Objednávka na internetu

Od: Datum: 21.09.13 19:44 odpovědí: 10 změna: 02.10.13 15:52

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, před měsícem jsem si z jedné nejmenované ale celkem známé a velke firmy objednal balíček v hodnotě cca 500 kč, po měsíci jsem psal email na podporu, posléze i na reklamaci a nikdo mi neodpověděl..(psal jsem na email a volal na číslo výhradního dovozce pro čr kde je uveden) Poté jsem volal na kontaktní osobu a sice to zvonilo a nic, za pár dní mi to někdo típl a došla mi sms ozvu se později ale nikdo se neozval, a tedkom opět se nemůžu dovolat.. Můžete mi poradit co ted? je to dobré dát na Policii, nebo můžu se nějak bránit, či požadovat vrácení peněz nebo tak? :) Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: vlasatec*
Datum: 21.09.13 19:49
Objednal a zaplatil? Nebo jen objednal?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.09.13 20:07
avatar

Vidím, že objednal a zaplatil. To, že se firma tváří, že je velká a známá, ještě neznamená, že je taky spolehlivá. Proto je vždycky nutné si obchodního partnera prověřit předem. Každá solidní firma má jasně dané obchodní podmínky a z těch je nutné vycházet. Částka 500,- Kčs není zase tak vysoká, aby stála za vymáhání soudní cestou. Na policii se lze obrátit, poškozených může být víc a pak se lze připojit k hromadné žalobě. Osobně bych částku odepsal jako cenu za vlastní poučení.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 21.09.13 20:57

Objednal a zaplatil přes účet.. No tváří se to jako oficialní stránka, dokonce to má i facebokový účet, a tam na stranku píší lidi, že jim zboží v pořádku přišlo a podobně.. Jinak co se týče toho dovozce před dvěma lety na něj byla vypsána exekuce ale tedkom je podle vššeho v pohodě.. Takže mi jít na policii neodporučujete? popřípadě jak to u nich formulovat, jako stížnost nebo jak? :)

Od: vlasatec*
Datum: 21.09.13 20:59
Napsal bych jim na ten fb s vyhruzkou ze to ještě napíšete na heureku třeba se vzpamatují.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.09.13 21:03

No ja bych právě nerad nějakou výhružkou, jestli je to nějakej podvodník, už vidím jak mě naprašuje že mu vyhrožuju.. Potřeboval bych spíš nějako fintičku jak na něj ze zákona... Například pokud nesplní obchodní podmínky což je myslím nějaká lhůta na dodání, už můžu přece požadovat a domáhat se vrácení penez..

Od: jirbar*
Datum: 21.09.13 21:07

Na huréce jsem viděl u jedné firmy vymazáno spoustu hodnocení. Bylo zjištěno, že si firma psala hodnocení sama na sebe.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlasatec*
Datum: 21.09.13 21:14
Za to ze napíšete na heureku hodnocení přece nemůžete být obviněn. Taky mám eshop a je to na mě největší bič protože si to lidi vcelku čtou...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: jirbar*
Datum: 21.09.13 21:51

A co má bejt. Když si někdo píše hodnocení sám na sebe tak se asi nebude pomlouvat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlasatec*
Datum: 22.09.13 01:46
To se tady ale neřeší... Tady jde o to jak prodejce donutit vrátit penize nebo vyřídit objednávku.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 02.10.13 15:52

Dát lhůtu na vrácení peněz a pokud nebudou, že budou podniknuty další právní kroky, doporučeně. Že by si to dovolila známá a velká firma?

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.