Nejste přihlášen/a.
Ahoj,mám dotaz,s přítelkyní jsme spolu začali spát před 6týdny,bere prášky,ale před zhruba 14dny se jí začalo zvětšovat břicho a přibírat na váze.Nyní má po 14dnech o 4,5kg více! + má nafouknuté opravdu hodně nafouknuté břicho.Nezapne žádné jeany.Jí podstatně o dost více a občas jí to břicho bolí.Je možné ,pokud by byla těhotná,že by břicho začalo růst už v 6týdnu? Děkuji za rady.
AhojTak to je naprostá hloupost,bříško začíná být vidět cca ve třetím až čtvrtém měsíci.Říkáte,že začala přibírat na váze a břicho je nafouklé a pobolívá?To může být ledasco,nejsem lékař...Napadá mě mimoděložní těhotenství,nebo třeba cysta,myom,atd.,atd.Měla by jít urychleně na gynekologii.Tady to nevyřešíme a zdraví máme pouze jedno,to píši všem,kteří jsou líní navštívit lékaře kvůli svému zdraví
Menstruaci je možné mít i v prvních měsících těhotenství,to můžete číst co chcete...A další rada?Gynekolog
Já jsem měla normální menstruaci ještě ve druhém měsíci těhotenství,stačí?
Poslední menses měla +- 5.11. ale teď čtu,že nelze mít menstruaci během těhotenství,pouze krvácet trochu se dá.Takže by mohla být maximálně ve 3.-4.týdnu? Nás co napadalo,tak jedině premenstruační syndrom? Ale břicho se nafouklo opravdu hodně.Ještě jsem někde četl,že na začátku těhotenství se břicho nafoukne,poté splaskne,ale těch 4,5kg přibrání na váze? Má zvýšenou chuť k jídlu a výkyvy nálad.Co myslíte?
Ahoj. Pokud má přítelkyně větší chuť k jídlu a přibírá na váze, měla by navštívit gynekologa a poradit se s ním, zda antikoncepce, kterou užívá, je pro ní ta nejvhodnější. Myslím si, že pokud má tyto problémy, může to být právě i nevhodnou antikoncepcí. Těhotenství se takto "drasticky" a brzy neprojevuje...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.