Převod alimentů na dítě

Od: Datum: 02.12.13 23:15 odpovědí: 12 změna: 05.12.13 09:42
Dobrý večer,
potřebovala bych poradit, jsem studentka a 18 mi už bylo, jenže bydlím u matky a ta mi odmítá dávat peníze na školu (učebnice,výlety) + si vše musím platit z kapesného od otce (nebydlí s námi)jako je jídlo přes den do školy,drogerie... Jenže už mně nevyhovuje si platit školu ze svého, tak jsme s tátou uvažovali, že by se převedli alimenty od něj ke mně na účet a platila bych si to z toho, ale táta se obává, že když soud stanovil peníze mámě, tak by ho mohla udat za neplacení. Tak bych potřebovala poradit na co se mám obrátit. + To není zas tak k tématu, ale matka odmítá doma topit. Topí zhruba tak k večeru na 1,5 hod. Já si zatopit nemůžu, protože plynový kotel je v kotelně, kterou matka zamyká. Vzhledem k tomu, že máme barák, v kterým je hodně chladno tak přes den mám v pokoji 15 stupňů, co moc příjemné není teď v zimě. Tak bych chtěla vědět jestli se to dá někde řešit. Děkuju za odpovědi.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: kami95
Datum: 02.12.13 23:22

A nemůžeš jít k otci? Určtě bych si nechala převést alimenty na svůj účet..to že zaplatit dokážeš..a z toho můžeš dát třeba část matce na jídlo..

Ohodnoceno: 0x

Od: kari
Datum: 02.12.13 23:29
No a nepřevádí se alimenty pomocí soudu? Jinak taťka bohužel na to nemá podmínky, už s někým bydlí. Jinak děkuju za odezvu.
Datum: 02.12.13 23:35