Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pokladní v Lidlu dává zboží do vozíku

Od: bimbam® odpovědí: 40 změna:
avatar bimbam

Stalo se mi v poslední době vícekrát, že pokladní v Lidlu mi první zboží dá zpět do vozíku. Ostatní už si dávám do tašky nebo zpět do vozíku sama. Když jsem se ptala, co je to za novoty, odpověděla mi pokladní, pravděpodobně studentka na brigádě, že musí. Důvod neznala, jen plnila pokyny.

Všimla jsem si, že to dělají právě jen ti mladí. Pokladní, které z prodejny znám dlouhodobě, to nedělají.

Mohla bych se znovu zeptat právě tam, ale pokud mi první zboží do vozíku nedají, ani si nevzpomenu. Pokud dají, je u pokladny nějaký student a ještě ke všemu za mnou dlouhá fronta. Nechci zdržovat.

Jaký důvod může mít toto zvláštní chování?

V prodejně Penny jsem se s tím nesetkala, v malých obchůdcích také ne, jinam nakupovat nechodím.

 

 

40 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

10x
avatar jethro

Lidlovské pokladní mají striktní příkaz zkontrolovat vozík, jestli z něho zákazník nezapomněl nějaké zboží vyndat na pás. A aby byla jistota, že to opravdu zkontrolovaly, tak to první zboží dávají do vozíku. Protože když dá zboží do vozíku, tak je jasné, že ten vozík viděla a kontrolovala a není žádná pochybnost - tím vlastně chrání samy sebe.

Podobné opatření kdysi platilo v Kauflandu. Tam měli na podvozku vozíků napsané číslo a pokladní musela toto číslo zaregistrovat do kasy. Pokladní se tak musela podívat na podvozek vozíku, takže by si všimla případného nevyloženého zboží.

ritabelgique*

V Kauflandu jsem pracovala 10let za pokladnou. Ono totiž existuje tzv. KONTROLNI NÁKUP. Cizí lidé z centrály z Prahy ho dělají. Pokladní musí zkontrolovat celý prostor košíku, ty háčky, zda tam nic nevisí, rohy, zda tam třeba nezůstala taková ta jehlice na špízování a to si lidi pište, že ta jehlice tam jde spatně rozeznat, zda leží v košíku, když ten košík je taky takový drátěný. Otevřit vajíčka jestli tam nejsou místo nich kinder vajíčka, otevřít zubní pastu, jestli v obalu od odolu za 20kč není pasta signal za 60kč. A spoustu dalších věcí. Pokladní to MUSÍ dělat u všech, protože neví, jestli zrovna tento člověk nedělá kontrolní nákup. Jinak prémie fuč a při třetím špatným kontolním nákupu písemné napomenutí, za nedodržování prac. povinností a při dalším je vyhazov.

hodnocení

Ano, já vám rozumím. Je to s námi zákazníky někdy složité. I s těmi, co nekradou záměrně.

Před časem jsem ve vozíku zapomněla kvasnice. Když je pán za pokladnou objevil, myslela jsem, že se hanbou propadnu. No a ještě lepší to bylo předevčírem v Lidlu, právě v sousvislosti s tímto mým dotazem.

Už jsem věděla, jak a proč to odkládání prvního kusu zboží funguje. Tak jsem si vybrala pokladnu se svědomitým děvčetem, co zboží do vozíku dává. Pěkně jsem jí jako první zboží nachystala lehký sýr a byla sama se sebou spokojená, jak pěkně spolupracuji. Jen do chvíle, kdy koukla do vozíku a uviděla tam v koutě zapomenutou malou lahvičku za 50 korun.

Jojo, to pamatuju. U kasy se me zeptala na cislo a pac jsem nevedel o co jde tak jsem rekl 7. Nastvala se a nsala si nejaky cislo na voziku.

ronyx*

Souhlas, jen bych doplnil - všimněte si, že na konci té odkládací plochy je takový výřez, kam se má přistrčit košík. Dřív to pokladní říkaly, aby si tam zákazník ten košík dal, ale protože to asi nestačilo, tak asi zavedli to uložení prvního kusu zboží. Pokladní si tam ten košík musí přitáhnout, aby do něj dostala a to zboží tam mohla dát. Takže spíš bych to viděl na takovou pojistku kontroly vozíku.

monika123*

Tak my davame kosik do vyrezu...pani pokladni pocka, az se tam s tim vozem nasmeruju :)

doplněno 18.10.13 18:08:

Ovsem pak zas ceka ona, nezli so to srovnam do tasky, protoze tak strasne rychle markuji, ze me to s**e. Obzvlast mame jednu pani pokladni pro zmenu v Albertu, co je u pultu, a ta to navrsi na jednu hromadu, doslova, je schopna dat brambory na hroznovy vino a na to hodi plechovky ci flasku a pak sedi a cumi a dava najevo, ze lidi zdrzuji...:( uz jsem ji rekla, jestli by mohla pockat, az to vsechno dam na pas, popojedu si a budu si to hned davat do tasky...pry nemohla..je desna :(

 

mikki259*
hodnocení

2x

Je to dost zajímavé. Nesetkala jsem se s tím nikdy a nikde a to jsem člověk, který je každý den v nějakém marketu... Nejzajímavější je, že říkáte, že jsou to jen mladé slečny. Jestli to nebude spíš na popud těch ostatních stálých prodavaček, které by se tím snad bavily?..Já si chtěla občas přivydělat pár penízků na pokladně a během tří zaučovacích dní mě zaučovaly tři pokladní a každá jinak s jinými pravidly a já jsem byla vždycky seřvaná za to, jak to dělám, jak mě to napadlo a pod a když jsem řekla, že mě to tak naučila tam ta, tak mi řekla, že to budu dělat tak. Pak se to opakovalo, tak jsem jim řekla, že mi ty tři dny stačily na to, abych viděla, jaký tam mají bordel a žádná pravidla a že tam odmítám pracovat... Myslím, že v dnešní době je možné už uplně všechno. A důvod, aby pokladní dávaly zboží do košíku nevidím v ničem, ať se na to dívám z jakéhokoliv úhlu.

 

culdabulda1*
hodnocení

2x

Ahoj -

dnes jsem byla po delší době v Lídlu (Sokolov) - ale dnes mi pokladní zboží do košíku nevložila - asi se jim už "donesly" vaše stížnosti - škoda.

Vždy jsem si připadala tak nějak "vyznamenaná" - a už vůbec nechápu, proč Vám vadí, že na zboží někdo sahá - ! - myslíte si, že do regálů zboží přicestovalo po nožičkách -? Všichni prodavači mají, tak jako kuchaři, atp, přece hygienický test. Máte ho Vy-?


doplněno 17.11.13 15:21:

Ahoj - dnes jsem byla opět v Lídlu - pokladní mi vložila nákup do vozíku, když viděla, že to nezvládám tak rychle - byla velká fronta - hezky se na mne usmála - a popřála mi hezký den - ! - Moc a moc mne to potěšilo - dnes už se lidé k důchodcům nechovají nijak zvlášť - ale čím dál více registruju, že mladé holčiny jsou "vychovávané" ke slušnosti k zákazníkům - a nejsou sprosté - (jako "staré", zasloužilé baby)

- Pokud se týká faktu, že pokladní přicházejí do styku s penězi - Vy snad ne - a přesto si zboží bez skurpulí osaháváte - že?

majsterjoe*

Je ovsem rozdil jesti na potraviny saha prodavacka, nebo primo pokladni, ktera je v kontatku s penezma.

Veškeré potraviny v Lidlu jsou balené - ať už výrobcem nebo samotným zákazníkem. Nebo vy vysypete na pás koblihy "jen tak"?

 

alusska*
hodnocení

1x

Minulý týden jsem nakupovala v Lidlu. Překvapilo mne, že před markovanám mého nákupu mi prodavačky vytrhla vozík, prudce s ním popojela tak půl metru směrem k zářezu u kasy a dala tam první zboží. Takové chování se mi nelíbí. Proto tam na nákupy nejezdím a nebudu takovou obchodní politiku podporovat. Já jsem ten, kdo jim tam nechává peníze a nebudu snášet takové jednání. Stačí se podívat i do Lidlu v Rakousku - prodavačka mile pozdraví a úroveň je úplně na jínéí úrovni. Můžete říct, že v tom Rakousku má za to jiné peníze. To ale neberu. Vše je v lidech.

doplněno 17.11.13 14:49:

omlouvám se za překlepy ..

culdabulda1*

pro "alusska"

- nevím, v jakém Lídlu v ČR jste získala tyto zkušenosti - u nás v Sokolově se všechny pokladní i prodavačky chovají k zákazníkům hezky a slušně (Lídl, Kaufland, Tesko, Penny, Billa - zatím jich tu víc nemáme) - mohu se zeptat, z jaké komunity pocházíte -? - nic ve zlém, ale Vaše stížnosti mi přijdou dost neadekvátní.

doplněno 17.11.13 15:42:

- můžu se zeptat - proč jste tak zlí-?

alusska*

Milá "culdabudlo" jak to myslíte z jaké komunity jsem? Co chcete slyšet? Vůbec nerozumím Vašim myšlenkovým posunům. Prostě jsem popsala situaci, jakou jsem zažila a můj názor na ten obchod. Nic víc.

culdabulda1*

pro "alusska"

- přiznám se, že moje odpověď byla záměrně provokativní - ale fakt mi vadí, že většina z vás je dost zlá a nesnášenlivá. A ty pokladní se chovají příjemně a jsou mladé a hezké -a ačkoliv vím, že je to v jejich náplni práce, vždy mne to potěší - a mám hezký celý den. Přeberte si to, jak chcete. Marcela.

Ano, vše je v lidech. Proto nelze soudit celý obchodní řetězec podle jedné arogantní prodavačky. I když přiznám, že zrovna do lídlu rád nechodím, ale to má jiný důvod.

martinaa*

Souhlasím s Vámi, sice jsem to nezažila osobně, ale viděla jsme něco podobného u zákaznice v řadě přede mnou. Nikdo se jí nezastal, všichni koukali honem jinam, aby z toho náhodou sami neměli potíže. Holt dnešní doba a absolutní nezájem okolí, co na tom, že paní málem padaly věci po zemi a chudák nestíhala.

Nicméně s tím Rakouskem nemůžu souhlasit - jsem ze Sudet:), a známí tam jezdí jednou do měsíce nakupovat jídlo. Vše je super, pokladní ochotná, příjemná - do té doby, než se zmíní, že jsou z ČR. Pak se k nim začnou chovat jako ke kusu hadru.

doplněno 20.11.13 19:08:

Pak se musím ptát, na koho jsou hrdí Rakušané, když k nám jezdí nakupovat a chovají se, jako by jim patřil svět - a obchodníci se k nim chovají jako ke hvězdám...?

doplněno 20.11.13 20:49:

Víte, Culdo, jako pohraniční dítě vnímám Rakušany jako nacisty, císařství necísařství. A upřímně můžu říct, že jejich povýšenost, když k nám přijedou, je vzhledem k jejich nedávné historii, je tak na facku. Ale to už jsme úplně někde jinde, takže nebudu pokračovat v jiném a celkem i zbytečném tématu.

culdabulda1*

- a Vy se divíte -? - při dnešní politické "srandavládě" jsou Češi v zahraničí bráni a vnímáni jako póvl a "banánová" republika. Na koho můžeme být v dnešní době hrdí - snad na Karla IV, nebo na Přemysla Otakara, - nebo na koho -?

doplněno 20.11.13 19:48:

Pro "K2"

- trefil jste se - to nevím - a ani mne to nezajímá - k čemu mi to bude -? - pro mne je důležité - jak nás dnes vnímá svět a jak si vůči němu vedeme my. Pan Havel byl sice "opilec" - jak mu dnes mnozí nadávají - ale docela dobře nás dovedl ve světě pozitivně zviditelnit . Asi to byla jen porevoluční euforie - ale přesto - ! - kdo to od jeho dob dokázal-?

Nejsem zrovna Havlův příznivec - ale od jeho "éry" se za Česko stále jenom stydím - a v cizině se střežím mluvit česky.

doplněno 20.11.13 20:31:

pro "martinaa"

- Rakušané se nemusejí nijak snažit - je to stát s dlouholetou monarchistickou tradicí (císařství Rakousko-Uhersko) - vyhledejte si jeho historii na internetu. Česko je v Evropě mladý stát - a stále musí svou existenci nějak obhajovat (s výjimkou dob Přemyslovců a Karla IV. nebo od husitské éry, atp. - ale to nebyla česká republika, ale české království).

Pokud jsme měli v Masarykově době v Evropě nějakou vážnost - ta pominula v době stalinské nadvlády po r. 1945 a po krátké době euforie v r. 1989 . Tenkrát jsem taky cinkala klíčema - ale - co z toho zbylo-? (zase jsme jenom póvl) - a zloději si "mastí kapsy - a my je volíme.

doplněno 20.11.13 20:42:

Pro "K2"

- admin už mi nepovolí odpověď - tak alespoň takhle, nemohu si reakci odpustit ! - Vy jste s dnešní politikou spokojený -? Pokud ano , jste mladý, máte práci a můžete uživit rodinu - tak je to asi dobře - a já to vidím to z té špatné strany - a v tom případě se omlouvám. Mějte se i nadále hezky. Marcela.

k2

Myslite si, ze pokladni v Rakousku vidi za vsim politiku jako vy?

Jen pro zajimavost: vite, jak se jmenuje rakousky prezident+premier+ministr financi+treba ministr zahranici?

Nemusíme vědět všechno, ale musíme vědět, kde to hledat :)

cia.gov/...

(už jsme od původní otázky hodně daleko, ale proč ne...)

k2

O to nejde. Problem je, ze aby "obycejna" prodavacka v rakouske samosce uvazovala stylem:

při dnešní politické "srandavládě" jsou Češi v zahraničí bráni a vnímáni jako póvl a "banánová" republika.
tak musi byt informovana o tom, kdo v te srandavláděje/byl a ne si to hledat. Pokud budu soudit podle sebe, tak ja z hlavy dal pouze jmeno prezidenta a co se tyce politicky situace tak to, ze nemaji radi Temelin...

k2

Bude Vam to k tomu, ze abyste mohla nejakou vladu nazvat srandavladou, tak musite vedet, kdo tam vladne. Havel dokazal zemi pozitivne zviditelnit - pokud rakouska prodavacka uvazuje stejne jako Vy, tak nevi, kdo je(byl) prezident CR a ani ji to nezajima.

Pravda bude takova, ze do jakekoliv otazky jste opet zakomponovala politiku, abyste zde mohla ventilovat svoji nespokojenost s politikou soucasnou.

lidus*

Marcelko co má pokladní v Lídlu společného s politikou? Copak ani u jednoho dotazu nedokážete (nedokážeme) vynechat politiku?

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

- no do Lídlu chodím nakupovat taky - a když mi pokladní zboží do vozíku podá - vždy jí poděkuju a potěší mne to. Dělají to i starší pokladní, nejenom studenti.

Vždy jsem to považovala spíše za pozornost, (případně, aby se nezdržovala fronta) - nežli za důvod ke stížnosti. Dost mne udivuje, co všechno dnes lidem vadí. Marcela.

doplněno 18.10.13 15:35:

- ještě se mi to někdy stane v Kauflandu - dělají to starší i mladé pokladní - a vždy to považuji za laskavost - a vždy poděkuju. Z Vašeho dotazu rozhodně nevyplývá stížnost - omlouvám se, ale asi jsem správně nepochopila smysl otázky. Marcela.

hodnocení

Culdo, v mém dotazu jste přece nemohla najít ani náznak nějaké stížnosti nebo nespokojenosti. Nic jiného než zvědavost mě k napsání dotazu nevedlo.

Už zase v mé další otázce čtete něco, co tam vůbec není. Možná začnu mít mindrák sama ze sebe, že se neumím dobře vyjádřit.

Pro Jethro - děkuji za logické vysvětlení.

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Nakupuji v Tescu, Penny, čas od času i v tom Lidlu a nikdy jsem se nestkala s tím, že by mi zboží vraceli do košíku. Strkají ho přes skener na tu odkládací plošinku a já mám občas co dělat, abych jim stačila odebírat a vracet do košíku, či rovnou do tašky.

Docela bych to vracení do košíku uvítala, jsem z toho občas pěkně zpocená. Ale jak říkám, nikdy anikde se mi to nestalo..

Přemýšlím, jestli to nedělají třeba kvůli starším lidem, aby jim pomohli s nákupem, ti s tím někdy mají problémy. Mě dokáže rozčílit, když mám ještě půl nákupu za kasou /a to sebou mrskám!/ ap pokladní mi do toho začne strkat zboží z dalšího nákupu. Zákazník za mnou mě provrtává pohledem, abych mu něco nesebrala, já, když vidím, že to jde rychle, tak znervózním, padá mi to z ruky a raději bych se neviděla. Pokud by mi to někdo uložil zpátky, budu jen ráda. Jaga.

Ona ta pokladní ti beztak uloží jen první kus (právě za účelem kontroly vozíku), ne celý nákup. Ale připomnělo mi to co mi kdysi psal jeden známý, co žije na jihu USA, že tam v supermarketu u pokladen postávají různí dědkové, co ti odeberou nákup, pobalí do papíru a tašek a odnesou do auta. Nejsou to zaměstnanci a ani to nedělají pro těch pár dolarů bakšiše, akorát že jsou rádi mezi lidma a rádi si pokecají... taková sousedská výpomoc.

ukulele*

Jethro, naskočila mi husí kůže, ještě že to není zavedené u nás, aby mi někdo šmatlal na moje věci, no to je síla ! stačí, když mi čuměj do košíku a ještě se mě vyptávaj, kde jsem to a to našel, ne že bych nějak moc nevrlý, ale občas nemám náladu se s někým bavit.

 

pt®
hodnocení

0x

Já mám takovou zkušenost z Belgie z nějakého supermarketu. Tam stojí u pokladny prodavačka nebo prodavač s prázdným vozíkem a co pokladní namarkuje dává do vozíku, já jen zaplatím, odjedu s vozíkem, kde mi přeložili z pásu nákup a jedu ven, ten svůj prázdný jim nechám pro dalšího zákazníka. Super služba a odsýpá to rychle jeden za druhým. - pt

 

olaf71*
hodnocení

0x

v Penny a Lidlu mě točí mini odkládací prostor pro namarkované zboží. on by to nebyl ani tak problém, kdyby ty věčně nasr... pokladní to tam posouvaly normálně a né za každou cenu.

ronyx*

Zdravím,
ten prostor stačí - jen musíš prostě rychle odebírat. Takže chyba není v pokladní, ale v tobě - seš pomalý. Stíhat se to dá celkem v pohodě. Většinou mi na pultě nic nezůstane, než řekne cenu. A to si ještě zboží do košíku třídím a rovnám, protože nesnáším to mít naházený na jedné hromadě.

ukulele*

olafe71, ty jsis ho tam všimnul? já ani ne, páč je na mě to markování tak rychlé, že vše dávám do vozíku a pak to dávám do tašek až u auta. Jeden čas mi vadilo, jak se mě v různých obchodech ptali, jestli jsem zaregistrovaný a tak podobně, připadalo mi to hloupé na to odpovídat, ale už to nedělají...

 

buss
hodnocení

0x

Nikdy mi nikdo nic do vozíku nedal, ani v Kauflu, košíky u nás už nejsou, jen malé samoobsluhy. A tam lidi pokládají košík na pult a plní, takže ho vidí. Nebo si může o ukázání řáct. Ani když jsem byl někde jinde Nějak mi není jasné, jak by to (u nás) pokladní dělali, když se zboží vyloží, postrčím vozík za pokladnu a stojím více méně proti pokladní, pás zboží odveze (pokud je) jinak se hned odebírá a ukládá, A to už je vozík úplně mimo. Jak by se do toho vozíku přes ten pult se zbožím dostala? A ještě je tam vyvýšený pultík. Ano, nahne se když vozík kolem ní přejíždí, aby viděla, zda nic v něm není , nebo zkontroluje počet, když při např. při pivu dám jen jednu flašku k odečtu. Nebo mají zrcadla. No mohl bych čumět aspoň mladým na prsa...

 

humbucker*
hodnocení

0x

Ahoj. Taky mám jednu příhodu, s PENNY. Zajel jsem k pokladně, kde jsem si všimnul, že pokladní to mydlí tak rychle, že se obtížně sledovalo co a kolik namarkovala. Na počátku jsem ji vyzval, že má markovat pomalu. Že si to tak přeju. Tak se jí podařilo namarkovat dva druhy zboží a začala to hrnout na hromadu jak odpadky. Dvakrát jsem ji upozornil, že to tak nechci a nepomohlo to. Tak jsem přestal odebírat zbylé zboží a vyžádal si příchod vedoucího. Mě okřikla a byla i nepříjemná. Když přicházel vedoucí, tak jsem ji řekl, ať si to takhle koupí sama a že si jdu pro jiný nákup. Vedoucí to zboží nechal odvézt jiným pracovníkem, nákup stornovat a babu s kasy odvolal. V kanceláři se mi omluvil s tím, že s tou paní jsou problémy(a prý s ní byly potíže i jiných různý prodejnách ve městě). Už jsem ji tam nikdy ani jinde po krámech neviděl. Zřejmě šla dělat tam, kde nepříjde do styku s lidmi, nebo na pracák. Onen vedoucí nyní dělá v jiném městě a když se občas potkáme, bez problémů se zdravíme. A v té prodejně mám asi 5 známých děvčat s kterými nebyl nikdy žádný problém.

 

lidus*
hodnocení

0x

Dělají to i u nás a dík "jethro" konečně vím proč asi. Nemám v obchodě problém, pokud nakupuje manžel jinde a já jedu sama na vozíku, vždy mi některá prodavačka nebo zákazník nabídne pomoc.

 

hodnocení

avatar bimbam

Začala jsem si toho víc všímat. Bude to ta kontrola vozíku a rozhodně to nemá nic společného se zdvořilostí a ochotou pomáhat. Je to zřejmě požadovaný úkon a pokladní se snaží si ho maličko ulehčit tím, že z pásu jako první odebírají něco menšího a lehčího.

Hodně zákazníků si na pás skládá zboží tak, aby jako první šly pokladnou a pak na dno tašky těžké kusy. Také to dělám. Ale pokladní pak záměrně sáhne po krabičce s čajem, máslu a podobném, co je jednak lehké, jednak se při ukládání zpět do vozíku nemůže poškodit.

 

 

halabala
hodnocení

0x

Poradím vám trik, pokud v Lidlu nestíháte odebírat zboží - dejta na konec nákupu zeleninu a ovoce, co musí pokladní zvážit, tím ji zpomalíte a budete mít čas zboží z pultu odebrat.

Máš snad sociální fobii nebo jsi němý? Není nejjednodušší říct něco jako pardon, zpomalte prosím, nestíhám? A s úsměvem?

 

mac*
hodnocení

0x

Máte pravdu, zboží se dává do vozíku za účelem kontroly.
Ale prodavačky musí požádat, aby tam ten člověk najel. Může si ten vozík i postrčit k sobě. (ale ne vyrvat z rukou, i prodavačky se musí chovat ohleduplně)
Musí to tam dát pokaždé (pokud si zákazník vyloženě nepřeje, aby to tam vkládla) - jinak se může stát i to, že ji vyrazí (to se stalo a nejednou). Nařízeno to mají všichni, mladí, staří, na tom to nezáleží.
Jsou školeni na vstřícnost.
Další věcí je rychlé markování - ony musí, jelikož se jim rychlost v systému počítá, je určité minimum rychlosti, které musí splnit, pokud je pomalá, tak má smůlu, pomalé lidi tam zaměstnávat nechtějí.
A za druhé, zákazník by si měl správně zboží uložit zpět do vozíku a po zaplacení si to někde v klidu naskládat do tašky.
Jenže všichni někam strašně spěchají a musí si to stůj co stůj nastrkat do tašek (kdyby malý nákup, neřeknu, ale teď mluvím spíše o těch nákupech velkých). Tím zdržují nejen prodavačky, ale i ostatní zákazníky.
Ono přeci jen chování zákazníků také není žůžo labůžo, Prodavačky, které otevírají novou pokladnu, ohlásí číslo pokladny, aby si tam lidé vyložili. BUď stojí a jsou ve frontě dál, nebo lítají od kasy ke kase a čučí na tabulky, kde jsou ta čísla obrosvky napsaná, nebo se ptají a káááám a káááám.
Pak někteří zákazníci ani nepozdraví, nemluví, mračí se, někteří hodí s penězmi na pult jako s kusem hadru a nebo si tam prostě někteří jedinci jdou vybít zlost na prodavačkách.
A pak se divíte, že má ta prodavačka zkaženou náladu. Ono kdyby tam na vás jen tak někdo bezdůvodně řval, nenaštvali byste se?
nebo že pokladní neví, co je na krámě a co ne - když třeba na první pokladně sedí po celou směnu, tak opravdu neví, jak to na krámě vypadá, kolik tam čeho je a jestli to již není vyprodané.
Také si nemůžou zapamatovat u všech zboží zemi původu - to se také někteří rozčilují, že ví ho*no, ale jak to má prodavačka proboha vědět? A navíc, když to třeba není na výrobku napsané.
Další věcí je při vybalování, něteří lidé schválně vjíždějí do cesty, když prodavačky nesou těžké krabice atd.
Těch věcí se najde mnoho a mnoho. I prodavači jsou jenom lidé.
všichni si stěžují na blbý prodavačky, ale to, že by se i zákazníci měli chovat alespoň trochu slušně, to vás asi nezajímá.

 

halabala
hodnocení

0x

Je to kontrola vozíku,akorát psychologicky zaobalená:))

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]