Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poštovné za reklamaci

Od: tarka* odpovědí: 3 změna:

Pokud mi prodávající poslal vadné zboží, mám nárok na to, aby také proplatil poštovné, které budu muset zaplatit, abych mu výrobek poslala zpět? Děkuji.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Samozřejmě,je to přece jeho vadné zboží:)Za další,přečtěte si řádně podmínky obchodu,tam to musí být černé na bílém:)

buss

Černé na bílém podle OZ - nutné náklady. Na podmínky některých obchodů bych nedal.

 

artik*
hodnocení

0x

uhradí jen v případě, že bude uznaná reklamace

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]