Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ischemický a hyperventilační test

Od: marrlen odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, až doma jsem si uvědomil, že jsem si nenechal vysvětlit, co mi vlastně je a doktorku to také nenapadlo. Řekla mi jen co mám brát a co bude pokračovat. No a nemohu vygooglit co znamená ischemický a hyperventilační test pozitivní. Prosím, nevíte někdo o co přesně jde, nebo kde najdu nějaký odkaz? Děkuji.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

ron*
hodnocení

0x

Dobrý den. Dle mého názoru může jít o nedostatek magnezia a s tím související zdravotní problémy. Zkuste lékařce zatelefonovat, jistě Vám řekne více. internimedicina.cz/...

hodnocení

0x

tak obávám se, že tohle by asi bylo nejlepší probram přímo s lékařem - nemůžete jí zavolat a poptat se? bývá obvyklé, že v první chvíli člověka otázky nenapadnou.

pokud vím, tak ischemický a hyperventilační test se dělají při podezření na tetanii, když jsou pozitivní, tak to tetanii nasvědčuje. ale nejsem odborník a rozhodně byste to fakt měl probrat s lékařem, který má výsledky testů.

jinak o tetanii:

cs.wikipedia.org/...

narf
hodnocení

0x

ischemický
>>
týkající se místní nedokrevnosti tkáně a orgánu vedoucí k poškození až smrti

hyperventilace
>>
prohloubené a zrychlené dýchání, nadměrné dýchání Přímo testy jsem také nenašla, ale raději léky berte...

lili*
hodnocení

0x