíchaná se 3 polévk.lžíce medu-zamíchat a 2x denně po lžičkách vzít.Pokud je to na bázi suchosti v krku,dráždění jako peříčkem při mluvení,tak kloktat lehce slanou vodu a ty obklady.S.