Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda nevíte, zda je možná "léčba" alkoholismu antabusem opakovaně? Rok na antabusu, poté půlrok bez alkoholu. Nyní však třikrát v kratší době relaps. Sice málo, ale přesto. Dá se to opakovat relativně po tak krátké době?
Díky za odpověď, pokud víte.
Nevím, ale vím naprosto jstě, že je potřeba sebrat děcka a zdrhat od takového člověka hodně rychle a hodně daleko! A neohlížet se!
skye, nečertěte se. Asi se vám stalo to, že jste nečetla moje dřívější rady. Nebyly to rady, byly to zpovědi o tom, jak jsem se snažila pomoci alkoholikovi, kterého jsem milovala. A jak se člověk, se dvěma tityly měnil na něco, co pojmenovat neumím. A jak u toho všeho byly děti. A jak jsem lhala ošetřujícímu lékaři a ztrácela jsem sebe, úctu k sobě. A jak dlouho trvalo, než jsem pochopila, že pomoci nemohu. Jen tratím svůj život. A jak jsem utíkala se dvěma malýma dětma do bytu 4.kategorie, bez koupelny a uhlím ve sklepě s vodou po kotníky. A totéž podruhé, protože já, idiot, jsem si myslela, že ho moje láska a pochopení změní. Tenkrát panovala představa, že za alkohol někdo nebo něco může a že je potřeba tomu "chudákovi" pomoci, protože on za to nemůže, on jen utíkal k alkoholu před něčím. Jenže tam byla navíc agresívní opice. Laskavý člověk se po napití měnil v agresívní, surovou stvůru, jehož představa byla, že mě musí zabít, protože stále nechápu, kdo tady vládne a kdo musí poslouchat.. U soudu nedovedl dát ani jeden příklad mé špatnosti, ze které mě ránami dostával. Jen pravil, "že ma taku škaredu opicu." A proč tedy pije? "Protože si myslí, že to zvládne"