Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace ceny po měsíci, kdo je v právu?

Od: troller odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

asi před měsícem jsem na Aukru zakoupil předmět přes Kup Teď přes dobírku. Firma mi poslala cenu na dobírce špatně (respektive méně než měla) a po více než měsíci si této chyby všimli a požadují peníze zpět. Mají na to po více než měsíci a uzavřeném obchodu právo? Respektive mám právo jim odmítnout zaplatit?

Díky

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

albatros498022*
hodnocení

1x

Nejde o právo, ale o slušnost.

 

ladinpraha*
hodnocení

1x

Uzavřel jsi s prodejcem smlouvu. Na jedné straně zboží, na druhé jeho cena + případně poštovné. Prodejce smlouvu dodržel, zboží dodal. Dodržel jsi ji i ty? Zaplatil jsi dohodnutou částku? Nezaplatil. Takže nechápu, co vlastně řešíš.

 

martinaa*
hodnocení

0x

Právnicky netuším, pochybuji, že se na toto vztahuje 14denní lhůta. Pokud odmítnete, může jít prodejce do sporu, protože dobírka byla sice nižší, ale stěžejní je prodejní cena na aukru. Potvrzením nabídky jste s touto cenou souhlasil a přistoupil tak na podmínky prodejce i podmínky aukra.

Morálně by však bylo vhodné, abyste doplatil cenu, za kterou jste si objednal. Jistě, spousta lidí řekne "jejich problém, měli si to pohlídat". Koneckonců ale, chybu může udělat každý a odmítnout zaplatit kvůli chybě druhého mi přijde dost vyčůrané.

 

monika123*
hodnocení

0x

Cenu by jste mel doplatit. To, ze se firma upsala, je dohledatelne a cena na Aukru je dana dobre. vy jste koupil za vyssi, nezli jste zaplatil. firma je v pravu.

 

buss
hodnocení

0x

Byl jsi obohacen, neptal bych se a zacvakal. A kdyby to bylo opačně?

 

stirecek*
hodnocení

0x
Ja si objednal na Aliexpress tři cyklistické dresy, normální cena 27 USD, sleva trvala asi hodinu , kus 5 USD. Možná chyba nebo se prodejce upsal, ale dresy poslat nechtěl, nekomunikoval ,ale ja jsem je za tu cenu chtěl. Podal jsem stížnost a dnes konečně všechny tři kusy poslal. Tak kdo je v právu? Ber to i z té druhé strany.

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Je to už víc než měsíc. To je fakt. A také jejich omyl. Ale stane se. Co kdyby Vám napočítali vyšší cenu? Také byste se neozval? Tady hupky šupky, potichoučku zaplatíte a pak ticho po pěšině. I když už je to delší doba, je slušnost zaplatit to, na co jste původně přistoupil. Kdyby se to stalo naopak, to byste pěkně ječel. Platila jsem jednou v takovém obyčejném bufíku na výletě 4 obědy, pro sebe, manžela a 2 vnoučata. Pokladní mi vrátila o stovku víc. Tak jsem jí to hned řekla a vrátila. Ona mi povídá, že s tímhle se ještě nesetkala. No ale co, každý se někdy sekne a třeba se jednou, až se seknu já, zachová někdo ke mně stejně slušně. O tom to přece je. Tak pokud jste s původní cenou souhlasil, zaplaťte ji. Vím, byla to jejich chyba, ale jednou můžete podobnou chybu udělat i Vy a taky budete rád, když narazíte na férového člověka a ne na vyčúránka. Jaga.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]