Angličtina pro dvouleté a tříleté

Od: Datum: 01.10.13 12:16 odpovědí: 10 změna: 01.10.13 19:13

Dobrý den, pracuji jako lektor angličtiny a strašně rád bych začal učit předškolní děti, ale nemám s tím bohužel žádné zkušenosti. Pořídil jsem si učebnice Hello Cheeky, ale na 45 minut mi přijde, že je tam strašně málo materiálů. Našel by se někdo, kdo by mi mohl poradit, pomoct, jak na výuku dětí ve věku 2-3 roky? Nemůžu najít žádné pořádné stránky, odkazy, ukázkové hodiny. Uvítal bych i učební plány, kdyby byly někde ke stažení. Jak má vypadat úvodní hodina, jaké pohybové aktivity mohu s dětmi dělat,... Pomůže prosím někdo? :(

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: uska®
Datum: 01.10.13 12:23

ale na 45 minut mi přijde, že je tam strašně málo materiálů

S problémem nepomohu, jen si myslím,,že materiálu je tam dost neboť zapomeňte na to, že 2 - 3 letá dítka udrží pozornost 45 minut. Budete rád, když se budou z počátku soustředit 10 -15 minut a zbytek budou hry.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 01.10.13 12:36

anglicky neumím a učitelka nejsem, ale takhle malé děti vám třičtvrtě hodiny pozornost neudrží ani omylem. nevím, jak u takto malých dětí probíhá výuka v učebních centrech, ale co vím, jak anglicky učili takhle malé děti moji známí, tak to vůbec není o výuce podle knížky. to je prostě o tom, že si s dětmi normálně hrají a povídají, akorát místo češtiny používají angličtinu. známá třeba jednou týdně dává dítě do soukromé - anglické školky. nejsou tam české učitelky, dorozumívací jazyk je angličtina. nikdo tam děti neučí podle nějakých knížek, prostě stráví dopoledne v anglicky mluvícím prostředí a dřív či později to do sebe nasajou (protože jinou možnost prakticky nemají, pokud se chtějí domluvit).

Ohodnoceno: 1x

Od: axus®
Datum: 01.10.13 13:25

Stejne jako Lesi2311 si take myslim, ze takhle male deti nejde ucit.