Nejste přihlášen/a.
Poprvé v životě něco reklamuji u pošty...Od pána z Brna se mi vrátil přístroj uvnitř balíku poškozený (balík byl pojištěn na částku 40 000). Zajímalo by mě, jestli tady má někdo zkušenosti s reklamací u pošty a jak dlouho trvá vyřízení reklamace.
Díky za názory...
ano, zkušenosti mám. několikeré. obávám se, že skončíte u toho, že jste balík nedostatečně zabalil. četl jste přepravní podmínky české pošty?
"ten pán, co mi to posílal to zabalil asi dobře"
A co když ten pán to zabalil asi dobře, ale už rozbité? Balík byl zřejmě na povrchu nepoškozený, jinak bys jej nepřevzal. Jak tedy chceš prokázat, že je to vina pošty? Bylo posláno jako KŘEHKÉ? Nevěřím, že by tohle pošta uznala a sám bych nikdy pro křehkou a drahou věc ČP jako dopravce nezvolil.
Pro věc za 40 tisíc korun, bych si dojela raději sama, třeba autobusem. Jeden den dovolené a žádné tahanice, jestli to bylo dobře zabalené, nebo ne. Pokud to byl balík s citlivým obsahem, měl by být označen křehké a v pevné, nejlépe dřevěné bedýnce, obalený ve vatičce. Obávám se, že nás tady taháte za nos. Nejdříve píšete, že se Vám vrátil přístroj poškozený od pána z Brna. Tudíž ten pán už ho jednou dostal od Vás? Co když s ním něco udělal on? Nebo jste ho zabalil Vy špatně při prvním poslání do Brna a teď chcete reklamovat. Též se přikláním k názoru předešlého rádce, že věc doličná byla zabalena již v rozbitém stavu.
doplněno 19.11.13 10:10:Reklamovat musíte při DODÁNÍ zásilky, pokud vidíte, že je balík poškozený, tak jej nepřijmete. Balíkář správně ani nesmí doručit viditelně poškozenou zásilku, ale oznámí, aby si adresát převzal a rozbalil zásilku před svědkem na poště. Sepisuje se reklamační list.
Jak píšete, že to bylo zabalené v molitanu a celkově v polystyrenu, tak bez nabourání a prolomení polyše se toto nemohlo stát, aby jste poškození neviděl na balíku. To by musel někdo kladivem do toho bušit, aby přes dvě vrstvy ochrany takto prolomil. Kromě toho, vidím tam kabel, tak ten náraz mohl ztlumit. Na poškození je slabé naopak vystouplé místo po celém spodním okraji.
doplněno 19.11.13 11:29:Proto Vám píšu, že se mě to nezdá, dávat vinu přepravci. Podle fotky bych tipla opravdu zabalený již poškozený stroj. Bez nabouraného obalu by taková vada nevznikla.
jasně, rozumím...nejvíc mi vadí, že tuto věc musím řešit já jako příjemce...měl by to řešit člověk, co to poslal...jsem zvědavý na to, jak se k tomu postaví pošta...určitě vám dám tady vědět...
Jak má být zásilka balena říkají Poštovní a obchodní podmínky. Zboží jste převzal, tak je vaše (starší podmíky to měly jinak).
superhafan, reklamaci řešíte Vy, protože Vy jste přebíral a tudíž viděl balík v jakém je stavu při dodání. Když vím, že v balíku je věc za 40 tisíc, tak si pořádně prohlédnu zásilku, jestli je obal v pořádku a neporušen. Jak by mohl řešit reklamaci odesílatel v Brně, když balík neviděl? Stává se, že v balíku je několik věcí a někdo šikovně rozpáře hranu, vyndá pár věcí a na adresátu je, aby balík odepřel přijmout, reklamoval na poště. A tady již může odesílatel figurovat v reklamačnm řízení, soupis věcí co poslal, kolik balíček vážil při odeslání a kolik váhy byl úbytek. Dejte vědět, bude nás to zajímat.
doplněno 19.11.13 16:01:Máte ten úlomek? Na fotce ho nevidím.
Tak já celou tu dobu koukám a píšu o spodním levém okraji. Tam co je ten kabel vidím chybějící šedivý plast, tak to není ono? Už to vidím, je to více nahoře - černý plast. Tak ten je určitě více na ráně. Já o koze, ty o voze. Už nepíšu více, pomotala jsem to dost.
Hezký den, dnes uplynulo 15 dní od reklamace...vydal jsem se na poštu, abych zjistil, jak dopadla má reklamace. Paní si mě pamatovala a s úsměvem mi řekla, že mi během zítřka přijde na účet 40 000,- Reklamace byla uznána. Takže klobouk dolů před Českou poštou. Ale můžu vám říct, že nervy to byly...
Vyj*bou s Vámi... se mnou taky... Vždycky si najdou nějakou výmluvu, hádal jsem se snimi 3 měsíce a nic mi nevyplatili - prý špatně zabalený. Divil bych se jestli už někomu něco vyplatili...
Česká pošta patří mezi mé nejméně oblíbené instituce. Raději zaplatím více, jen nevyužít jejich služeb. ČP v Praze mi za cca 6 měsíců ztratila celkem 9 dopisů (o nichž vím) - z toho 4 doporučené. Po každé ztrátě dopisu jsem šel na místní pobočku, kde jsem udělal takový výstup, že úřednice byla šťastná za skleněnou přepážku mezi náma a hned volala vedoucí. (Bohužel ona za to nemůže) S panem vedoucího jsem jednou neuvěřitelně zj...bal za ztracený dopis. Na otázku, kde se dopis nachází nebyl schopen odpovědět. Na otázku kolik lidí má přístup k obsahu zásilky nabyl schopen odpovědět. Na otázku zda dopis ještě uvidím odpověděl, že zřejmě ne. Dal jsem mu takovou čočku, že hledaný dopis byl najednou na světě a do několika dnů ve schránce.
Jediné co poradím, už nikdy nepoužívat tuto nesmyslně nespolehlivou a drahou společnost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.