Růst břicha v 6.týdnu?

Od: Datum: 28.11.13 19:18 odpovědí: 8 změna: 28.11.13 20:17

Ahoj,mám dotaz,s přítelkyní jsme spolu začali spát před 6týdny,bere prášky,ale před zhruba 14dny se jí začalo zvětšovat břicho a přibírat na váze.Nyní má po 14dnech o 4,5kg více! + má nafouknuté opravdu hodně nafouknuté břicho.Nezapne žádné jeany.Jí podstatně o dost více a občas jí to břicho bolí.Je možné ,pokud by byla těhotná,že by břicho začalo růst už v 6týdnu? Děkuji za rady.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: nukika
Datum: 28.11.13 19:30
...tehotensky test Vam odpovi ;)
Ohodnoceno: 0x
 
Od: wamp®
Datum: 28.11.13 19:33
avatar

AhojTak to je naprostá hloupost,bříško začíná být vidět cca ve třetím až čtvrtém měsíci.Říkáte,že začala přibírat na váze a břicho je nafouklé a pobolívá?To může být ledasco,nejsem lékař...Napadá mě mimoděložní těhotenství,nebo třeba cysta,myom,atd.,atd.Měla by jít urychleně na gynekologii.Tady to nevyřešíme a zdraví máme pouze jedno,to píši všem,kteří jsou líní navštívit lékaře kvůli svému zdraví*cert*

doplněno 28.11.13 19:52:

Menstruaci je možné mít i v prvních měsících těhotenství,to můžete číst co chcete...A další rada?Gynekolog*hej*

doplněno 28.11.13 20:15:

Já jsem měla normální menstruaci ještě ve druhém měsíci těhotenství,stačí?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pedrosa
Datum: 28.11.13 19:58

http://search.seznam.cz/?q=menstruace+v+t%C4%9Bhotenstv%C3%AD&aq=-1&oq=menstruace+v+t%C4%9B&sourceid=Homepage_12454&thru=

Tohle mi vyjelo jako první nalezené výrazy na internetu.Tak kde teď je pravda a kde lež?

Od: pedrosa
Datum: 28.11.13 19:36

Poslední menses měla +- 5.11. ale teď čtu,že nelze mít menstruaci během těhotenství,pouze krvácet trochu se dá.Takže by mohla být maximálně ve 3.-4.týdnu? Nás co napadalo,tak jedině premenstruační syndrom? Ale břicho se nafouklo opravdu hodně.Ještě jsem někde četl,že na začátku těhotenství se břicho nafoukne,poté splaskne,ale těch 4,5kg přibrání na váze? Má zvýšenou chuť k jídlu a výkyvy nálad.Co myslíte?

Datum: 28.11.13 19:47
avatar

Pokud jste spolu 6 týdnů... nenapadlo tě, že nejsi jediný muž na světě?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pedrosa
Datum: 28.11.13 19:51

Jsme spolu 4měsíce,přítelkyně měla předtím problém,kvůli kterému jsme spolu nemohli mít sex.

Datum: 28.11.13 19:38
avatar

Ahoj. Pokud má přítelkyně větší chuť k jídlu a přibírá na váze, měla by navštívit gynekologa a poradit se s ním, zda antikoncepce, kterou užívá, je pro ní ta nejvhodnější. Myslím si, že pokud má tyto problémy, může to být právě i nevhodnou antikoncepcí. Těhotenství se takto "drasticky" a brzy neprojevuje...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: honzajs122
Datum: 28.11.13 20:17

A co takhle nebýt sobec a používat prezervativ, ať to přítelce nezatěžuje zbytečně játra a zbytek organizmu!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.