Postinor a MS

Od: Datum: 11.10.13 11:11 odpovědí: 2 změna: 11.10.13 13:05
Dobry den, s přítelem jsem měla sex dva dny pred menstruaci a mohlo se něco stat. Přitel si nebyl jisty atak jsme koupili postinor po 60hodinach od sexu jsem si ho vzala. V nedeli jsem krvacela ale ne typicky pro MS pak jsem si v pondeli prave brala postinor a od ty doby nic. Zadna MS uz paty den od doby kdy jsem to mela dostat. Mam se bat? Nebo to ten prasek mohl nejak pozmenit. Dekuju za radu.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.10.13 11:13
avatar

Zdravím, Postinor je takové svinstvo, že rozhodí komplet celý cyklus. Neplašte.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.10.13 13:05
avatar

Prášek to dozajista pozměnil.

Já jsem po něm menstruovala o 14 dní dřív celých 10 dnů. Je to pro tělo bomba, každé se s tím vyrovnává jinak.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.