Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nic neumím

Od: aa* odpovědí: 10 změna:

Zdravím,

studuju maturitní ročník gymnázia. Ve škole nemám problém, patřím mezi ty lepší studenty. Nebojím se, že neodmaturuju ani toho, že mě nevemou na vysokou. Ale mám jeden problém - nic neumím. Tím mylsím, něco praktického, čím by se člověk mohl nějak živit nebo si přivydělat. Když čtu různé nabídky brigád - takové ty různé kancelářské asistentky/sekretářky apod. tak jsou tam různé požadavky jako účetnictví a tak. Nikdy jsem teda neměla odvahu na ten inzerát odepsat, protože jsem si říkala, že to je marné a nemá to smysl, když ani neslpňuju podmínky. V životopise, který většinou vyžadují ničím nezaujmu - praxe žádná, nedokončený gympl, který studuju, zájemců moc.

Je to normální? Co můžu dělat? Jak si můžu přivydělat? Jak zaujmout životopisem, do kterého nemám co psat?

Díky za rady.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Je to normální?

Ano.

Co můžu dělat?

Politiku.

au1
hodnocení

0x

nepanikař. svět je plnej darmošlapů :D

tlapka*
hodnocení

0x

Je to normální. Já mám taky gympla je fakt, že bez výšky je to dost těžké potom. Nicméně u brigádnických pozic se na to často tak nehledí. Chce to ale štěstí, kór v dnešní době, kdy (aspoň u nás) je málo práce, natož brigád. Většinou to jde po známostech...

Možnosti jsou dvě. Buď hledat, dokud to neklapne. Přes známé, obejít prodejny ve městě, občas zkusit i odepsat na inzerát, který ne úplně splňuješ (třeba to účetnictví, třeba předčíš někoho jiného časovými možnostmi apod.). Nebo zkusit nějakou dobrovolnickou práci, pro začátek. Tu už pak můžeš uvést do životopisu a budeš mít zkušenosti, které ti můžou pomoct.

Držím Ti palce, není to lehké. Ale dá se to. :)