Kde podat stížnost na prodejce?

Od: Datum: 21.09.13 20:10 odpovědí: 5 změna: 21.09.13 23:15

Dobrý den všem.

Chtěl bych se zeptat na jednu radu.

Cca před dvěma měsíci jsme si s manželkou koupili přes server www.aukro.cz NOVOUsedačku do obýváku od prodejce, který se zdál být velmi důvěryhodný, měl značný počet kladných komentářů a velmi dobře s námi komunikoval. To ovšem až do doby než jsme hned po měsíci sedačku u něj reklamovali. Nejdříve neodepisoval na email, tak jsme ho kontaktovali znovu a znovu, než se uráčil odepsat s tím, že mu zprávy chodily do Spamu, shlédl dle fotek, co reklamuje a že sedačku máme pouhopouhý měsíc a po emailu sdělil, že je reklamaci uznává, že je to vinou při výrobě ( sedačka se v jednom místě ihned proseděla ) a že do výroby zadává novou, která bude do týdne.

Od té doby se ovšem už neozval, ani na urgenci jediného emailu. Chtěl jsem se zeptat, co můžeme dělat? Všechnu emailovou konverzaci máme schovanou...Kam se můžeme obrátit? Kde podat stížnost?

Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: 123456*
Datum: 21.09.13 20:18

zapojit mozek a přečíst si pravidla aukra a řešit to rovnou přes aukro?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.09.13 20:19

Hezký večer.

Určitě si stěžujte přímo na Aukru , přes jejich kontaktní formulář , který nelznete na stránce Moje aukro. Přesně jim situaci popište a oni můžou prodejci v nejhorším případě až odstavit Aukro účet a už si na Aukru nikdy neškrtne. další šanci máte , pokud se jedná o prodejce Aukro + , u takovýchto prodejců Aukro přímo garantuje kvalitu služeb tohoto prodejce.

Pokud ani to nepomůže , obraťte se na Program ochrany kupujících ( Pok ) odkaz: http://info.aukro.cz/pok/

Každopádně s prodejcem komunikujte přes formuláře Aukro , tato komunikace je dokladovatelná u Aukra a zvyšujete tím i svou šanci na úspěch.

Snad jsem alespoň trochu poradil.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: k2
Datum: 21.09.13 20:26

POK tazateli urcite nepomuze.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.09.13 20:34

Určitě to ale zkusit může. Přímo na stránce Aukro + píší následovné:


Nadstandardní ponákupní péče



  • Nebyli jste i přes veškeré garance s nákupem u Aukro+ prodejce spokojeni? V těchto ojedinělých případech můžete využít Programu ochrany kupujících.


Odkaz k náhledu na celou stránku: http://aukro.cz/country_pages…56/0/aukroplus.php#plus-info1

Ohodnoceno: 3x
 
Od: imbecilobijec
Datum: 21.09.13 23:15

Řeště situaci důrazně a především sami, bez aukra. Sdělte prodejci, že se obrátíte na českou obchodní inspekci, živnostenský úřad a co funguje velmi dobře na různé přeprodávače a šedivce z aukra, je výstraha podání podnětu finančnímu úřadu. Problém vyřešíte do jednoho týdne. Když ne, tak vše podat a navrh trestní oznámení.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.