Dobrý den Jsem student a nedávno jsem dostal takový nápad, zajímalo by mne, co si o něm myslíte, co byste škrtli, co přidali a jak by se podle vás dal vhodně zviditelnit? Tato iniciativa pojednává o možnostech všeobecného dobrovolnictví především pak o pomoci po katastrofách, pomoci při pátrání po pohřešovaných, ale také například o dobrovolných lyžařských hlídkách. Ve zkratce jde o vznik jakéhosi spolku. Je to podle vás přínosná myšlenka? Případně poraďte, jak by se podle vás dala realizovat.
Můžete se přidat k již fungujícím. Na www.dobrovolnik.cz najdete plno nabídek, kde by jste se mohli uplatnit. Pokud by jste chtěli založit svou novou organizaci, neziskovku apod., tak i zde najdete pomocnou ruku a nabídku ke spolupráci. Proč se nepoučit a nenavázat někde, kde někdo třeba již skončil a Vy by jste mohli pokračovat v započatém díle, přidat můžete i svůj projekt. Dobrá je znalost cizích jazyků.
vyzva13
Dobrovolník.cz je přínosný web, psal jsem tam, ale k podpoře mého projektu se moc neměli. Já navrhuji i aktivní pomoc s pátráním po pohřešovaných samozřejmě v jistých mezích - nefušovat do práce policie. A to vyžaduje spolek, který se může zaměřit i na mnoho dalších oblastí.
ano proc ne , lepsi nez sedet u pocitace a nudit se ... jen ta zahranicni pomoc po katastrofach neni jen tak jednoducha ...
ohneta*
Proč zahraniční katastrofy? Máme i tuzemské, např. povodně. Jinak myšlenka je dobrá, ale převést myšlenku k praxi bude asi obtížnější.
vyzva13
Web je možná primitivní, ale realizovatelné to je. Jen to chce čas a lidi, což je problém.
vyzva13
Byla by nutná spolupráce s dalšími subjekty (ČČK, DRK,...)
vyzva13
No obecně to není nejsnadnější, především web je dost nedotažený a dle doplňujících dotazů je vidět, že mnoho lidí to chápe trochu jinak, než jak to bylo myšleno. Pokud má kdokoli nějaké rady tak je uvítám.