Cukání víčka, rtu

Od: Datum: 14.11.13 12:41 odpovědí: 7 změna: 14.11.13 14:33

Dobrý den, docela často se mi stává, že mi "cuká" oční víčko nebo obočí. To by se ještě dalo vydržet. Ale teď už mi dva dny "cuká" jakoby brada - kousek pod spodním rtem, na délku tak 2cm. Je to i viditelné. Je mi to hrozne nepříjemné. Nepomáhá žádné promasírování nebo něco podobného. Nemáte nějaký tip? Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ria®
Datum: 14.11.13 12:52
avatar

Nejste ve stresu? Mě takto cukalo spodní víčko asi 3 týdny v kuse, už jsem z toho byla zoufalá a šla na nerologii -nic nenašli, jen doporučili dýňová semínka - ve kterých je spousta stopových prvků, hořčík atd atd - opravdu to do pár dnů přešlo, ale až po letech jsem si uvědomila, že jsem v tu dobu byla pod příšerným tlakem a ve stresu.. - Možná by bylo dobré zjistit, jestli není toto příčina...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skye®
Datum: 14.11.13 12:57

Možná, že to těmi nervy bude, ale není to tak hrozné. Ale "hodit se jen tak do klidu" moc nejde, potřebovala bych se toho zbavit co nejdřív To víčko nebo obočí není tak hrozné, ale ta pusa je děsná. Navíc to cuká fakt hodně, celý ret až dolů k bradě mi poskakuje jak divý:( A ještě se mi to nestalo, vždy jen to obočí a víčko...

Datum: 14.11.13 13:00

Doplnil bych vitamin B.

A zašel na vyšetření.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.11.13 13:04
avatar

Rozhodně neuškodí vitamin B (B komplex forte, s dávkováním poradí v lékárně).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: xixi*
Datum: 14.11.13 13:06

Doplňte minerály celkově a vitaminy řady B. Bývá to od nervů.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: skye®
Datum: 14.11.13 13:08

Děkuji všem, zkusím tedy zajít do lékárny pro nějaké to béčko.

Od: xixi*
Datum: 14.11.13 14:33

B-komplex Forte a nějaké magnesium. A po večerech zakousněte pár ořechů (nesolených nejlépe).

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.