Nejste přihlášen/a.
Zakoupila jsem si 27.3.2013
přes internet kosmetiku,kterou jsem vrátila.Nejprve mě reklamaci uznali ale požadovali číslo mého bankovního účtu,že poštou peníze nevracejí.Když jsem neposkytla číslo mého bankovního účtu,tak tvrdili že mě objednané zboží vrací zpě.
Do dnešního dne nemám ani peníze a ani zboží.Paní Minaříková se mnou odmítla komunikovat.Jedná se mi o
2.183,- Kč pro mě nemalá částka.Měl to být dárek pro dceru.
Co mám dělat? Poraďte.Jedná se o firmu PREMIERPARFUM nyní se presentují nově jako firma Prodej Parfemu.
Děkuji.
Když jste jim odmítla poskytnout číslo svého bankovního účtu, kam Vám asi tak měli možnost ty peníze vrátit? Podali Vám informci, že poštou peníze nevracejí a Vy jste jim neposlala čísl účtu. Čemu se tedy divíte?Jak jinak si k Vám ty peníze mají najít cestu? Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.