Solventní tiskárna a prostory

Od: Datum: 13.10.13 23:41 odpovědí: 5 změna: 14.10.13 00:52
avatar

V budoucnu plánuji zařídit reklamku, kde tisk bude probíhat na ECO solventní tiskárně. Zajímalo by mě, jaké zvolit prostory pro reklamku. Napadlo mě spousta možností, kde začít, ale všechno má bod zlomu, který mě odradí. Napadlo mě například začít v menším pronajatém bytě v přízemí - zde nastává problém s tím, že některé solventní inkousty zapáchají a lidem by to mohlo vadit. Napadlo mě sehnat pronájem kanceláře nebo výrobního prostoru - zde je problém s tím, že výrobní prostory jsou pro začátek zbytečně velké a to se promítne i do ceny. Na druhou stranu kancelář o rozloze 20m čtverečných je sice za peníze které bych byl ochotný měsíčně dát, ale kanceláře jsou většinou v administrativní budově a v drtivé většině od 1. výš - to je zase problém s tím, že jednak do vyšších pater bych stroje nedostal a tahat velké zakázky / desky nahoru a dolu po schodech se mi taky zrovna nechce. Pak mě napadlo nějaký starší skladový prostor, ale následně jsem situaci zhodnotil, že to nebude uplně reprezentativní a tím pádem nevhodné do začátku. Nehledě na to, že často takové sklady nemají ani zavedené topení / elektriku / internet.

Sice bydlím kousek od Prahy (v Neratovicích), ale firmu bych chtěl mít v Praze a časem se do Prahy přestěhovat.

Napadá Vás nějaké řešení ohledně prostorů, kde začít?

Jiří


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: paw®
Datum: 14.10.13 00:01
Tak to rozdelte. Mejte kanclh v repre prostorach/byte a vlastni tiskarnu nekde v garazi.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.10.13 00:05
avatar

Tuto variantu jsem také zvážil. Tam si myslím, že bych se s nájmy totiž dostal na cenu, která odpovídá najmu prostorům, které jsou vhodné pro tisk, zároveň poslouží jako kancl a také je reprezentativní.

Datum: 14.10.13 00:30
Mensi zlo je tahat veci do patra v admin.budove ktera ma nakladni vytah, nez to tahat do patra v panelaku.
Navic cena za byt a kancelar bude dost podobna.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: axus®
Datum: 14.10.13 00:35
avatar

Ja bych to videl na neco opustenejsiho, samostatneho.

Precejenom nechat dychat vypary z redidel celou budovu se mi zda naprd a jeste Vas casem pozenou.

A konec koncu ani zakaznika bych nevodil do prostoru, kde se musi dychat nejake vypary.

Pekne oddelit vylestenou kancelar, kde staci misto na jeden stul, skrin a tri zidle a smradlavou vyrobu.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 14.10.13 00:52
avatar

Přesně něco takového bych si představoval, ale co jsem se předběžně porozhlížel na inzerátech a realitkách, tak jsem nic podobného nenašel, proto se snažím najít nějakou alternativu. Nechtěl bych se však dostat do situace, kde na jedné straně prahy bude kancelář a na druhé straně prahy výroba. přijde mi to nepraktické

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.