Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Růst břicha v 6.týdnu?

Od: pedrosa odpovědí: 8 změna:

Ahoj,mám dotaz,s přítelkyní jsme spolu začali spát před 6týdny,bere prášky,ale před zhruba 14dny se jí začalo zvětšovat břicho a přibírat na váze.Nyní má po 14dnech o 4,5kg více! + má nafouknuté opravdu hodně nafouknuté břicho.Nezapne žádné jeany.Jí podstatně o dost více a občas jí to břicho bolí.Je možné ,pokud by byla těhotná,že by břicho začalo růst už v 6týdnu? Děkuji za rady.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

nukika
hodnocení

0x
...tehotensky test Vam odpovi ;)

hodnocení

0x

Ahoj:)Tak to je naprostá hloupost,bříško začíná být vidět cca ve třetím až čtvrtém měsíci.Říkáte,že začala přibírat na váze a břicho je nafouklé a pobolívá?To může být ledasco,nejsem lékař...Napadá mě mimoděložní těhotenství,nebo třeba cysta,myom,atd.,atd.Měla by jít urychleně na gynekologii.Tady to nevyřešíme a zdraví máme pouze jedno,to píši všem,kteří jsou líní navštívit lékaře kvůli svému zdraví*cert*

doplněno 28.11.13 19:52:

Menstruaci je možné mít i v prvních měsících těhotenství,to můžete číst co chcete...A další rada?Gynekolog*hej*

doplněno 28.11.13 20:15:

Já jsem měla normální menstruaci ještě ve druhém měsíci těhotenství,stačí?

pedrosa
hodnocení

search.seznam.cz/...

Tohle mi vyjelo jako první nalezené výrazy na internetu.Tak kde teď je pravda a kde lež?

pedrosa
hodnocení

Poslední menses měla +- 5.11. ale teď čtu,že nelze mít menstruaci během těhotenství,pouze krvácet trochu se dá.Takže by mohla být maximálně ve 3.-4.týdnu? Nás co napadalo,tak jedině premenstruační syndrom? Ale břicho se nafouklo opravdu hodně.Ještě jsem někde četl,že na začátku těhotenství se břicho nafoukne,poté splaskne,ale těch 4,5kg přibrání na váze? Má zvýšenou chuť k jídlu a výkyvy nálad.Co myslíte?

Pokud jste spolu 6 týdnů... nenapadlo tě, že nejsi jediný muž na světě?

pedrosa
hodnocení

Jsme spolu 4měsíce,přítelkyně měla předtím problém,kvůli kterému jsme spolu nemohli mít sex.