Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Tablet po reklamaci v horším stavu

Od: barborka2 odpovědí: 4 změna:
Dobrý den,jsem bezradná a nevím kam se obrátit,tak snad mi tu někdo pořadí.Předem všem moc děkuji za jakoukoliv radu.Před měsícem jsem reklamovala tablet,který jsem kupovala vloni přes internet na mall cz.Pobočku mají v Horních Počernicích,tak jsem si tam zajela osobně,řekla jsem,že se mi na tabletu vyskytli praskliny jak se zacvakavá do doku a že mou vinou to není.Někdy to používáte bez doku,ale když chce člověk něco psát,tak lepší s dokem.Pan mi tedy reklamaci sepsal,napsal,co je za problém a řekl,že mají na to měsíc a že mi ho pošlou PPl až domů.
Dnes po měsíční reklamaci mi přivezli tablet,když jsem ho rozbalila,tak sem myslela,že se mi to zdá.Tablet byl upatlaný a hlavně neopravený.A jedna část toho otvoru co byla nalomená,tak bylo úplně ulomené.Navíc se mi hrabali v systému a celý mi ho smazali a použili tovární nastavení,nikde žádná záloha,prostě nic.A v papírech jsem neuváděla,že chci něco se systémem tak vůbec nechápu proč mi tam lezli.Po tomto hrozném zjištění jsem volala na kontakt co byl napsán v papirech,kde bylo napsáno,že neopravené jen resetovali systém.Kontakt co byl napsaný nebyl vůbec ze servisu,kde to opravovali,ale z mallu na Dělnické v Holešovicích.Tam mi pán řekl,že mi nejspíš neuznali reklamaci a že se prej zeptá ještě vedení a zítra zavolá.Ale proč se mi hrabali v systému mi nedokázal odpovědět.A když jsem řekla,že mi ho ještě více poničili tak to okomentoval tím,že se ho nejspíš zkoušeli na cvaknout do doku a ulomilo se to úplně.To ale není přeci normální,takové jednání.Myslela sem,že Asus je dobrá značka i na servis.Prosim poraďte,kam bych se mohla obrátit,přeci to nenechám jen tak.Moc díky všem

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

zvidavajanca*
hodnocení

0x

Měla byste dostat papír o provedení reklamace, případně neuznání + co, bylo provedeno. Pokud to chybí je to divné. Stejně tak při předávání zboží na reklamaci, měl být uveden stav + závada a vy jste ho měla podepsat, že to tak je.

U PPL asi nejde otevřít a pak říct, že nepřevezmete, protože zboží není OK.

Asi bych opět reklamovala na někde na prodejně.

barborka2
hodnocení

Když jsem přístroj reklamoval,tak jsme to sepsali na papír,říkala jsem i o jaký problém se jedná,vše tam pán zapsal a já podepsala.O systému vůbec nebyla řeč.Papíry co mi přišly z reklamací je napsáno anglicky.Že pouze co udělaly update bios,přitom to potřeba nebylo.Balíky doručené pplkem se neotvírají,bohužel.Kontakt na servis kam údajně posílají z Mallu vůbec není psaný,jen kontakt na Mall,kde mi moc nepomůžou.Nejbližší autorizovaný servis Asusu je až v Ostravě.

 

hodnocení

0x
avatar lego

Zkus zaruku.cz/... , prej to funguje dobre.

 

ria*
hodnocení

0x

Dobrý den,

já teď reklamovala notebook od alzy, když jsem ho odnesla na pobočku, řekli, ať se obrátím přímo na ASUS - takže jsem sepsala v čem je problém, pro noťase si přijeli a do dvou týdnů ho přivezli- vše zadarmo...

Takže doporučím začít zde: eu-rma.asus.com/... vybrat produkt a vyplnit dotazník a postupovat dál podle mailů..

Počítač pak poputuje sem: eu-rma.asus.com/...

Já měla hardwarový problém, tak to opravdu řešili a vyřešili bez jakéhokoliv problému, držím Vám palce.

doplněno 31.10.13 23:15:

pardon - tablet poputuje sem http://www.sil.cz/ :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]