Poštovné za reklamaci

Od: Datum: 10.12.13 19:07 odpovědí: 3 změna: 10.12.13 21:11

Pokud mi prodávající poslal vadné zboží, mám nárok na to, aby také proplatil poštovné, které budu muset zaplatit, abych mu výrobek poslala zpět? Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: wamp®
Datum: 10.12.13 19:12
avatar

Samozřejmě,je to přece jeho vadné zbožíZa další,přečtěte si řádně podmínky obchodu,tam to musí být černé na bílém

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 10.12.13 20:57

Černé na bílém podle OZ - nutné náklady. Na podmínky některých obchodů bych nedal.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.12.13 21:11

uhradí jen v případě, že bude uznaná reklamace

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.