Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výměna přes kurýrní službu

Od: jiristransky® odpovědí: 8 změna:

Zdravím Vás,

je možnost u kurýrní služby (PPL, DHL, DPD,...), která umožní výměnu balíků? TZN: já odešlu balík adresátovi pomocí kurýrní služby, a kurýr tento balík předá jen v případě, že mu adresát dá balík, který je adreesovaný pro mě?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sara111*
hodnocení

2x

ano, lze to. Mam osobni zkusenost. Poslala jsem smlouvu (zasilku) a napsala do kolonky, pri objednani, ze kuryr musi vyzvednout zasilku pro me. Tato sluzba je zpoplatnena. Ten samy kuryr mi privezl zpet to co jsem chtela :) Nechapu jak nekdo muze bez overeni psat, ze to mozne neni. Kdyz neco nevim, nepisu sem...

hodnocení

děkuji již jsem to takto vyřešil. děkuji za Váš příspěvek.

PS: nakonec jsem zavolal do DPD a domluvil se s nimi a výsledné řešení přepravy bylo přesně takové, jak popisujete (i ten samý kurýr mi to přivezl). Ještě jednou děkuji

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Obávám se, že ne. Jsou to dvě různé zásilky, tedy dvě samostatné smlouvy přepravce s dopravcem, navíc přepravce je u každé zásilky jiný.

doplněno 02.12.13 18:02:

Pepr - to samozřejmě jde, ale firma si tuto službu zaplatí a zákazník je připraven balík předat. V tomhle případě tomu tak evidentně není. Službu by musel objednat a zaplatit tazatel a musel by mít jistotu, že firma má balík pro něj připraven k vyzvednutí. Ale podmiňovat předání převzetím fakt nejde. Řidič jede buď s balíkem a předá nebo s předtištěnými štítky a převezme.

 

uska*
hodnocení

0x

Mělo by to jít za předpokladu, že dotyčný vám opravdu chce balík zaslat, PPLka se s ním nebude dohadovat a také byste musel oba balíky financovat vy. Usuzuji z toho (možná špatně), že když jsem obdržela 4 ks zahradních křesel, tak dvě byla použitá. Volala jsem prodejci a druhý den opět přijela PPLka, mě doručila nová křesla a já předala použitá. Řidič si balík ode mne polepil, nic jsem neplatila.

Usko, ale to je zase (s největší pravděpodobností) to co psal Ladin z Prahy, Vám doručila PPL zásilku od prodejce - jedna smlouva o přepravě a od vás vyzvedla balík na objednávku prodejce a doručila jemu - druhá smlouva.

 

hodnocení

0x
avatar lego

A co oslovit rovnou tyto kuryrni sluzby a zeptat se jich?

 

zabu
hodnocení

0x

Nelze. např. kurýr od PPL smí převzít zásilku do přepravy jen u zavedených zákazníků. Tedy takových, kam jezdi pravidelně, a pravděpodobně mu fakturují služby dodatečně. Všichni ostatní musí na DEPO.
A udělat podmínečné doručení, tak to jsem přesvědčen, že nedělá nikdo.

Proč by nemělo jít vyzvednout balík u zákazníka? To si na svých stránkách vymýšlejí?

doplněno 02.12.13 18:25:

Ladine, v tom jsme zajedno. Balík za balík, nelze (Nejspíš. Nevíme co jde domluvit individuálně)

Já jsem, reagoval na Zabu, který tvrdil, že PPL vyzvedává jen u registrovaných zak. a ostatní musí na depo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]