Ahoj. Studuji prvním rokem vošku a bydlím na intru. Moc se mi tu líbí jeden kluk, kterého občas vidím u večeře. Pokaždé je s kámošem nebo s více klukama. Vím, jak se jmenuje, že studuje asi nějakou dopravní vošku, protože chce být pilot. Zjistila jsem to na facebooku od jednoho kluka z intru. Facebook prý ale nemá. Mimo večeři jsem ho viděla jen párkrát. Asi před 3 týdny jsem s ním jela výtahem, když sem přijela ze školy. Chtěla sem něco říct, ale v tu chvíli jsem byla jako ryba.. Dokonce jsem koukala úplně jinam. Neusmála sem se na něj, nic.. Jediné, co sme si řekli bylo.. on: pátý, šestý? já: šestý.. díík.. hned se ptal, do jakého patra jedu.. zmáčknul to tlačítko.. bylo to od něj docela hezké... takové gentlemanské.. nebo je prostě jen slušný.. já vystoupila.. neřekla jsem ani to pitomé ahoj nebo čau.. čekala jsem, zda nerekne neco on a ne.. jel do sedmého patra... Jak se s ním mám seznámit, když není přiležitost? Přeci nemůžu jít za jeho kámošema a říct: Hele líbí se mi tvůj kámoš a chtěla bych se s ním seznámit. Kdybych aspon vedela jeho rozvrh nebo tak.. Nerada bych se ztrapnila, protože ho budu vídat. Poradíte prosím?doplněno 20.11.13 20:31: Ahoj. Líbí se mi jeden kluk tady na intru.. Už od září na to musím myslet.. Někdy mi přijde, jak na mě kouká, že se mu líbím.. Spíše o tom ale pochybuji.. Těžko někoho zaujmu, když nejsem schopná se na něj ani usmát. Jsem v tomhle děsně tvrdohlavá, že dokud nezačne ten druhý, tak dělám spíš nezájem.. Jenže tohle trvá uz skoro 3 měsíce.. Když ho vidim, tak je pořád s kamosema.. A kdyz sem ho videla v buse, tak jsme se na sebe ani jeden pořádně nepodívali.. mrzelo me, ze me ani nepozdravil, kdyz se známe od vidění.. Je hodně hloupé seznámit se s ním přes kámoše? Má totiž facebook, ale on ne. Těžko se k něčemu odhodlám já a na tož nekdo druhý.. Fakt se mi líbí.. Momentálně bych se ani nebránila něčemu nezávaznýmu.. Chybí mi to, ale nechci vypadat lehce.. Díky moc. Zdroj: poradte.cz/...