Menstruace behem uzivani antikoncepce

Od: Datum: 05.12.13 09:00 odpovědí: 4 změna: 05.12.13 17:58

Zdravim, dnes jsem se zpozdila s antikoncepcí asi o hodinu a během ní jsem začala menstruovat. Ted nevim jestli ji mam brat dal nebo tyden vynechat a pokracovat potom odznova? predem dekuju za odpoved nevim co delat


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: levlef*
Datum: 05.12.13 09:36

Ktery tyden brani, resp. ktery prasek v poradi od zacatku to bylo? Muze jit jen o tzv. prusak, nikoli menstruaci.

hodinove zpozdeni s tim nema nic spolecneho, nebojte.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tere71*
Datum: 05.12.13 09:43

na zacatku tretiho tydne

Datum: 05.12.13 11:59

Pokud vím,tak u každé HA to je jinak. A pokud krvácíte během používání HA, tak je možné, že je pro Vás HA slabá. Nejlíp zavolat gynekologovi...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.12.13 17:58
avatar
A jak dlouho tu antikoncepci užíváte? Tohle se většinou stává v prvních měsících nebo se to stalo naopak mně po mnohaletém užívání a pomohla její výměna.
Každopádně pokud jde o antikoncepci 21 tablet a sedm dní pauza, tak bych jí normálně do brala, nechala 7 dní pauzu a začala nové platíčko, jako kdyby se nic nestalo.
Pokud bude zlobit i v budoucnu, tak k lékaři a ten Vám poradí.
Hodina sem, hodina tam kolem obvyklé hodiny brání nemá na ten Váš náhlý nástup menstruace vliv.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.