Naučí se jezdit v Praze začátečník?

Od: Datum: 22.10.13 10:21 odpovědí: 10 změna: 22.10.13 18:12

Pěkný den, milí rádcové,

stěhuju se do Prahy za přítelem, zatím jsem jen popojížděla v našem maloměstě, takže trasu mám už naučenou zpaměti, ale vzhledem k tomu, že jsem v podstatě ještě začátečník (řidičák budu mít teď teprve třetím rokem), tak mám obavy z Prahy, bez mučení se přiznám, že mi to někdy na křižovatce ve stresu chcípne (hlavně proto, že ve zmatku místo jedničky zařadím trojku) a tak... navíc nemám v autě odhad...mám Opel Vectra B

Z těch začátků mám hrůzu a příteli to říct nechci, aby mě neměl za úplné tydýt... co byste mi prosím poradili?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: olaf71*
Datum: 22.10.13 10:35

ničeho se neboj. za chvíli poznáš, že se v Praze jezdí stejně jako jinde ve městě jen s větší arogancí vůči ostatním. nakonec Ti auto ukradnou, nebo rozkradou a budeš jezdit městskou dopravou.

Ohodnoceno: 2x

Od: davidp*
Datum: 22.10.13 10:36

Dobrý den,

možná byste si mohla projet ty nejdůležitější trasy taxíkem a nechat si taxikářem vysvětlit všechny záludnosti, na co si dát na té trase pozor, jak se řadit do pruhů apod. a pak tyto informace využít, až pojedete sama.

David

Ohodnoceno: 1x

Od: fribble*
Datum: 22.10.13 15:09

To vyjde levněji pár kondičních jízd v autoškole.

Ohodnoceno: 0x

Od: buss®
Datum: 22.10.13 10:39

Cvičení dělá mistra.

Datum: 22.10.13 11:15