Výpověd

Od: Datum: 12.11.13 02:00 odpovědí: 4 změna: 12.11.13 17:24

chtěl-bych se zeptat - 1. Dal jsem výpověd a normálně jsem dopracoval dohodnutý měsíc (výpověd byla ke dni 30. 10. 2013 ale poslední týden jsem se necítil dobře a (no skrátka chytil jsem angínu) a tak jsem šel k lékaři
od 30. 10. 2013 (mám neschopenku) je výpověd stále platná?
jsem stále zaměstnaný?
přišla mi výplata a tam mě strhli dovolenou za 5 dní kterou jsem si vybral
už o prázdninách je to tak správně?
moc děkuji michal

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.11.13 02:24

Pište prosím normálně, velká písmena se mi špatně čtou.

Výpověď na sebe váže minimálně dvouměsíční výpovědní dobu. Z infromace o dohudnutém měsíci soudím, že nešlo o výpověď, ale o dohodu o rozvázání pracovního poměru.

Vzhledem k tomu, že jste pracovní poměr ukončil Vy (nebo zaměstnavatel přistoupil na Váš návrh dohody), nemá nemoc vliv na trvání pracovního poměru.

Nepracujete-li pro zaměstnavatele po celý kalendářní rok, máte nárok jenom na poměrnou část dovolené.

Částku za přečerpanou dovolenou a zdravotní pojištění za neplacené volno (za dny přečerpané dovolené) je zaměstnavatel oprávněn strhnout z výplaty.

Ohodnoceno: 2x

Od: neilchris888
Datum: 12.11.13 13:13

Tak že jest-li tomu rozumím ( Jsem právě bez zaměstnání ale výpověd jako takovou "papír v ruce ! Nemám. Jen muj zaměstnavatel dostal papír na kterám jsem napsal a podepsal - Žádám o roz. prac. poměru ke dni 30.10.2013 - a to je vše.

1- Jsem nebo nejsem ještě zaměstnanec?

2. Bedu dostávat ještě když marodim peníze?

3.Mám jít na pracovní uřad?

Datum: 12.11.13 15:37

Dohodu o rozvázání pracovního poměru uzavírají zaměstnavatel a zaměstnanec písemně. Každá smluvní strana musí obdržet jedno vyhotovení dohody.