Jak komunikovat oficiálně se zaměstnavatelem?

Od: Datum: 13.12.13 12:10 odpovědí: 3 změna: 13.12.13 16:43

Dobrý den, ráda bych věděla, jaká je nejvhodnější cesta jak komunikovat se zaměstnavatelem při řešení potíží, které by teoreticky mohly skončit i soudem? Jak správně předat dokumenty kterými zaměstnavateli něco sděluji? Když je pošlu poštou, budu mít potvrzení o předání obálky, ale ne o tom, co je jejím obsahem. Nemohu nosit dokumenty osobně a nechávat si je potvrdit na kopii, centrálu mám 300km daleko. Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.12.13 12:39
avatar

Ale jo, doporučený dopis se běžně uznává. Udělejte si kopie, je-li to důležité /nebo kopie pošlete/ a do dopisu napište + příloha ta a ta... To vám každý soud uzná. A pro sebe taky kopii dopisu.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: ben®
Datum: 13.12.13 12:58
avatar

Dobrý den, jak píše kolega - poslat podepsaný originál průvodního dopisu a kopii si ponechat. Pokud přikládáte nějaké dokumenty, tak vždy jen kopie - originál nedávat z ruky ani na vyžádání (max. úředně ověřenou kopii). A doručenku uschovat. Zdravím!

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 13.12.13 16:43
avatar

A také napište, v kolika kopiích bylo vystaveno a komu bylo zasláno nebo uloženo.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.