Iniciativa o dobrovolnictví - Váš názor

Od: Datum: 01.11.13 21:00 odpovědí: 12 změna: 02.11.13 15:41
Dobrý den
Jsem student a nedávno jsem dostal takový nápad, zajímalo by mne, co si o něm myslíte, co byste škrtli, co přidali a jak by se podle vás dal vhodně zviditelnit?
Tato iniciativa pojednává o možnostech všeobecného dobrovolnictví především pak o pomoci po katastrofách, pomoci při pátrání po pohřešovaných, ale také například o dobrovolných lyžařských hlídkách. Ve zkratce jde o vznik jakéhosi spolku.
Je to podle vás přínosná myšlenka? Případně poraďte, jak by se podle vás dala realizovat.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.11.13 21:15

Dobrý den, podle mě by to bylo velmi přínosné a je to velmi dobrý nápad, ale asi by byl problém při realizaci ohledně bezpečnosti. Kolik studentům je?

Ohodnoceno: 0x

Od: vyzva13
Datum: 02.11.13 14:54
Zatím je to jen nápad. Ohledně bezpečnosti: Domnívám se, že jsou to věci, které nejsou tak nebezpečné. Řadu z nich lze provozovat i ve volném čase.
Datum: 01.11.13 21:16

ano proc ne , lepsi nez sedet u pocitace a nudit se ... jen ta zahranicni pomoc po katastrofach neni jen tak jednoducha ...

Datum: 01.11.13 21:47

Proč zahraniční katastrofy? Máme i tuzemské, např. povodně. Jinak myšlenka je dobrá, ale převést myšlenku k praxi bude asi obtížnější.

Datum: 02.11.13 14:56
Web je možná primitivní, ale realizovatelné to je. Jen to chce čas a lidi, což je problém.
Datum: 02.11.13 15:12
Byla by nutná spolupráce s dalšími subjekty (ČČK, DRK,...)
Datum: 02.11.13 15:41
No obecně to není nejsnadnější, především web je dost nedotažený a dle doplňujících dotazů je vidět, že mnoho lidí to chápe trochu jinak, než jak to bylo myšleno. Pokud má kdokoli nějaké rady tak je uvítám.
Od: axus®
Datum: 01.11.13 22:21

Na dobrovolnictvi nepotrebujes spolek.