Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Omdlévání - jít k doktorovi?

Od: sandin* odpovědí: 6 změna:

V pátek jsem ve škole tak napůl omdlela. Motala se mi hlava, viděla jsem dvojmo a slova napsaná na sešitě mi absolutně nedávaly smysl. Když jsem psala esemesku, tak jsem zaměňovala písmena.. Celý den mě hrozně bolela hlava a nebyla jsem schopná jít k lékaři. Hned druhý den ráno mi ale bylo dobře. Myslíte si, že bych měla zajít k doktorovi? Víte nechci totiž být za blbce, kdyby to nic nebylo.. Ale bojím se, že by se to třeba mohlo opakovat. Co myslíte?

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Ve Vašem věku to sice není pravděpodobné, ale takhle se projevuje mozková mrtvice.

doplněno 09.12.13 18:59:

Wamp - ono je lepší třeba zbytečně postrašit, než tvrdit, že o nic nejde. Třeba jo, třeba ne. Ale podcenění takové věci se nemusí vyplatit. Zvlášť, když může jít o život.

doplněno 09.12.13 19:01:

Rozhodně bych nečekal, jestli se to bude opakovat. Taky by to mohlo být naposled.

zepe*
hodnocení

0x

ale ono to něco bylo! takže bych neváhal a šel bych muže se to opakovat v situaci co bude životu nebezpečná a nebo to muze byt zacatek neceho!

stejne vam to poradi kazdy :)

hodnocení

0x

To je vždycky sázka do loterie. Může to být změna tlaku a momentální indispozice a zároveň to může být první příznak nebezpečné choroby. Já bych počkal až by se mi to stalo v krátké době podruhé, ale vám doporučím běžte k doktorovi. Přinejmenším vám změří tlak.

hodnocení

0x