Nejste přihlášen/a.
Dobrý den chci se zeptat a to hlavně lidí co se zajímají o kresbu . Je to asi hloupa otázka co slyšíte dost často ale da se naučit kreslit sám ( jen prostě kreslením ,čtením knih ... X ne žadně umělecké školy a podobně ... )? Nejsem uplný začátečník už od mala jsem byl chválen za moje kresby ale nikdy jsem nešel na kurzy nebo umělku.Mam doma pár knih a prostě se snažím různě kreslit a zlepšovat , pokud to budu počítat tak aktivně asi 1 měsíc v kuse . Výsledek jsou jakoby pevnější ruka = jemne linky ale take trochu anatomie atd. Ale všude vidím jak na videich přeměřují pravítky , použivají mřížky ale to ja nechci . Chci vídět a přenest to na papír je to možne dokázat sám?
Jinač na přirovnání přídám video jak asi kreslím ( není moje ale výkresy vypadjí dost podobně ) :
A chtěl bych at to vypadá asi takle :D :
Předem děkuji za každou opověd a čtení moji otázky .
Rozhodně nejvíc se mi osvědčilo právě čtení knih. Moc doporučuju knížku "Velká kniha kreslení" od Petra Graye, je opravdu tlustá velikosti A4, ale najdeš tam fakt všechno, co ke kresbě potřebuješ. Na začátku vypadá nezajímavě, takže to můžeš jen tak zběžně prolistovat (jsou tam takové ty základy jako jakou tužku si pořídit atp.), pak tam je kresba krajiny, druhy perspektiv, jak nakreslit zátiší, portrét, celou postavu a jak karikaturovat... Díky té knížce mi "docvaklo" spoustu věcí, který jsem dělala špatně a dost jsem se zlepšila
Doufám, že jsem ti trochu pomohla, hodně štěstí!
Jo jsem rád že se někdo aspon snaží pomoct . Ja mám knížku Prakticky průvodce kreslení od Petra Graye a Barrington barber , je to hodně podobné jak ta tvoje pokud si dobře pamatuji . A jak jsi na tom ty kreslíš si sama pro sebe nebo studuješ školu , kurz
?
Jen sama pro sebe, dřív jsem chodila na kroužek, ale pochopila jsem, že tam mi to k ničemu nepomůže, navíc můj táta vydá za deset učitelů lemme-be-me.tumblr.com/... tady mám některý "dílka"